mwah, leuk bedacht, maar zitten wel erg veel aannames in..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
een bezoeker van het geenstijl forum (harde hand) heeft het eens doorgerekend
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Vitalogy het volgende:
Ik submit dit wel als nieuws voor de frontpage.
Ze hebben de verkeerde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef PDOA het volgende:
Pfffff, flikker toch op, het is gewoon een kat. Als we Stichting Pantera moeten geloven zit de hele veluwe vol met die beesten.
op de eerste foto zie je gewoon een spreeuwquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
http://www.aaargh-infotainment.nl/images/pantera/IMG_0534.JPG
http://www.aaargh-infotainment.nl/images/pantera/IMG_0535.JPG
Op sommige foto's zie je het poezenbeest samen met een vogel, zo zie je wel heel goed dat ie niet zo groot is.
[afbeelding]
Wat zou het voor vogel zijn? Ik gok dat het een kauw is oid:
[afbeelding]
Volgens mij is het een levensgevaarlijke adelaar uit Zimbabwequote:Op woensdag 29 juni 2005 06:40 schreef sias het volgende:
[..]
op de eerste foto zie je gewoon een spreeuw![]()
Dat beestje kan ook al wat vermagerd zijn doordat ie nu minder eet als dat ie thuis deedquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:00 schreef Klemvast het volgende:
Sorry, hoor, maar op de close-up foto's (die uiteraard heel erg vaag zijn) vind ik dat beest er vrij onbehaard uitzien en het heeft nogal gespierde achterpoten. Ik vind het in ieder geval op het eerste gezicht niet echt vergelijkbaar met een huiskat, maar als iemand me via foto's het tegendeel kan bewijzen, graag.
(Ik ga voorlopig toch nog steeds uit van een jonge poema/panter of een kruising.)
LOLquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:18 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de poema al gevonden...![]()
![]()
![]()
Hoeveel afstand zit er tussen de vogel en het beest? Ik kan op zo'n 2d foto niet inschatten hoeveel afstand er tussen die 2 zit, en dus vind ik het erg moeilijk in te schatten hoe groot het beest is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Op sommige foto's zie je het poezenbeest samen met een vogel, zo zie je wel heel goed dat ie niet zo groot is.
Ja das de webspace van Vitalogy, diegene die die foto's ook over elkaar heen heeft geplakt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:54 schreef Sorcerer8472 het volgende:
-edit-
Originelen gevonden
http://www.xs4all.nl/~bosm1/IMG_0538.jpg
http://www.xs4all.nl/~bosm1/IMG_0555.jpg
De video nogmaals in hoge resolutie http://www.geenstijl.nl/paginas/poemahiresvideo.htmlquote:En wat is dit?? ik haal 1 frame uit die video. lijkt op een stukkie vakantievideo. heb m ff flink geboost en opgepompt. zit ergens rond minuut 2. het is gvd gewoon een vakantievideo, zo kan ik het ook!
Ja ik had dat ook gelezen over het vakantieframe in de video... maar ik snap niet wat daar erg/schokkend aan is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef milagro het volgende:
Van GeenStijl :
[afbeelding]
[..]
De video nogmaals in hoge resolutie http://www.geenstijl.nl/paginas/poemahiresvideo.html
LOLquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Hoeveel afstand zit er tussen de vogel en het beest? Ik kan op zo'n 2d foto niet inschatten hoeveel afstand er tussen die 2 zit, en dus vind ik het erg moeilijk in te schatten hoe groot het beest is.
Och ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Volgens mij ga jij echt de laatste persoon in NL zijn niet overtuigt is dat er geen puma is.
Ik zie je toekomst, over 10 jaar loop jij nog op de veluwe, en denkt hem te zien.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Volgens mij ga jij echt de laatste persoon in NL zijn niet overtuigt is dat er geen puma is.
Ik zie je toekomst, over 10 jaar loop jij nog op de veluwe, en denkt hem te zien.
forums zoals Fok zijn nou eenmaal vergeven van 'deskundigen'. Moet je je niet zo aan storen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef TheMassive het volgende:
Jawel hoor, pietverdriet wel!
Zeker de krant gelezenquote:Ik denk dat het in de buurd van een kleine panter komt. Met de grote van een herdershond
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
terwijl ik na het kijken van de foto's er heilig van overtuigt was dat het een wilde kat was.
Bronquote:Temminck’s golden cat is about the size of a large dog
En de mensen dan die het beest gezien hebben? Die zouden dan toch gelijk hebben gezegd dat het just a cat is? Einde hype.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Kortom, alle stukjes vallen samen als het een kat was. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het een grote kat is formaat hond.
Dat maakt van dat beest op de foto´s nog steeds geen kat formaat Herdershond.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:42 schreef Daiha het volgende:
[..]
En de mensen dan die het beest gezien hebben? Die zouden dan toch gelijk hebben gezegd dat het just a cat is? Einde hype.
Vind jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het een grote kat is formaat hond.
Ja, maar hiervoor heeft onze grote vriend pietverdriet een subsidie verhaal voor klaarliggen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Dan ziet Pantera dat toch ook wel (als roofdierenexperts) en dan zou het juist een domme zet zijn om er foto's van te maken en die op internet te verspreiden.
Verwilderede katten en boerderijkatten zijn gespierder dan huiskatten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vind die foto's te onduidelijk om de precieze grootte goed in te kunnen schatten. Dat hij niet zo groot is als een poema is duidelijk, maar voor een huiskat vind ik hem net iets te gespierd.
Dat maakt van dat beest op de fotos nog steeds geen kat formaat grote herdershond.quote:Maar stel dat het een gewone kat is. Dan ziet Pantera dat toch ook wel (als roofdierenexperts) en dan zou het juist een domme zet zijn om er foto's van te maken en die op internet te verspreiden.
Dan vind ik nog steeds dat hij een behoorlijke schouderpartij heeft. Zelfs een gespierd ras als de manx heeft dat niet, of de Egyptische Mau, die bekend staat dat ie prominente schouderbladen heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verwilderede katten en boerderijkatten zijn gespierder dan huiskatten.
[..]
Dat maakt van dat beest op de fotos nog steeds geen kat formaat grote herdershond.
Kijk op www.nos.nl bij journaal, daar hebben ze een filmpje van de 'poema'. Het zat ook in het nos journaal van gisteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:30 schreef ymme het volgende:
Het filmpje kan niet gekeken worden op nu.nl. Onbekende fout geeft ie aan. Dat is balen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |