Betekent dat ook dat je iedere drie weken naar de Lush mag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef Anitra het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik elke 3 weken een nieuw vers masker mag proberen.
Dus tot de vakantie heb ik Brazened Honey en na de vakantie ga ik nieuwe bestellen! Weet alleen nog niet welke
Ben bang van niet, dat is echt niet goed voor mijn zakgeldquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je iedere drie weken naar de Lush mag?
Mijn eerste bestellijstje bij Lush heb ik gemaakt aan de hand van jullie ervaringen op de Wiki.. en ik kijk nog wel eens.. dus jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:01 schreef PiperMaru het volgende:
Wordt de Wiki nog wel eens gebruikt? Kijken jullie er wel eens op?
Zo ja, dan kan ik nog wel een paar stukjes toevoegen.
Wat ga je kopen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
mn bezoekje naar de lush is een dagje opgeschoven
*ongeduldig*
Die heb ik vorige week besteld.. moet ik nog binnen krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:31 schreef Kyara het volgende:
Ik heb net sandstone geprobeerd. Dat is wel een blijvertje. Heel fris, lekker citroenerig zonder dat je meteen naar anti-muggenspul ruikt. Dat zand scrubt echt geweldig. Ik heb nu superzachte billen
quote:
Kan ik deze nog overnemen van je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Anitra het volgende:
Ik vind milky bar niet lekkerIk vind hem naar de aquamarina ruiken.
Weet nog niet wat mijn huisgenoten er van vinden, maar ik hoef hem niet meer
Ik ruik hem door de Dream Cream heen
Dat had ik gister dus ook op de terugweg in de trein met dat poeder wat ik gekocht hebquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net even met Honey i washed the kids over mijn arm gewreven en ik blijf nu ruiken aan mijn arm! Gaat wat worden als ik me er straks mee ga wassen!
Als je een niet al te droge huid hebt is Imperialis lekker, ik gebruik die als dagcreme. Als je huid wat droger is dan is de Celestial lekker, die gebruik ik als nachtcreme. Imperiales kan ik de geur niet goed van omschrijven, Celestial is zoetig, niet veel, maar een beetje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef Ripley het volgende:
Mijn nieuwe lijstje:
sandstone
een van de gezichtscremes, misschien imperialis (als iemand hier advies in kan geven graag!)
Enchanted Eye Cream
Happy Hippie douchegel
Big shampoo
Ik twijfel nog over welke massagebar. Ik heb deze keer therapy genomen - ik gebruik het om mijn vriendje te masseren en die houdt net als ik niet van hele zoete en overweldigende geuren. Each peach lijkt me wel wat en sleepy head klinkt goed, maar weet niet hoe ie ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |