Uiteraard beterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
We lijken de blues brothers wel, maar dan beter.![]()
vind je het gek dat je elke dag zit te zagenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Duh... bouw ik net een nieuwe DVD +- RW in Verschijnt de DVD speler niet meer in m'n explorer, mjah wel handig om die ook weer aan te sluiten als je hem los haalt
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Telefoontje van een ouwe maat die inmiddels in Hengelo woont. Komt Zaterdag hier naar toe om samen met mij het zelfde te doen als 20 jaar geleden. Naar Live Aid kijken. Wist helemaal niet dat er een tweede versie komt. Iemand wel ? En wordt het het zelfde als destijds ?
Ik heb er iets over gehoord jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Telefoontje van een ouwe maat die inmiddels in Hengelo woont. Komt Zaterdag hier naar toe om samen met mij het zelfde te doen als 20 jaar geleden. Naar Live Aid kijken. Wist helemaal niet dat er een tweede versie komt. Iemand wel ? En wordt het het zelfde als destijds ?
Het zijn er nu inderdaad meer dan toen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?
quote:Londen: Razorlight, REM, Scissor Sisters, Snow Patrol, Stereophonics, Madonna, The Cure, Bob Geldof, Sting, Joss Stone, Robbie Williams, U2, Velvet Revolver, Killers, Mariah Carey, Coldplay, Keane, Elton John, Annie Lennox, Sir Paul McCartney, Pink Floyd
Philadelphia: Will Smith, Bon Jovi, Maroon 5, Dave Matthews band, Rob Thomas, Sarah McLachlan, Keith Urban, Jay Z, Stevie Wonder,50 Cent, Kaiser Chiefs, P Diddy
Parijs: Andrea Bocelli, Craid David, Calogero, Jamiroquai, Kyo, Yannick Noah, Youssou N'Dour, Placebo, Axelle Red, Johnny Halliday, Manu Cho, Renaud
Rome: Duran Duran, Vasco Rossi, Zucchero, Irene Grandi, Faith Hill, Jovanotti, Tim Mcgraw, Nek, Laura Pausini
Berlijn: A-ha, Bap, Brian Wilson, Crosby, Stills and Nash, Peter Maffay, Lauryn Hill, Die Toten Hosen
Ja Philadelphia en Wembley.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?
Inderdaad, mijn vader heeft de dvd van een show van hem. Geweldige show, jammer dat ik zijn muziek niks vindquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ja daar is idd niks mis mee. Zal zijn platen nooit draaien maar en showman is het
Barrie,Tokyo en Johannesburg en Moskou ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij komt Live 8 vanuit 9 wereldsteden... volgens mij is Moskou er vandaag bijgekomen
En dan inderdaad ook Moskou (Rode Plein)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
UK – Hyde Park, London
France – Palais de Versailles, Paris
Germany – Siegessäule, Berlin
Italy – Circus Maximus, Rome
USA –Museum of Art, Philadelphia
Canada –Park Place, Barrie
Japan –Makuhari Messe, Tokyo
South Africa –Mary Fitzgerald Square, Newtown, Johannesburg
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
edit: die betere medebluesbrother is sneller zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |