Gemaildquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
[..]
Het zit in een flesje! En dat ruilen zie ik zeker wel zitten, je kan me anders even mailen voor adres uitwisselen enzo :-) (sara.dejong@gmail.com)
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
Ik ben ook verliefd op het Lush personeel, ze zijn zo enthousaist en leuk bezig met Lush.quote:Beste Danielle,
Leuk dat je gisteren een leuke avond hebt gehad!
We hoorden inderdaad van de managers dat het heel gezellig was geweest.
De kortingsbonnen in de kado's blijven gewoon geldig hoor, je kunt ze dus in
iedere winkel in Nederland gewoon inleveren.
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Extra Virgin Olive zeep, ik vind het wel ok, maar niet mijn favoriet. Ruikt wel lekker zachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Die Flying Fox douchegel viel me in de winkel erg tegen. Rook heel anders dan verwacht (maar ik had dan inderdaad gehoopt op een Honey, I washed the kids luchtje omdat er ook honing inzit).
Ik ben erg benieuwd naar de reacties over de Extra Virgin Olive zeep. Daar heb ik gisteren nog over staan twijfelen, maar heb het niet gekocht.
Ik denkerover om ooit misschien de rode hennablokken aan te schaffen. Het Engels sprekende kapstertje zei dat het zelfs op mijn rode haar kan, dus misschien wil ik me daar ooit nog eens aan wagen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Kyara het volgende:
Wat staat er dan allemaal nog op je lijstje skaai?
In het Zweedsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd of je daar ook zo'n enthousiast mailtje van terugkrijgt
quote:Beste Rianne,
Helaas is het niet mogelijk om de kortingsbon van Nederland in Zweden in te leveren.
Je kunt ‘m dus het beste gewoon in Nederland gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:17 schreef sefer het volgende:
En @nectarientje: ik kwam iets te laat, samen met dat (hoog)blonde meisjemaar ik weet niet echt wie jullie allemaal waren
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik was dat meisje met zwarte broek, paars shirtje en donker haar met bril. In het gezelschap van mijn twee blonde aanhangers (waarvan eentje onwijs rood door de zon)
Ow jee.. ik heb gisteren daarvan een hele grote fles gekocht voor iemand anders. Vanavond als ik thuis kom maar even checken dan. Zo'n enorme fles krijg je nooit op voor augustus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef PiperMaru het volgende:
Ja verdorie mijn American Cream is maar houdbaar tot begin augustus!
Gelukkig is het maar een klein flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |