quote:
Dat vind ie wel lekkerquote:
op alletwee afgewezenquote:
aj dat is balen manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
op alletwee afgewezen![]()
BIj de een maakte ik de domme opmerking dat ik mocht ik op beide worden aangenomen ik toch voor de andere zou kiezen (ik kan me eigen nu wel schieten).![]()
En de andere denk ik vanwege het niet per direct beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Beetje wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
Werk...... De geplande marketingcampagnes kunnen niet op het geplande tijdstip starten dat we wilden door oorzaken waar ik hier intern niets aan kan doen, ongeplande projecten die vanuit corporate vanuit de US worden opgelegd die komende week starten, een evenement volgende week waarvoor nog het nodige voor georganiseerd moet worden, brochures die op zeer korte termijn af moeten zijn en gedrukt moeten worden en verstuurd moeten worden..... en zo kan ik nog wel even doorgaan. En daarbij nog de dagelijkse activiteiten ...Lekkere dag
![]()
Dat wel, maar ik werk op uitzendbasis en het contract loopt af/ Budget van werkgever is op. Dus kan ik daar niet blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
Balen Bos. Maar vind je het niet meer leuk bij je huidige werk dan?
En Eilanden baalt ook al, kunnen wij helpen enveloppen schrijven?
Dan is er weinig aan te doen idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik werk op uitzendbasis en het contract loopt af/ Budget van werkgever is op. Dus kan ik daar niet blijven.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef DutchGooner het volgende:Hoi en houdoe,we mogen weer naar het vrouwtje
Misschien wel, maar ik heb liever wat werk voor wat langere tijd en ook op het adminstratieve vakgebied.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef JaWi het volgende:
Hmmm, das balen bos. Is er in de zomer niet wat tijdelijk werk te vinden?
Moet toch wel lukken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb liever wat werk voor wat langere tijd en ook op het adminstratieve vakgebied.
Maar ik heb nog hoop dat het gaat lukken voor 1 augustus om nieuw werk te vinden.
Dat ik mij de andere functie leuk lijkt, ja, daar mag je eigenlijk wel om lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhm... Alvast pardon, maar ik moest lachen om je post Bos... Die opmerking...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |