Smoesjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef Ymke het volgende:
En ik weet echt nog geen onderwerpen hoor , ik was toen gewoon een beetje melig
ehm jij was toch degene die vroeg of zn foto kans maakte? Ik heb toen eerlijk nee gezegtquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Maargoed, is natuurlijk altijd wel weer moeilijk om een onderwerp te vinden waar iedereen iets mee kan. Ik ga zeker weer meedoen met de volgende wedstrijd, ookal heb ik nu nog geen enkele punt op mijn naam staan![]()
Klopt inderdaad, het ging me verder eigenlijk ook alleen maar om het meedoen, niet eens zo zeer om het winnen of om punten te krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
ehm jij was toch degene die vroeg of zn foto kans maakte? Ik heb toen eerlijk nee gezegt
Weet je wat? droom maar alvast van de nieuwe onderwerpen die je gaat verzinnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:42 schreef Ymke het volgende:
Ik ga maar eens een nachtje slapen , adios![]()
Jij vond bokeh niet origineel?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef American_Nightmare het volgende:
doe es iets origineels..
Vind ik eigenlijk wel een goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Eigenlijk zou dat hele onderwerpstemmen geskipt moeten worden en zou er gewoon 1 onderwerp gekozen moeten worden door de winnaar.
Niet echt nee. Bokeh is iets wat standaard op VEEL foto's al aanwezig is, en dan kun je bijna alles al meteen inleveren en da's jammer.quote:
Ja is toch prima? Gewoon 1 nieuw onderwerp kiezen en meteen beginnen. Ben je meteen van die onderwerpenstemronde af en kan er meteen geschoten worden.quote:O, en iets origineels kunnen we alleen doen als een onderwerp maar één keer gekozen mag worden
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Ymke het volgende:
ik ga denk ik voor bloemen of dieren of zonsondergangen.
Of bier , dan kan flash ook mee doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]niet eens 'rood', 'blauw' of 'emotie' ?
alhoewle ik emotie best een leuk onderwerp zou vinden
quote:
Dan zou ik dus een specifieke emotie kiezen. Woede, blijdschap of verliefdheid ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]niet eens 'rood', 'blauw' of 'emotie' ?
alhoewle ik emotie best een leuk onderwerp zou vinden
Tip: boek van Govert de Roos "Schreeuw"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan zou ik dus een specifieke emotie kiezen. Woede, blijdschap of verliefdheid ofzo.
"maar" zegt ze. 100 euro. dat is 250 piek in het oude geld omgerekend (met inflatie)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Tip: boek van Govert de Roos "Schreeuw"kost maar 100 eurootjes, koopje voor een boek vol met ploatties
nog een tip: Dikke Van Dalen - onder 's' van sarcasmequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"maar" zegt ze. 100 euro. dat is 250 piek in het oude geld omgerekend (met inflatie)
een boek van 100 euro moet dan wel orgasmisch goed zijn wil ik er 100 euro voor neer tellen...
zijn dat soms zwaarlijvige mensen die de hele boel aan gort slaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog een tip: Dikke Van Dalen ----8< ---
Ik weet een betere, gezien ik de intonatie van je stem niet kan lezen: de PIquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
nog een tip: Dikke Van Dalen - onder 's' van sarcasme
Je hebt dan ook een goede/mooie foto ingestuurdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Vava het volgende:
Whaha cool! Ik doe het goed in de wedstrijd![]()
Dat had ik echt nooit verwacht![]()
Leuk hoor!
"bijdehand" is mijn middel-namequote:
Shark "bijdehand" Baitquote:
Dank je , ik ben geslaagd , mmmmmmmmmmmmm nu maar even een flesje wijn open trekkenquote:
Shark.bijt-in-de-hand.Baitquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:44 schreef Ymke het volgende:
Dank je , ik ben geslaagd , mmmmmmmmmmmmm nu maar even een flesje wijn open trekken![]()
Dank je welquote:
Ik heb het te druk met tellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Ymke het volgende:
He rewimo , waarom stem jij eigenlijk niet?
En Stephanie_lquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd Ymke!!!
Dubbellu en american_nightmare natuurlijk ook.
Ach, het is toch standaard dat jij of je broer of beiden wintquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Ymke het volgende:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Ja zag het net te laat maar heb mijn post al veranderdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Stephanie_lWe hebben 4 winnaars deze keer
Nou zeg , zo erg is het toch niet??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach, het is toch standaard dat jij of je broer of beiden wint![]()
En gefeli allemaal![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd Ymke!!!
Dubbellu, american_nightmare en stephanie_l natuurlijk ook.
Nee hoor....het is een strakke fotoquote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef k_man het volgende:
Goh, zesde. Dat is eerlijk gezegd boven elke verwachting.
Kvind zelf dat ik de afgelopen maanden wel betere foto's heb ingeleverd en die scoorden dan juist veel slechter.
Dat is een ding dat zeker is, maar ik blijk echt heel slecht in te kunnen schatten wat door de gemiddelde kijker mooi gevonden wordt. Maakt de keuze wat in te zenden ook lastig: doe ik nou die ene die ik zelf zo mooi vind of die andere waarover ik al goede opmerkingen heb gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |