abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28299554
Gisternacht wilden m'n vriendin en ik weer proberen om te neuken. eerdere keren ging hij er niet in, de laatste tijd ging hij steeds wat dieper. gisteren zat hij er bijna helemaal in. Leuk zou je denken...

Vriendin had alleen ongeloofelijk veel pijn. ze kon er op deze manier de lol niet van inzien. het leek alsof er messen in haar vagina staken...

Ik vind dit natuurlijk totaal niet leuk om haar zoveel pijn te zien lijden...

Ik vinger haar, ze wordt nat, komt ook klaar, maar als we dan wat gaan proberen lijkt ze op te drogen. toen ik namelijk nadat m 'n penis er 90% ingezeten had hem eruithaalde omdat het gewoon niet meer ging, was de condoom nou niet bepaald druipend nat.. ik zou eerder zeggen vrij droog

Nu had ik al een idee om misschien wat glijmiddel te halen. Dit leek mij de volgende stap. Want ik zou graag willen dat ook zij geniet en geen pijn heeft. We zijn allebei elkaars eerste maar ze zegt zelf dat ze geheel ontspannen is.

we hebben al bijn a 6 maanden en ik zou zelf ook zeggen dat ze erg op haar gemak is. als ik m'n vinger in haar vagina stop om te testen merk ik dat een 2e vinger moeilijk gaat. Toen m'n penis erin ging zei ze naderhand dat het de hele tijd pijn deed.

Wat zou nu een oplossing voor dit probleem zijn? Is glijmiddel een goed idee? Welk type glijmiddel haal ik dan? Zijn er hier mensen met tips etc over glijmiddel en ook over dit probleem?
pi_28299664
BABYOLIE
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:50:49 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28299771
Glijmiddel en heeeeel voorzichtig aan proberen. Niets forceren. Angst maakt dat ze toch minder goed kan ontspannen, waardoor het weer strakker trekt etc. etc.

Ik heb het ook wel gehad vroeger, zijn om te vrijen, vochtig de hele reut, maar zodra hij een poging deed naar binnen te gaan sloeg ik binnen no time droog. (Bizar trouwens hoe snel dat kan gaan! )

Een van de oplossingen is te zorgen dat je vriendin echt heel erg opgevonden is (er zitten 'blaasjes' aan de binnenkant van een vagina die opzwellen als de persoon in kwestie zin heeft in sex, pas als dat is gebeurd is een vagina klaar voor de sex).
Neem rustig de tijd en stop a la minute als het zeer doet. Er zijn plenty andere manieren.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:51:51 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28299809
bij de kruidvat heb je goeie glijertjes succes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_28299837
Hoe oud is ze?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:53:40 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28299861
vaginisme is iets waar je subtiel mee moet omgaan idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:54:52 #7
120461 Aine.
veel liefs
pi_28299900
Is ze wel helemaal ontspannen?
pi_28299921
Gewoon glijmiddel kun je gewoon bij de drogist kopen.
Hebben jullie genoeg aan voorspel gedaan? De eerste keer is vaak wat pijnlijk. Zorg er inderdaad goed voor dat je vriendin goed ontspannen is, dit kan door middel van een lekkere massage, strelen, enz. Neem er de tijd voor en doe het in kleine stapjes, zodat ze wat kan wennen. Probeer niet te veel gefocust te zijn op het 'het doen' maar probeer het spontaan te houden, wanneer ze er niet echt op rekent. Het kan zijn dat zij wat meer tijd nodig heeft, probeer haar niet te haasten.

Mocht het probleem aanhouden, dan zou ik contact opnemen met de huisarts.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:57:48 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300003
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
vaginisme is iets waar je subtiel mee moet omgaan idd.
Niet elke sex die niet soepel gaat is vaginisme!!!!!!
TS is al bij zijn vriendinnetje naar binnen geweest, dus dan is vaginisme al zo'n beetje uitgesloten.
Dan krijg je er nog geen potlood in.

Pijn bij het vrijen komt veel vaker voor dan men denkt en hoeft geen onoverkomelijk (of aanhoudend) probleem te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 28-06-2005 13:00:17 ('niet' toegevoegd) ]
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:59:44 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28300077
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet elke sex die soepel gaat is vaginisme!!!!!!
TS is al bij zijn vriendinnetje naar binnen geweest, dus dan is vaginisme al zo'n beetje uitgesloten.
Dan krijg je er nog geen potlood in.

Pijn bij het vrijen komt veel vaker voor dan men denkt en hoeft geen onoverkomelijk (of aanhoudend) probleem te zijn.
nou ik herken er anders genoeg in. een vinger kan in sommige gevallen wel, maar zoals ts al aangaf bij twee wordt het al lastig. dat kan hoogstwaarschijnlijk wel duiden op vaginisme. heeft de vriendin van ts wel eens met andere mannen gesext?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:00:03 #11
120461 Aine.
veel liefs
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:01:35 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300146
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
nou ik herken er anders genoeg in. een vinger kan in sommige gevallen wel, maar zoals ts al aangaf bij twee wordt het al lastig. dat kan hoogstwaarschijnlijk wel duiden op vaginisme. heeft de vriendin van ts wel eens met andere mannen gesext?
Het zou zo kunnen zijn, maar jij stelt het meteen al maar weer eventjes...
Meeste artsen, seksuologen etc. gaan uit van het volgende principe:
'Elk persoon met vaginsme heeft een probleem bij het vrijen, maar niet elk probleem bij het vrijen is vaginisme. Meestal namelijk niet.'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:02:08 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28300166
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het zou zo kunnen zijn, maar jij stelt het meteen al maar weer eventjes...
Meeste artsen, seksuologen etc. gaan uit van het volgende principe:
'Elk persoon met vaginsme heeft een probleem bij het vrijen, maar niet elk probleem bij het vrijen is vaginisme. Meestal namelijk niet.'
mkay. was iets te stellend en te snel. (hoezo dat 'weer' eigenlijk?)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:03:51 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300220
quote:
Quote van die site:
quote:
Volgens onderzoek van de Nijmeegse Wetenschapswinkel komt vaginisme in Nederland bij 150.000 vrouwen voor .
Dus... op die 15 (of) 16 miljoen inwoners die we hebben zijn dat er wel heel erg weinig. Iig een stuk minder dan dat men hier wil doen geloven door bij elk pijntje bij het vrijen te gaan lopen roepen over vaginisme.
Je helpt mensen daar echt niet mee.
TS gaat erover lezen, geeft mss de link aan zijn vriendinnetje, die gaat lezen, denkt dat er heel wat aan de hand is, wordt nog zenuwachtiger want 'stel nou dat'...

Beter dus gewoon niet doen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:04:52 #15
120461 Aine.
veel liefs
pi_28300256
Als je niet genoeg ontspannen ben kan penetratie gewoon niet lukken
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:05:06 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300268
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
mkay. was iets te stellend en te snel. (hoezo dat 'weer' eigenlijk?)
Dat 'weer' bedoel ik niet tegen jou, maar meer in het algemeen. Zodra er hier iemand een probleem bij het vrijen post in een topic wordt er altijd van allerlei kanten gelijk maar 'vaginisme!!' geroepen.
En aangezien dat meestal toch wel uitzonderingen zijn vind ik dat je dat maar beter niet kan doen...
pi_28300309
quote:
Een van de oplossingen is te zorgen dat je vriendin echt heel erg opgevonden is (er zitten 'blaasjes' aan de binnenkant van een vagina die opzwellen als de persoon in kwestie zin heeft in sex, pas als dat is gebeurd is een vagina klaar voor de sex).
Neem rustig de tijd en stop a la minute als het zeer doet. Er zijn plenty andere manieren
Die blaasjes, kan je die voelen? Hoe merk je dat ze opzwellen? Als ik haar vinger/bef en haar laat klaarkomen, is dat geen garantie voor seks dus? /edit ik bedoel dus dat ze er dan klaar voor is
quote:
Hoe oud is ze?
vriendin is bijna 18...
quote:
Gewoon glijmiddel kun je gewoon bij de drogist kopen.
Hebben jullie genoeg aan voorspel gedaan? De eerste keer is vaak wat pijnlijk. Zorg er inderdaad goed voor dat je vriendin goed ontspannen is, dit kan door middel van een lekkere massage, strelen, enz. Neem er de tijd voor en doe het in kleine stapjes, zodat ze wat kan wennen. Probeer niet te veel gefocust te zijn op het 'het doen' maar probeer het spontaan te houden, wanneer ze er niet echt op rekent. Het kan zijn dat zij wat meer tijd nodig heeft, probeer haar niet te haasten.
Aan voorspel doen we naar mijn idee wel genoeg. Half uur tot drie kwartier. Dat zou toch wel redelijk wat voorspel moeten zijn?
Toen we wat met elkaar kregen heb ik nooit iets geforceerd. heb haar altijd de tijd gegeven om zelf ergens mee te komen als ze er klaar voor is. Ze vertelde gister dat ze het echt heel graag wilde dus er klaar voor zijn is ze wel en dat ze er zo van baalde dat het niet lukte. Dat idee heb ik zelf ook al wel, we zijn als zo'n beetje 2 maanden aan het proberen.
pi_28300352
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee we zijn elkaars eerste. Penis gaat er wel in. gisteren dus. en die is 3 vingers dik.... Dus vaginisme lijkt me niet helemaal relevant hier. maar ik sluit niks uit.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:12:35 #19
120461 Aine.
veel liefs
pi_28300534
Misschien moet ze zelf eens aan de gang gaan met haar vingers of voorwerpen en oefenen tot er geen pijn meer optreedt en daarna doen jullie het samen ofzo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:12:43 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300539
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:06 schreef CaRNagY het volgende:
Die blaasjes, kan je die voelen? Hoe merk je dat ze opzwellen? Als ik haar vinger/bef en haar laat klaarkomen, is dat geen garantie voor seks dus?
Nee, ik geloof niet dat wij die werkelijk kunnen voelen, maar dat is wat de seksuologe mij een paar jaar geleden verteld heeft (en laten zien op een plaatje/tekening).

Mijn persoonlijke ervaring is trouwens dat als ik zelf al klaargekomen ben zonder penetratie en ik probeer meteen daarna nog gewone sex te hebben dat ik dat een stuk minder prettig vind dan zonder klaar te komen van te voren.
Of je moet gewoon iets langer wachten na haar klaarkomen.
[quote]
Aan voorspel doen we naar mijn idee wel genoeg. Half uur tot drie kwartier. Dat zou toch wel redelijk wat voorspel moeten zijn?
Toen we wat met elkaar kregen heb ik nooit iets geforceerd. heb haar altijd de tijd gegeven om zelf ergens mee te komen als ze er klaar voor is. Ze vertelde gister dat ze het echt heel graag wilde dus er klaar voor zijn is ze wel en dat ze er zo van baalde dat het niet lukte. Dat idee heb ik zelf ook al wel, we zijn als zo'n beetje 2 maanden aan het proberen.
Ik zou gewoon lekker doorgaan met wat je doet. Glijmiddel erbij (bij de apotheek of drogist). En steeds een beetje proberen en uitproberen. Maar gewoon lekker stoppen als het pijn doet...
Wat ook nog wel eens kan helpen is een ander standje om mee te beginnen.
Bij mijn ex (toen ik er dus last van had) begonnen we de sex altijd op zijn hondjes. Op die manier had ik er de minste last van en als we op die manier eventjes bezig geweest waren konden we daarna doen wat we wilden.

Waar het aan lag? Geen idee, het zal best wel tussen mijn oren gezeten hebben want ik heb nu nergens meer last van...
pi_28300687
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker doorgaan met wat je doet. Glijmiddel erbij (bij de apotheek of drogist). En steeds een beetje proberen en uitproberen. Maar gewoon lekker stoppen als het pijn doet...
Wat ook nog wel eens kan helpen is een ander standje om mee te beginnen.
Bij mijn ex (toen ik er dus last van had) begonnen we de sex altijd op zijn hondjes. Op die manier had ik er de minste last van en als we op die manier eventjes bezig geweest waren konden we daarna doen wat we wilden.

Waar het aan lag? Geen idee, het zal best wel tussen mijn oren gezeten hebben want ik heb nu nergens meer last van...
Ik heb ook al tegen d'r gezegd dat we er gewoon de tijd voor nemen. Zijn er nog speciale merken glijmiddel? ik las iets van waterbasis en niet waterbasis? Wat is het verschil? Standje dat we nu probeerden is missionaris ik boven zij onder. ik stelde voor om haar misschien eens een x bovenop te doen. dan kan ze zelf proberen en stoppen wannneer het pijn doet. ze voelt dat net wat beter aan dan ik natuurlijk.

Ik zal het op z'n hondjes eens voorstellen als het glijmiddel niet werkt. heb alleen het idee dat ze dat niet zo leuk zal vinden Toch raar standje om mee te beginnen

Bedankt alvast voor jullie hulp!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:20:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300852
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:16 schreef CaRNagY het volgende:
Ik heb ook al tegen d'r gezegd dat we er gewoon de tijd voor nemen. Zijn er nog speciale merken glijmiddel? ik las iets van waterbasis en niet waterbasis? Wat is het verschil? Standje dat we nu probeerden is missionaris ik boven zij onder. ik stelde voor om haar misschien eens een x bovenop te doen. dan kan ze zelf proberen en stoppen wannneer het pijn doet. ze voelt dat net wat beter aan dan ik natuurlijk.
Op water of olie basis is eigenlijk alleen maar echt belangrijk als jullie met condoom vrijen omdat sommige olie's het condoom aan kunnen tasten.
Ik gebruikte zelf altijd Sensilube. Heb eigenlijk nooit iets anders geprobeerd. Gewoon bij de apotheek gehaald.
quote:
Ik zal het op z'n hondjes eens voorstellen als het glijmiddel niet werkt. heb alleen het idee dat ze dat niet zo leuk zal vinden Toch raar standje om mee te beginnen

Bedankt alvast voor jullie hulp!
Zij boven jij onder is idd ook een mogelijkheid, zo heeft zij meer controle. Ik snap dat standjes idd wat 'vreemd' is als het echt de allereerste keer is.
pi_28300860
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Quote van die site:
[..]

Dus... op die 15 (of) 16 miljoen inwoners die we hebben zijn dat er wel heel erg weinig. Iig een stuk minder dan dat men hier wil doen geloven door bij elk pijntje bij het vrijen te gaan lopen roepen over vaginisme.
Je helpt mensen daar echt niet mee.
TS gaat erover lezen, geeft mss de link aan zijn vriendinnetje, die gaat lezen, denkt dat er heel wat aan de hand is, wordt nog zenuwachtiger want 'stel nou dat'...

Beter dus gewoon niet doen.
16 miljoen, waarvan de helft vrouw, 8 miljoen dus... en dat maakt dat 1,9%, bijna 1 op de 50 vrouwen er last van heeft. Zo heel weinig is dat niet.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:22:17 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28300933
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:20 schreef innovative het volgende:
16 miljoen, waarvan de helft vrouw, 8 miljoen dus... en dat maakt dat 1,9%, bijna 1 op de 50 vrouwen er last van heeft. Zo heel weinig is dat niet.

Got me, zo gerekend zijn het er best veel.
Ik vind 150.000 op de 8 miljoen toch heel anders klinken...

Sorry...
Maar dan nog... Het blijft voor mij bijna een geval van heel hard ADHD roepen over een kindje dat gewoon eens lekker druk aan het doen is...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:31:50 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28301305
waarvan die 8 miljoen ook nog eens een gering aantal seksueel op ontdekkingstocht is. en de rest de leeftijd heeft bereikt waarop vaginisme zo goed als genezen is. de pool waaruit de meeste fokkertjes kwa leeftijd lurken zit hem nou juist in die eerste groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')