Volgens de politie..........quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
De Telegraaf over de video
"Het materiaal is inmiddels op authenticiteit beoordeeld door de technische recherche van de politie. Volgens de politie gaat het om een katachtig roofdier die qua romp de omvang heeft van een fors uitgevallen herdershond"
Suuuure
als dat beest op de video en foto´s zo groot is als een forse herdershond,
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is dat versgemaaide gras 25-30 cm hoog, en die tarwe daar op de achtergrond een 2 1/2 - 3 Meter
Niet veel mensen inderdaad, maar je staat versteld van wat mensen met kleine ruimtes allemaal voor huisdieren houden hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben een panter als huisdier? Ik heb toch sterk het idee dat het een enorme hoax is. Hoe lang moet het duren om een panter te vangen? En die stichting ook zo lekker wazig. Ze geven eerst een foto vrij, en pas na heel veel gezeur komt er ineens een filmfragment... Waarom niet meteen met het filmfragment komen?
Staart lichaam poten, bekijk de fotos goed en je ziet dat ie gestreept is als een cyperse katquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? (de staart?)
Zo'n middelste kat heb ik zelf, leuk beestje..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Staart lichaam poten, bekijk de fotos goed en je ziet dat ie gestreept is als een cyperse kat
[afbeelding]
[[url=
afbeelding]]http://www.dierenartsonline.nl/dierenvermist/photos/p1079n1.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Bekijk ook de video, en je lijkt witte borstvlek te zien
http://www.geenstijl.nl/paginas/poemahiresvideo.html
vage fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Game, set & Match zou ik zeggen...
Geen pumanter foto´s
Geen pumanter video
Geen pumanter poep
Geen pumanter sporen
Geen geslagen wild
Zilch, nada, nothing,
Vooral die ja, daar zie je het heel duidelijkquote:
Save hem eens naar disk en zoom eens in op die poes, echt, das een cypertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Vooral die ja, daar zie je het heel duidelijkwit befje?
![]()
Poema's zijn vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Pek het volgende:
Pffff, de mijne is enger![]()
[afbeelding]
....en die ligt lekker te pitten in het zonnetje![]()
Jonge poema.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Save hem eens naar disk en zoom eens in op die poes, echt, das een cypertje.
Leg eens uit wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Vitalogy het volgende:
553 en 538 kan je over elkaar projecteren
Het is nog niet eens een enorme huiskat
sjonge jonge
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Aan kranten mailen zou ik zeggen
Hij is erg goed
Verstuur de 3 foto´s aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Hij klopt niet helemaal volgens mij, het is dan ook echt 5 minuten werk.
Het formaat van de kat en de persoon lijkt me wel overduidelijk iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |