Moet ik Knut al waarschuwen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
Vera Wang, mijn god ik wou dat ik het geld had. Wat een fantastiche doch eenvoudige jurken zijn dat he.
[afbeelding]
Zoiets vind ik ook altijd wat hebben
quote:
Deze vind ik wel mooi en bijzonderquote:
Deze is superrrrrr...barok..17e eeuwse stijl als ik mij niet vergisquote:
Deze is ook zeeeeer sjiek...je zou er haast om gaan trouwenquote:
Maar doen moet wel alles en iedereen in die stijl en dan trouwen bij een kasteel met een groot bourgondisch feest, geweldig mooi. Maar wel heel erg duurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Deze is superrrrrr...barok..17e eeuwse stijl als ik mij niet vergis![]()
Dat vind ik juist afschuwelijk. Van kinds af aan wilde ik een echt prinsesje zijn op mijn bruiloft, met veel poespas en een mooie jurk, lekker dramatisch enzo. Ik begrijp nooit waarom iemand in vredesnaam in spijkerbroek zou willen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef -Kate- het volgende:
Ik vind ze allemaal ronduit afschuwelijk
Al jaren en jaren heb ik een idee in mijn hoofd van mijn ideale trouwjurk (dat is wel raar, want ik wil helemaal niet trouwen, en al helemaal niet met al die poeha, maar gewoon in mn spijkerbroek), maar zoiets ben ik nooit tegengekomen. Ik zou het zelf door iemand moeten laten maken, denk ik, mocht ik toch in een jurk willen trouwen.
Wat hier staat is me allemaal veel te tuttig, ik ga voor een down to earth hippe-achtige jurk.
Helaas dus geen plaatje van![]()
Die van Vera Wang vind ik nog het mooist. Eenvoudig, en niet te zwaar.
Ik houd op zich wel van een beetje afwijking. Rood kan bijvoorbeeld ook erg mooi staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat vind ik juist afschuwelijk. Van kinds af aan wilde ik een echt prinsesje zijn op mijn bruiloft, met veel poespas en een mooie jurk, lekker dramatisch enzo. Ik begrijp nooit waarom iemand in vredesnaam in spijkerbroek zou willen.
Pas zag ik een zwarte jurk, dat vind ik ook afschuwlijk, maar smaken verschillen en ik denk sowieso dat als je iemand in ene jurk stopt waar zij zich niet lekker in voelt, het ook niet mooi staat.
ja, jijzelf!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:42 schreef Kyara het volgende:
Ik vind een simpele jurk nog altijd het mooist. Niet teveel tierelantijntjes, geen rushes of roosjes of ingewikkelde borduurseltjes over de hele jurk.
Mooie stof, mooi soepelvallend. En dan 1 ding waar de aandacht op valt.
daar staan wel mooie maar ga je dat dan zelf doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:28 schreef Anitra het volgende:
Ik vind die van Silmawen ook leuk!!
Zoiets wil ik ook, alleen ik ga hemzelf maken en moet dus opzoek naar patronen. Heb op www.naaipatronen.nl al wel mooie gezien.
Die eerste is wel heel erg mooi. Mijn jurk wordt ook gemaakt. Door mijn schoonmoeder, die kan dat enorm goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:10 schreef Bubsel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik allebij wel mooi maar die bovenste zie je wel heel veel op het trouwforum waar ik kom![]()
Ik laat mijn jurk maken bij iemand is toch wat specialer vind ik dan.
Deze vind ik wel mooiquote:
De jurk op de allerlaatste foto is mooi! Niet dat ik 'm zou dragen, maar het komt wat meer in mijn straatje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |