Van de prik door de huis misschien niet, maar zodra die naald je zenuw in gaat en ze die vloeistof erin spuiten denk je wel andersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat spul werkt wel verdomd goed, je voelt niets van de prik
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef krazny het volgende:
Of zijn dit dezelde symptomen als dat je naar de tandarts gaat en je kiespijn is eigenlijk al over?![]()
gemeen prikje is dat ja, maar valt erg mee wel, behalve als de 3e op een bot komtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou, het verwijderen van die moedervlekken hoeft niet veel pijn te doen maar als er zo'n recht-in-je-teenspuit (zoals bij ingegroeide teennagels gebeurt) gezet moet worden dan mag je je borst wel nat maken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:03 schreef longinus het volgende:
een beetje kerel neemt geen verdoving
Ik dus wel en als de dokter het goed doet voel je niks.
Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef miki het volgende:
Nog een tip: na een aantal dagen mag je de wond best nat laten worden, spoel de wond dan iedere dag goed schoon met de douchekop, het kan in het begin wel iets gevoelig zijn. Daarna dep je de wond schoon (niet vegen!) met een steriel gaasje (te koop bij o.a. de kruidvat voor 70 cent ofzo..
De huisarts heeft dat nooit tegen me gezegd, waardoor ik de wond eigenlijk niet nat liet worden. Toen ik later in het ziekenhuis geopereerd bent, adviseerden ze me dit echter met klem. Helpt veel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |