Shark.bijt-in-de-hand.Baitquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:44 schreef Ymke het volgende:
Dank je , ik ben geslaagd , mmmmmmmmmmmmm nu maar even een flesje wijn open trekken![]()
Dank je welquote:
Ik heb het te druk met tellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Ymke het volgende:
He rewimo , waarom stem jij eigenlijk niet?
En Stephanie_lquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd Ymke!!!
Dubbellu en american_nightmare natuurlijk ook.
Ach, het is toch standaard dat jij of je broer of beiden wintquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Ymke het volgende:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Ja zag het net te laat maar heb mijn post al veranderdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Stephanie_lWe hebben 4 winnaars deze keer
Nou zeg , zo erg is het toch niet??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach, het is toch standaard dat jij of je broer of beiden wint![]()
En gefeli allemaal![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd Ymke!!!
Dubbellu, american_nightmare en stephanie_l natuurlijk ook.
Nee hoor....het is een strakke fotoquote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef k_man het volgende:
Goh, zesde. Dat is eerlijk gezegd boven elke verwachting.
Kvind zelf dat ik de afgelopen maanden wel betere foto's heb ingeleverd en die scoorden dan juist veel slechter.
Dat is een ding dat zeker is, maar ik blijk echt heel slecht in te kunnen schatten wat door de gemiddelde kijker mooi gevonden wordt. Maakt de keuze wat in te zenden ook lastig: doe ik nou die ene die ik zelf zo mooi vind of die andere waarover ik al goede opmerkingen heb gehad?quote:
tis net als bij het songfestival: de beste gemiddelde wintquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef k_man het volgende:
Goh, zesde. Dat is eerlijk gezegd boven elke verwachting.
Kvind zelf dat ik de afgelopen maanden wel betere foto's heb ingeleverd en die scoorden dan juist veel slechter.
Je bedoelt dat mijn foto's bij de uitschieters horen? Wat lief!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Shark.Bait het volgende:
tis net als bij het songfestival: de beste gemiddelde wint
yupquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef k_man het volgende:
Je bedoelt dat mijn foto's bij de uitschieters horen? Wat lief!
En de uitschieters krijgen geen puntenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tis net als bij het songfestival: de beste gemiddelde wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |