Ja klopt hij is daardoor wel in prijs gedaalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het overigens dat de iPod 20GB voorheen wel een firewire kabel meeleverde? Nu niet meer
kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het overigens dat de iPod 20GB voorheen wel een firewire kabel meeleverde? Nu niet meer
Die kreeg je er al niet bij volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Jewel ik heb een oude mini, en daar zat zowel een firewire als een usb kabel bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die kreeg je er al niet bij volgens mij
Dat was bij de mini![]()
Bij de nieuwe niet meer:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jewel ik heb een oude mini, en daar zat zowel een firewire als een usb kabel bij.
quote:USB 2.0 and FireWire 400 (with FireWire cable, sold separately)
Nog steeds 309 euro hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja klopt hij is daardoor wel in prijs gedaalt.
Het grijze clickwheel is er nog geen jaar hoor?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat grijze clickwheel.
Als ze nou eens een vernieuwd design hadden gemaakt na 3/4 jaar.
Sja, ik vind het design nog steeds prachtigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat grijze clickwheel.
Als ze nou eens een vernieuwd design hadden gemaakt na 3/4 jaar.
3/4 jaar bedoel, driekwart jaar. De 3e generatie vond ik echt prachtig en had ik ook gelijk gekocht, en was daar later ook blij om nadat ik de 4e generatie zag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het grijze clickwheel is er nog geen jaar hoor?
En ik vraag me af wat er nu nog echt aan het design verbeterd zou moeten worden..
Overigens maakt het uitfaseren van de 'gewone' iPod met monochroom scherm nu natuurlijk wel ruimte voor een nieuw 'high end' product. Dus ik vraag me af wat Apple nog in de pipeline heeft zitten.
ums-device = universal mass storage device (als ik mij niet vergis)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat is UMS?
Inderdaad, dat heeft Apple dan beter opgelost door het aan iTunes te koppelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef Geqxon het volgende:
OMG, als het idd UMS mist, zou dat een enorme blunder zijn
Heb je ervaring dan met het koppelen van de H10 aan WMP?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heeft Apple dan beter opgelost door het aan iTunes te koppelen.
Wat heeft dat met DRMoplossingen te maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:02 schreef blrrrt het volgende:
Heb je ervaring dan met het koppelen van de H10 aan WMP?
Kun je met iTunes bestaande liedjes van je iPod aftrekken dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heeft Apple dan beter opgelost door het aan iTunes te koppelen.
Dat kan met de Amerikaanse iriver kennelijk niet, in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:05 schreef Geqxon het volgende:
Kun je met iTunes bestaande liedjes van je iPod aftrekken dan?
ja, en dat is dus precies hetzelfde probleem als de amerikaans h10 heeft en de europese niet, ik kan gewoon met de windows verkenner mzuiek eraf halenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat kan met de Amerikaanse iriver kennelijk niet, in ieder geval.
En ja, dat kan ik wel.
Ik heb gewoon een programmaatje op m'n iPod gezet. Als ik bij iemand anders zit en ik wil muziek uitwisselen draai ik gewoon dat programma en kan ik alles wel van m'n iPod trekken.
Dat is als iPod bezitter toch wel veruit het grootste minpunt aan de iPod vind ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je bij iemand anders je iPod erin hangt, kun je dan met iTunes de door jouw erop gezette MP3's er vanaf halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |