abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28323681
voor het weghalen van een moedervlek moesten ze 4 spuiten zetten voordat het een beetje verdoofd was. Tussendoor: dermatoloog prikt even met iets. AUWIE. "deed dat pijn dan? nou dan moeten we nog maar een keertje prikken"...
nouja toen ging ie snijden, niet prettig, nog steeds wat pijnlijk...
en volgens mij was de verdoving zo ongeveer uitgewerkt toe ie ging hechten

maar goed, ik stel me wel aan want ik heb verder nooit stoere wonden of breuken ofzo
pi_28325105
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat spul werkt wel verdomd goed, je voelt niets van de prik
Van de prik door de huis misschien niet, maar zodra die naald je zenuw in gaat en ze die vloeistof erin spuiten denk je wel anders
A mind with a heart of it's own
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:32:19 #53
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28327514
Sommigen doen heel erg pijn, sommigen niet. Hangt van de plek en de kundigheid van degenedie injecteert af.

Heb ze in m'n hoofd, vinger, zij, gezicht en nek gehad en die in m'n zij waren echt hels. De rest viel reuze mee.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:17:41 #54
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_28328211
Nou TS, je hebt er vast zin in nu
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_28330947
Ik heb vanmorgen 2 moedervlekken laten weghalen. Ik was in 3 min. alweer klaar. Hij ging alcohol erop deppen, spuitje erin (prikt heel ff, maar dat stelt niks voor), snijden (niks gevoeld), schoonmaken, pleister erop. Bij mij geen hechtingen ofzo en ik heb alleen een mini prik gevoeld van de verdoving.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:06:59 #56
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_28331018
Voel je niks van.
...dass wir fliegen.
pi_28331211
Stelt niks voor
pi_28339622
TS is nog druk aan het bekomen..
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_28346407
toevallig,

gisteren geholpen aan een ingegroeide teennagel (de derde keer alweer ) Spuiten doen even pijn, maar t minst fijn is dat je het vloeistof als het waar je teen in voelt glijden en het zich verspreid. Daarna muziek in de oortje en 15/20 minuutjes later was hij klaar, toen verbonden, toen 10 minuten met poot omhoog toen schoon verband erom heen en nu moet ik morgen terugkomen voor een kleiner verbandje wat er a.s. dindag afmag (na de laatste controle), ben wel blij dat morgen dat drukverband er al afmag er zit echt ontzettend veel omheen, heb het idee dat ik er iemand mee nee kan slaan zo hard
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_28347130
en TS, hoe is het gegaan?
  Donald Duck held woensdag 29 juni 2005 @ 18:44:54 #61
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_28347178
Misschien kan de TS niet eens computeren nu, het kan een enorm vervelend gevoel geven als de verdoving is uitgewerkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_28409804
* krazny naar dokter geweest is....

Moedervlekken waren nix mee aan de hand. Als je er geen last van hebt hoef je er ook nix aan te doen.

Die teen....
Ingegroeide teennagel. Heb voor volgende week een nieuwe afspraak. Dan wordt er een klein randje weggsneden.

* Dear god help me!

[ Bericht 6% gewijzigd door krazny op 02-07-2005 20:22:28 ]
Time's fun when you're having flies.
pi_28411776
Oeh succes alvast.. laat ons weten hoe t ging
pi_28445311
En het kutte is.. Ik heb er de afgelopen 2 dagen gewoon bijna geen last meer van he!
Het lijkt wel dat het gewoon aan het beter worden is nu...

Of zijn dit dezelde symptomen als dat je naar de tandarts gaat en je kiespijn is eigenlijk al over?
  zondag 3 juli 2005 @ 15:11:03 #65
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_28445348
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef krazny het volgende:
Of zijn dit dezelde symptomen als dat je naar de tandarts gaat en je kiespijn is eigenlijk al over?
waarschijnlijk wel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_28524509
Best veel prikken gehad, waarvan het effect allemaal verwaarloosbaar is.
Behalve die tussen mijn tenen toen ik in mijn voetzool een diepe lange snee had zitten. Nog nooit heb ik zulke gemene pijn ervaren.
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 21:53:40 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28527639
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou, het verwijderen van die moedervlekken hoeft niet veel pijn te doen maar als er zo'n recht-in-je-teenspuit (zoals bij ingegroeide teennagels gebeurt) gezet moet worden dan mag je je borst wel nat maken.
gemeen prikje is dat ja, maar valt erg mee wel, behalve als de 3e op een bot komt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 21:55:16 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28527705
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:03 schreef longinus het volgende:
een beetje kerel neemt geen verdoving

Ik dus wel en als de dokter het goed doet voel je niks.
!!!!!!!!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:26:28 #69
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28529049
Ben al een stuk of 5 keer aan een ingegroeide teennagel "geopereerd" en ik vind de pijn van de prikjes echt meevallen. Het is niet prettig als je voelt dat de vloeistof zich verspreidt, maar echt héél erg is het niet.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:31:02 #70
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28529268
Moedervlek weghalen... moet ik volgende week
Ik zie nu al op tegen de verdoving
pi_28566938
Oeh oeh oeh... "DE dag" begint nu toch al wel dichterbij te komen en de zenuwen worden ook al wat groter en groter......

Maar wat ik me nog afvroeg:
Het moet gaan gebeuren door de huisarts. Het is voor mij ongeveer 5 min fietsen naar dokterspraktijk. Kan ik na de behandeling gewoon weer naar huis fietsen of gaat dat niet lukken?
Ik ga a.s. vrijdag. Kan ik 's maandags al weer werken? (moet wel redelijk veel lopen op t werk.. t is in een magazijn).
Ik hoop van wel want ik kan het geld (vakantiewerk) goed gebruiken.

Please 'ervaren' zere-teen-genoten.... share your advise...

[ Bericht 10% gewijzigd door krazny op 06-07-2005 22:06:18 (tiepvout) ]
  Donald Duck held woensdag 6 juli 2005 @ 22:07:06 #72
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_28567124
Fietsen is niet aan te raden. Je krijgt echt een enorme zooi verband eromheen, je zult je schoen niet eens aan kunnen doen. Het is echt aan te raden om iemand je te laten brengen met de auto.
Met wat geluk moet je maandag weer redelijk kunnen lopen. Maar het kan ook een paar dagen langer duren, het hangt er maar net van af.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:02:19 #73
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28585902
Ik zou idd niet op de fiets gaan. Laat je door iemand brengen en neem een slipper mee, want je kunt natuurlijk je schoen niet aan. Als je vrijdag behandelt wordt, zou ik er trouwens niet vanuit gaan dat je maandag weer kunt werken. Is trouwens ook niet bevorderlijk voor de genezing (en voor de pijn) dat je dan je voet in een schoen gaat proppen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb in die 5 keer dat ik het heb laten doen nog nooit zo snel mijn voet weer in een schoen kunnen doen ; bij sommigen kan het echter wel. Ligt een beetje eraan hoe je geneest.

Nog een tip: na een aantal dagen mag je de wond best nat laten worden, spoel de wond dan iedere dag goed schoon met de douchekop, het kan in het begin wel iets gevoelig zijn. Daarna dep je de wond schoon (niet vegen!) met een steriel gaasje (te koop bij o.a. de kruidvat voor 70 cent ofzo..
De huisarts heeft dat nooit tegen me gezegd, waardoor ik de wond eigenlijk niet nat liet worden. Toen ik later in het ziekenhuis geopereerd bent, adviseerden ze me dit echter met klem. Helpt veel beter.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_28587343
Wat Miki zegt over het nat laten worden van de wond!
pi_28597845
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef miki het volgende:
Nog een tip: na een aantal dagen mag je de wond best nat laten worden, spoel de wond dan iedere dag goed schoon met de douchekop, het kan in het begin wel iets gevoelig zijn. Daarna dep je de wond schoon (niet vegen!) met een steriel gaasje (te koop bij o.a. de kruidvat voor 70 cent ofzo..
De huisarts heeft dat nooit tegen me gezegd, waardoor ik de wond eigenlijk niet nat liet worden. Toen ik later in het ziekenhuis geopereerd bent, adviseerden ze me dit echter met klem. Helpt veel beter.
Thnx voor de tip!

Ze halen er als het goed is een klein randje af. Ik hoop dus dat ik er niet al te veel last van ga hebben erna. We zien wel...

Nog 19 uur.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')