Van de prik door de huis misschien niet, maar zodra die naald je zenuw in gaat en ze die vloeistof erin spuiten denk je wel andersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat spul werkt wel verdomd goed, je voelt niets van de prik
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef krazny het volgende:
Of zijn dit dezelde symptomen als dat je naar de tandarts gaat en je kiespijn is eigenlijk al over?![]()
gemeen prikje is dat ja, maar valt erg mee wel, behalve als de 3e op een bot komtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou, het verwijderen van die moedervlekken hoeft niet veel pijn te doen maar als er zo'n recht-in-je-teenspuit (zoals bij ingegroeide teennagels gebeurt) gezet moet worden dan mag je je borst wel nat maken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:03 schreef longinus het volgende:
een beetje kerel neemt geen verdoving
Ik dus wel en als de dokter het goed doet voel je niks.
Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef miki het volgende:
Nog een tip: na een aantal dagen mag je de wond best nat laten worden, spoel de wond dan iedere dag goed schoon met de douchekop, het kan in het begin wel iets gevoelig zijn. Daarna dep je de wond schoon (niet vegen!) met een steriel gaasje (te koop bij o.a. de kruidvat voor 70 cent ofzo..
De huisarts heeft dat nooit tegen me gezegd, waardoor ik de wond eigenlijk niet nat liet worden. Toen ik later in het ziekenhuis geopereerd bent, adviseerden ze me dit echter met klem. Helpt veel beter.
Heb je je testament al rond?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:33 schreef krazny het volgende:
[..]
Thnx voor de tip!![]()
Ze halen er als het goed is een klein randje af. Ik hoop dus dat ik er niet al te veel last van ga hebben erna.We zien wel...
Nog 19 uur.......![]()
En mijn verzameling 4-daagse speldjes gaat naar Star_Gazer...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:39 schreef krazny het volgende:
[..]
En mijn verzameling 4-daagse speldjes gaat naar Star_Gazer...![]()
*geen dank!![]()
en je had ons zo laten schrikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef krazny het volgende:
Yup gewoon wezen fietsen.
Had zo'n sandaal meegenomen om aan te doen op de trugweg.
Nu zit ik met voet omhoog. Nog steeds geen centje pijn...![]()
Vergeleken met kind uit een spleet drukken is dit natuurlijk een feestjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef krazny het volgende:
Morgen moet ik dus naar de dokter, omdat ik 2 jaar geleden mijn teen een keer heb gestoten wat is gaan onsteken. Ja idd.. "daar heb ik inderdaad heeeel lang mee gewacht"![]()
Ook laat ik gelijk een aantal moedervlekken nakijken uit voorzorg. Ik heb er heel veel (100+) en dan schijn je toch op te moeten passen.
Nou denk ik dat er zeker gesneden moet gaan worden en ik zie gewoon ontzettend op tegen die verdovingsspuit(en)![]()
Iemand die al ervaring heeft met het weghalen van moedervlekken of het 'oplossen' van ontstoken (teen)nagels?
* krazny ontzettende schijterd is....![]()
Jah idd! Ik doe allemaal moeite om dat t*****ding hoog te houden, maar dan begint mn been te slapen enz.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:20 schreef miki het volgende:
Beterschap Krazny! En ze zeggen wel vaak dat het gaat 'kloppen' als de verdoving is uitgewerkt, maar dat valt vaak reuze mee. Bij mij was het zelfs zo dat het juist ging kloppen als ik m'n voet hoog legde, en niet als ik 'm gewoon op de grond zette.
Bij mij precies hetzelfdequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb vanmorgen 2 moedervlekken laten weghalen. Ik was in 3 min. alweer klaar. Hij ging alcohol erop deppen, spuitje erin (prikt heel ff, maar dat stelt niks voor), snijden (niks gevoeld), schoonmaken, pleister erop. Bij mij geen hechtingen ofzo en ik heb alleen een mini prik gevoeld van de verdoving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |