ik heb zelf de A70, erg fijne camera, die 520 is weer een nieuwe serie. Ongetwijfeld ook een top dingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Mijn penis gaat trillenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?
quote:
Dat heb ik ook altijd met spieren die ik te weinig gebruik.quote:
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
Mooi sterrenbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
Wij zijn een tweeling vissenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
ja ik las het hoe heb jij je televisie ingedeeld? ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Suijk het volgende:
Zeker VoreG.
Ik hoor net dat Yorin weggaat en daar in de plaats komt RTL7 ?
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeldquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeld
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
De mascotte en voreg zijn in goed gezelschap van mij
Zometeen Jeff Brigdes kijken
Welcome backquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- is ook back</span>
Uiteraard beterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
We lijken de blues brothers wel, maar dan beter.![]()
vind je het gek dat je elke dag zit te zagenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Duh... bouw ik net een nieuwe DVD +- RW in Verschijnt de DVD speler niet meer in m'n explorer, mjah wel handig om die ook weer aan te sluiten als je hem los haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |