Ik vind persoonlijk dat Het zonnetje in huis eerder had moeten stoppen. De humor is niet meer van deze eeuw. Ze hadden al moeten stoppen na de dood van Van der Made.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Er staat vandaag een artikel over 'Het zonnetje in huis' in het Eindhovens Dagblad. Hierin vertelt Kraaijkamp jr dat hij, z'n vader en Martine Bijl dolgraag door waren gegaan, maar dat RTL de stekker eruit heeft getrokken.
Ook vertelde hij dat toen er een jaar of vijf geleden sprake van was dat Kraaijkamp sr ermee wilde stoppen (vanwege al die herhalingen en geen geldelijke compensatie), John de Mol er persoonlijk voor gezorgd heeft dat er (alleen!) met de oude Kraaijkamp een financiële regeling getroffen werd.
Conclusie:
RTL heeft geen zin om de portemonnee open te trekken, omdat stokoude herhalingen ook goed scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft wat.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:06 schreef Tafkahs het volgende:
Eigenlijk zouden ze de Brekers weer eens uit moeten zenden
Ja, die was ook leuk. Faber heette hij daar geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
"Laat maar zitten". Dat ken ik nog een beetje met m'n 20 jaartjes jongquote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.
http://www.imdb.com/title/tt0094494/quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"Laat maar zitten". Dat ken ik nog een beetje met m'n 20 jaartjes jong
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijft geweldig, ook al heb ik die herhalingen al tig keer gezien, ik zit vanavond om 20:00 uur weer voor de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |