Twee doelpunten zijn ook echt 5 miljoen waard verder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef fransie102 het volgende:
We zullen zien of hij die 5 miljoen waard was. Als hij er tegen ons straks 2 inknalt, dient Wotte op te stappen.
Als het een anonieme speler blijft die totaal geen versterking voor PSV bleek zal ik toegeven dat Wotte en co. het beter hebben gezien dan ik.
Je snapt wel wat ik bedoel. Als Simons een echte topper blijkt en Feyenoord weer een stom heeft gehandeld, kan Wotte echt opkankeren met z'n 'geen 5 miljoen waard'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twee doelpunten zijn ook echt 5 miljoen waard verder.
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtquote:Vijf miljoen euri's is veel voor Feyenoord op het moment.
Daarom kijk ik ook vol nieuwsgierigheid naar Simons komend seizoen. Ik hoop dat ie flink flopt.quote:Als Simons over een jaar geflopt op de bank zou zitten zou het ook niet goed zijn.
Ja, laat de technische staf een bank overvallen ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komt
We zijn ook minder...al een jaartje of 30. Live with it.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtEn als je concurrentie miljoenen meer kan betalen dan jou, dan is het geen concurrentie meer, maar ben je gewoon minder dan hun. Als je mee wilt doen in de top, zul je toch echt minstens evenveel te bieden moeten hebben als Ajax en PSV.
Zorg voor goede investeerders.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, laat de technische staf een bank overvallen ofzo
Dan is dit de tijd om daar wat aan te doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We zijn ook minder...al een jaartje of 30. Live with it.
Ongeacht z'n kwaliteiten vind ik 5 miljoen sowieso veel geld voor een 29-jarige middenvelder met bijna-aflopend contractquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. Als Simons een echte topper blijkt en Feyenoord weer een stom heeft gehandeld, kan Wotte echt opkankeren met z'n 'geen 5 miljoen waard'.
Het geld is er niet en Feyenoord is momenteel niet echt een concurrent van PSV. Na al die aankopen van Gullit is het potje een beetje leeg he. Ik snap waarom je Wotte afrekent op het feit dat hij wat terugbehoudender handelt, zeker na een seizoen als dit.quote:Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtEn als je concurrentie miljoenen meer kan betalen dan jou, dan is het geen concurrentie meer, maar ben je gewoon minder dan hun. Als je mee wilt doen in de top, zul je toch echt minstens evenveel te bieden moeten hebben als Ajax en PSV. Anders zou Heerenveen toch ook wel mee kunnen doen om het kampioenschap?
Ik ook, altijd leuk als een dure aankoop van de concurrent flopt. Nou zeg ik net wel dat PSV eigenlijk geen concurrent meer is, maar goedquote:Daarom kijk ik ook vol nieuwsgierigheid naar Simons komend seizoen. Ik hoop dat ie flink flopt.
Iets zegt mij dat het niet zo simpel isquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zorg voor goede investeerders.
Verkoop 10 overbodige spelers, dan kun je vast wel een paar miljoen bij elkaar schrapen.
2 van de vele manieren om meer geld te besteden te hebben, maar dat snappen ze in het Maasgebouw niet.
Die zijn ook zo makkelijk te vinden, ja. Anders regel jij d'r een paar?quote:
Daar komt ook nog meer bij kijken dan ze kwijt willenquote:Verkoop 10 overbodige spelers, dan kun je vast wel een paar miljoen bij elkaar schrapen.
Klopt inderdaad, maar dat is puur en alleen prijzengeld van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat was volgens jou dan de inkomsten door de CL? BIj mijn weten zo'n 15M...
Zolang die kale er nog zit, wil niemand investeren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die zijn ook zo makkelijk te vinden, ja. Anders regel jij d'r een paar?
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.quote:Daar komt ook nog meer bij kijken dan ze kwijt willen
Rot eens op met je psvquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar dat is puur en alleen prijzengeld van de UEFA.
Neem aan dat de extra wedstrijden in de CL PSV (die allemaal uitverkocht waren) ook wel een aantal miljoen extra heeft opgeleverd.
Weet niet of PSV apart nog TV gelden heeft gekregen of dat dat ook via de UEFA gegaan is.
Ik denk in ieder geval dat het met de schuldenlast van PSV erg meevalt momenteel.
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ongeacht z'n kwaliteiten vind ik 5 miljoen sowieso veel geld voor een 29-jarige middenvelder met bijna-aflopend contract.
Zelfs Heerenveen scout beter dan ons. Wotte heeft gewoon gefaald, want hij moet ook toestemming geven als er spelers gehaald zijn. Hij is de eindverantwoordelijke!quote:Het geld is er niet en Feyenoord is momenteel niet echt een concurrent van PSV. Na al die aankopen van Gullit is het potje een beetje leeg he. Ik snap waarom je Wotte afrekent op het feit dat hij wat terugbehoudender handelt, zeker na een seizoen als dit.
Het is wachten op een nieuwe voorzitter die geld binnen kan halen.quote:Ik ook, altijd leuk als een dure aankoop van de concurrent flopt. Nou zeg ik net wel dat PSV eigenlijk geen concurrent meer is, maar goed![]()
Lees m'n reactie hierboven daarover maar.quote:Iets zegt mij dat het niet zo simpel is.
Jawel hoor:quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.
Loek, je kan spelers wel willen verkopen, maar ze moeten ook clubs vinden die zo gek zijn om die spelers voor een bedrag over te nemen. Met Song hadden we heel veel geluk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zolang die kale er nog zit, wil niemand investeren.
[..]
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.
Simons met Nedved vergelijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.
Als we Lazovic op de tribune zetten, wil ie vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel hoor:
- de speler moet weg willen,
Zelfs Lurling konden we kwijtquote:- er moeten geïnteresseerde clubs zijn,
Die zijn d'r altijd wel.quote:- die clubs moeten de transfersom kunnen / willen betalen,
Alsof die 'wereldtoppers' waar wij vanaf willen zoveel salaris vragenquote:- die clubs moeten het salaris van de speler kunnen / willen betalen.
Nedved met Simons vergelijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.
[..]
Ehrm, ja, dusquote:Zelfs Heerenveen scout beter dan ons. Wotte heeft gewoon gefaald, want hij moet ook toestemming geven als er spelers gehaald zijn. Hij is de eindverantwoordelijke!
[..]
Ik ben niet te mild, ik vind mezelf eerder realistisch. Realister dan jij in ieder gevalquote:Het is wachten op een nieuwe voorzitter die geld binnen kan halen.
[..]
Lees m'n reactie hierboven daarover maar.
Ik sla misschien soms een beetje door met m'n gezeur op Wotte en het bestuur, maar jullie zijn weer veels te mild en gaan pas zeuren na een verloren wedstrijd. Ik kijk wat verder voorruit. De mensen die nu het beleid bepalen bij Feyenoord zijn gewoon niet ambitieus genoeg. Laat die Perridon maar komen.
Dit bewijst dat jij echt van een andere planeet komt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier schijnbaar tevreden is over Feyenoords situatie.
Inderdaad, dat lukte Hiddink ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nedved met Simons vergelijken.
[..]
Ehrm, ja, dus? Wotte moet je gewoon nog minstens een jaar laten zitten, en hem dan pas beoordelen. Het is onmogelijk in 1 seizoen iets op te bouwen.
Jaja, en als Simons de 3-0 er tegen ons intrapt nadat ie met gemak in z'n eentje de hele verdediging en ons middenveld voor de zoveelste keer is gepasseerd roep jij zeker als hardste : "GVD WOTTE BEDANKT, OPROTTEN" etc.quote:Ik ben niet te mild, ik vind mezelf eerder realistisch. Realister dan jij in ieder geval.
Ik ben verre van te tevreden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier schijnbaar tevreden is over Feyenoords situatie.
Waarom leg jij je er dan zo snel bij neer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit bewijst dat jij echt van een andere planeet komt.
Voor de lange termijn in ieder geval niet. Kijk maar naar PSV, als het een beetje tegenzit valt de hele as wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lukte Hiddink ook nietEn op onze toppers Ostlund en Gibbs kunnen we bouwen. Matig seizoen gehad, maar binnen een jaar de 2 beste verdedigers van Nederland!
[..]
Ik roep dan eerder hoe het in godsnaam kan dat je überhaupt 3-0 achter komt tegen PSVquote:Jaja, en als Simons de 3-0 er tegen ons intrapt nadat ie met gemak in z'n eentje de hele verdediging en ons middenveld voor de zoveelste keer is gepasseerd roep jij zeker als hardste : "GVD WOTTE BEDANKT, OPROTTEN" etc.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Cart_man het volgende:
Je bent persona non grata vanaf vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |