Ai, dat is toch geen goed teken. Maar goed, Lance is deze week ook al een keer gevallen, dus wat dat betreft staan ze 1-1.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Bartoli het volgende:
Ullrich rijdt tegen een auto
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Duitser Jan Ullrich is vrijdag tij-
dens een training ten val gekomen. Hij
smakte tegen een auto van zijn ploeg
T-Mobile. Hij was de tijdrit van zater-
dag een laatste keer aan het verkennen.
"Het gaat", zei Ullrich. Hij liep wel
enkele kleine snijwonden op in zijn
gezicht en in zijn nek. Zijn deelname
aan de Tour komt niet in gevaar.
Hij knalde tegen de achterruit van de
auto van Mario Kummer. "Het signaal dat
we maken om aan te geven dat we moeten
remmen, merkte Ullrich te laat op",
zegt de woordvoerder van T-Mobile. "De
ruit is aan diggelen. Maar het is niets
ernstigs. Hij kan starten."
bron: tt
Nog steeds geen reactie op mijn vraag aan de redactie of Eisel nog toegevoegd zal worden, dus ik moet er alsnog 1..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn sprintersploeg voor deze tour:
McEwen
Boonen
Cooke
O'Grady
Hushovd
Davis
Hunter
Nazon
Furlan
Rodriquez
Pagliarini
Albasini
Mc Gee
Lombardi
F๖rster
Galves
Casper
Kirsipuu
Valverde
Ik moet er nog 1tje
Wie tippen jullie?
Eisel als die toegevoegd wordt. Anders doe maar Dumoulin, Arvesen of Glomser. Willen zich ook nog wel eens plaatsenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds geen reactie op mijn vraag aan de redactie of Eisel nog toegevoegd zal worden, dus ik moet er alsnog 1..
Wie?
Een knecht van Discovery of T-Mobile.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:54 schreef tlogtenberg het volgende:
Dus welke "op papier redelijk goede renner" zal weinig punten pakken en de tour wel uitrijden...???
Zoals Popovych of Savoldelli?? Deze zijn bijvoorbeeld 2 punten....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een knecht van Discovery of T-Mobile.
Die gaan wel wat punten halen denk ik. Eerder Hincapie of Padrnos. Nardello.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef tlogtenberg het volgende:
[..]
Zoals Popovych of Savoldelli?? Deze zijn bijvoorbeeld 2 punten....
En Azevedo is 1 punt waard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |