Dat denk ik niet, sommige mensen voelen zich veilig met zo'n ding op zak, je weet nooit wanneer het van pas komt, misschien was het ook bedoeld als martelaar-actie bij een eventuele arrestatie (zoals Mohammed B.), maar was hij volkomen verrast en heeft hij geen tijd gezien het geweer te pakken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat je daar bijna niets meer over hoort in het nieuws. Hoe heet die schattebout ook weer, Nouredin el F ofzo?
Hij werd gearresteerd met een doorgeladen uzi op zak, wie wilde hij gaan omleggen? Zou er door zijn arrestatie een aanslag zijn voorkomen?
ik hoop het. Maar een uzi is toch een aardig groot geweer? Kan me haast niet voorstellen dat iemand daarmee dagelijks op zak loopt...maar dit soort figuren misschien wel..quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, sommige mensen voelen zich veilig met zo'n ding op zak, je weet nooit wanneer het van pas komt, misschien was het ook bedoeld als martelaar-actie bij een eventuele arrestatie (zoals Mohammed B.), maar was hij volkomen verrast en heeft hij geen tijd gezien het geweer te pakken.
Wel typisch dat nu juist hij met een Joodse uitvinding op zak loopt eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop het. Maar een uzi is toch een aardig groot geweer? Kan me haast niet voorstellen dat iemand daarmee dagelijks op zak loopt...maar dit soort figuren misschien wel..
Geeft eens te meer aan dat hypocrisie niemand vreemd is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef luciano198 het volgende:
hahahaha wat een grap![]()
Een fundamentalist met een joods wapen![]()
100% waarheidquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Geeft eens te meer aan dat hypocrisie niemand vreemd is.
Dat kan kloppen maar misschien weet de persoon in kwestie niet dat het hier een Israelisch wapen betreftquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Geeft eens te meer aan dat hypocrisie niemand vreemd is.
Dat zou ook kunnen, kennis van zaken is hem blijkbaar vreemd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar misschien weet de persoon in kwestie niet dat het hier een Israelisch wapen betreft²
Dat is een enorm nadeel van onze rechtsstaat. Ik ben ervoor om (gewoon???) die wetten aan te passen ten nadele van de Hofstadgroep en alle andere oorlogszuchtige fundamentalisten die ons land rijk is. Het valt me nog steeds op dat wetten schijnbaar heel simpel te veranderen zijn als de regering weer eens iets verzint om nog meer geld van ons te plukken, maar wanneer het over het strafrecht gaat gebeurt er niks. Off-topic: de stenengooiers van het viaduct over de A4 hebben zelfs een LAGERE straf gekregen dan geëisd was. Is er iemand die me kan uitleggen, eventueel met verwijzing naar internet-sites, hoe het justitie / OM-gebeuren eigenlijk werkt, want ik snap er geen moer van. Figuren waarvan ik met m'n MAVO-verstand denk: "Ach, laat toch gaan" krijgen gevangenisstraffen van hier tot Tokyo en lieden die m.i. levenslang achter de tralies mogen krijgen een waarschuwend vingertje of een strafje-van-niks. Laatste vraag: is het zo dat van de opgelegde straf en maar een derde moet worden uitgezeten? Zo ja, noem dan een gevangenisstraf van 9 jaar gewoon een gevangenisstraf van 3 jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef SG1 het volgende:
[..]
Het nadeel van onze rechtsstaat is dat je moet bewijzen dat iemand iets gedaan heeft.
Dat is het probleem van de AIVD, ze weten het zeker, maar bewijstechnisch gezien hebben ze nauwelijks iets..
Wat nou dom? Pelgrim heeft groot gelijk. Jij bent niet slim als je die Hofstadgroep gedoogt; misschien ben je het wel met ze eens, dat maakt jóu dan pas echt dom.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:54 schreef julekes het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Jij kan er niks aan doen dat je dom bent.
Gelukkig bevinden zich in ons land nog steeds mensen die Amerika zien als een soort grote broer. Amerika heeft ons namelijk in 1945 bevrijd van de nazi's; die anderhalve Marokkaan die blijkbaar aan deze actie heeft meegewerkt had toen godzijdank nog geen enkel idee wat hem 50 jaar later boven het hoofd zou hangen: een hele grote volslagen krankjorume meute van fundamentalistische moordlustige conservatieve enge griezel-moslims (we hebben er trouwens weer één bij, hè, de nieuwe president van Iran; daar ben jij, BB, zeker best blij mee) , die de gehele wereld willemn islamitiseren, en helaas is alleen het Grote Amerika zich terdege bewust van deze dreiging. De regeringen in de meeste westeuropese landen vinden de drukte die Amerika om "jullie" maakt helaas nog steeds zwaar overtrokken. Ik hoop van harte dat Amerika het toch voor elkaar krijgt om West-Europa ooit te kunnen overtuigen van "jullie" vieze achterbakse spelletjes, en ik hoop ook dat iederen fundamentalistische moslim in z'n kraag gevat wordt en als eeuwige persona non grata naar het één of ander islamitisch land wordt verbannen om dáár de boel te verkankeren, en nooit meer de kans krijgt om ook maar één stap over de grens naar westerse landen te zetten, want West-Europa is westers, en mag nooit islamitisch geörienteerd worden. Daar zorgen degenen die op Geert Wilders en de (nu nog) ploeg-zonder-naam van Nawijn stemmen wel voor, want alleen Nawijn, Wilders en Hirsi Ali erkennen de gevaren van het moslim-fundamentalisme. De AIVD ook, maar omdat "jouw" vrienden door de mazen van het net kruipen en kunnen "werken" zonder aanwijsbare sporen en bewijzen achter te laten lachen ze nu nog in hun vuistje. Maar gelukkig zijn er "ondergronds" bewegingen aan het werk die "jouw vrienden" t.z.t. een poepje zullen laten ruiken. Nee, ik heb geen bron om dit te staven, echter wel een redelijk betrouwbare (wat dit betreft althans) informant, wiens naam ik hier achterwege laat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt ergens in de wereld een samenleving of maatschappij is die lijkt op de verdorvenheid van de Amerikanen, mijn excuses als ik sommigen tegen het zere been stoot, maar een land dat er een vetpercentage op nahoudt waar Hirsch Balin U tegen zegt verdient mijn respect niet, een land waar mensen meer geld verdienen dan ze kunnen uitgeven en toch schulden hebben, een land dat provincies/staten heeft in het midden-oosten²
Okay, ik ga geen hele verhandeling houden hier, maar vergeet je de Russen niet? Zonder hen had de VS het nakijken gehadquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:58 schreef luked45 het volgende:
[..]
Gelukkig bevinden zich in ons land nog steeds mensen die Amerika zien als een soort grote broer. Amerika heeft ons namelijk in 1945 bevrijd van de nazi's;
Nee hoor, ik zal nooit meer zeggen wat een heleboel mensen in Nederland denken maar niet dúrven zeggen. Ik zal me wel terugtrekken in een hoekje en me diep gaan schamen over het feit dat ik al deze dingen zómaar zei, nou goed? Ik zal voortaan ieder woord op een goudschaaltje afwegen en dan lang gaan nadenken over wat hier wél en wat hier níet gezegd mag worden, nou goed? Als ik alles dat ik in genoemde post in bedekte bewoordingen zou zeggen was het niet erg zeker? Moet ik me dus als een "omgekeerde" BansheeBoy gaan gedragen, bij wie je tussen de regels moet lezen om erachter te komen wat hij écht bedoelt? Nou, sorry hoor, we leven hier nog steeds in een vrij land en ik mag zeggen wat ik wil, en een ieder die het niet bevalt heeft het recht om het niet te lezen, maar voor de zóveelste keer probeert hier iemand me de mond te snoeren omdat ik zeg waar het op staat en omdat ik durf te beweren dat ik, alleen door logisch nadenken en m'n oren en ogen open te houden, kan voorzien hoe Nederland er over een jaar of 10 uit ziet als er geen maatregelen genomen worden, en Nederland ziet er over een jaar of 10 níet zo fijn meer uit. Als antwoord op je "vriendelijk" verzoek: "...doe eens niet?" houd ik het hierbij. Ik zal niet in details treden. Lees bij mij óok maar tussen de regels door, maar kom niet rare leuzen als "nazi" of "rascist", want dat ben ik niet. Ik ben een realist die z'n kop niet in het zand steekt en veel dingen met de mantel der liefde bedekt of pijnlijke zaken afdoet met de opmerking "humoristisch". Er wordt hier té veel gelachen om verdomd lastige zaken, die de toekomst van Nederland danig kunnen en misschien ook zúllen aantasten op een manier, die niemand blij stemt. Veel van jullie doen me denken aan oud-minister Colijn, die op 9 mei 1939 's avonds op de radio gezegd schijnt te hebben: "Ga maar rustig slapen", waarop de volgende ochtend vroeg de 2e W.O. uitbrak.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, ik ga geen hele verhandeling houden hier, maar vergeet je de Russen niet? Zonder hen had de VS het nakijken gehad
Topics zat hierover in C&H
Wat de rest van je post betreft, doe eens niet?
Wat bedoel je hier mee? Als je datgene bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het onzin. Ik ben juist altijd heel direct in mijn uitsprakenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:39 schreef luked45 het volgende:
Moet ik me dus als een "omgekeerde" BansheeBoy gaan gedragen, bij wie je tussen de regels moet lezen om erachter te komen wat hij écht bedoelt?
Haha die chicks met gunsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
Anders wordt je even aangehouden op Station Lelylaan met een Uzi in je rugzak![]()
Ja Mekker dus niet meer aan de merries zittenquote:
Dat is een zegen die de westerse wereld heeft..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef SG1 het volgende:
[..]
Het nadeel van onze rechtsstaat is dat je moet bewijzen dat iemand iets gedaan heeft.
Dat is het probleem van de AIVD, ze weten het zeker, maar bewijstechnisch gezien hebben ze nauwelijks iets..
Vertel eens dan, jij kent ze blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:33 schreef TimmyAsd het volgende:
En de groep is wel wat groter dan 24 man, neem dat maar van mij aan..
Ik ken genoeg mensen die het niet zo nauw hebben met de westerse samenleving. Er wordt echt op redelijke schaal geronseld voor de Jihad in Nederland. Dat is te zien op school en op werk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:35 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Vertel eens dan, jij kent ze blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |