abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29016227
Amstelveen...
Maar volgens mij betaald mc sowieso vrij weinig
......Signature-loos......
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:58:26 #52
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29017302
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:01 schreef Even het volgende:
Amstelveen...
Maar volgens mij betaald mc sowieso vrij weinig

pas na 2 jaar en dan het nieuwe jaar
dan ga je pas verdienen
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_29022713
ja, dan word je mederker
bij ons werken ze je er dan vaak zo snel mogelijk uit
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:57:17 #54
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29024192
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef ILCILA het volgende:
ja, dan word je mederker
bij ons werken ze je er dan vaak zo snel mogelijk uit
eind september moet mijn contract verlengt worden
ALS die verlengt wordt moet ik een contract voor onbeperkte tijd krijgen
en anders kan ik gaan zoeken naar een nieuwe baan
Riemen
fiets kopen
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:57:54 #55
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29024209
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

eind september moet mijn contract verlengt worden
ALS die verlengt wordt moet ik een contract voor onbeperkte tijd krijgen
en anders kan ik gaan zoeken naar een nieuwe baan
(oh en werk er dan 1,5 jaar en het zou nog 1,5 jaar duren voor ik medewerker werd dus.. (ben in februari begonnen dom dom..
Riemen
fiets kopen
pi_29032904
ik ben ook in maart begonnen, net zo dom ;-) maar bij ons is het zo:
eerst 2 maanden proefperiode
halfjaarscontract
onbeperkt contract dat door beiden zijden ontbonden kan worden met goede reden met termijn van 2 maand
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:45:39 #57
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29033454
bij mij dus
half jaar contract waarvan 2 maanden proef
1e verlenging van een half jaar
2e verlening van een half jaar
onbeperkt contract

(alleen schijnt het dus dat sommige automatisch verlengt worden en sommige een jaar contract hebben etc (beetje raar)
Riemen
fiets kopen
pi_29074675
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:45 schreef BaggerUser het volgende:
bij mij dus
half jaar contract waarvan 2 maanden proef
1e verlenging van een half jaar
2e verlening van een half jaar
onbeperkt contract

(alleen schijnt het dus dat sommige automatisch verlengt worden en sommige een jaar contract hebben etc (beetje raar)
ik heb ook een onbeperkt contract: ze ware mij helemaal vergete, en ik zei niets
dus ze zitte nu voor onbepaalde tijd met mij opgescheept
pi_29079161
haha, bij ons hebben ze personeels problemen nu, wij hebben manager die laten we zeggen niet zo goed in de aarde valt bij veel personeel. Kan niet met mensen omgaan etc en er zal nooit een positief woord uitkomen. Voor de zomervakantie hebben dus ook een groot aantal (oud)collega's van mij er dus voor gezorgt dat ze in de vakantie in iedergeval ander werk hadden.

Er zijn er 21 weggegaan afgelopen 3 maand, en ongeveer 7 nieuwe mensen aangenomen, met als resultaat dat we in de bouwvak 3 weken lang 6 dagen in de week moeten werken, met als gewone werkweek een urenaantal van 45...

beetje overdreven maar het kan volgens het management niet anders.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:02:30 #60
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29082238
gisteren waren onze grills kapot

we hadden nog:
mc chickens , kipnuggets, fishfilet's en kroketten
oh de hele rush trouwens tot een uur of half 9
Riemen
fiets kopen
pi_29107476
haha dat is wel komisch wij hebben wel eens de HB patties en de nuggets opgehad wat moet je dan die kinderen in hun happymeal geven
pi_29535064
Appingedam is dr ook bij vanaf nu!
pi_29540705
jeeeejw... ohw wat hebben wij irritant nieuw personeel er bij gekregen, zown irritant ventje dat wel 6x vraagt hoelang die fish nog duurt...

maar voor de rest blijft het nog gezellig nog 1 weekje en dan vakantie
pi_29547306
onze nieuwe hebben bijna allemaal een grote bek
Riemen
fiets kopen
pi_29548348
Onze burger king heeft een record aantal klachten gekregen sinds ik en een aantal anderen zijn aangenomen
Maar goed, das mijn schuld allemaal niet
Jupiler is goed
pi_29557194
haha, maar wat is nou het grote verschil tussen BK en Mc Donalds? (behalve burgers dan heh)
pi_29558044
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:07 schreef ILCILA het volgende:
haha, maar wat is nou het grote verschil tussen BK en Mc Donalds? (behalve burgers dan heh)
Burger King is toffer , Mc donalds is voor kinderen, met die stomme clown van hun
Nee, maar even serieus, wie zegt dat er een groot verschil is. Beide verkopen eigenlijk hetzelfde (frisdrank, friet, burgers). Beide werken via het fastfood principe. Enige verschillen zijn idd de burgers en het imago. En we hebben natuurlijk onze eigen procedures en regels die horen bij het burger king concept.
Jupiler is goed
pi_29559221
ja inderdaad dat vind ik ook, het imago...

en wat ik ook denk is dat de mac donalds wat vaker voorkomt in nederland, misschien toch omdat het meer verkoopt dan de BK? maar wat voor procedures bedoel je dan die erg verschillen, ik denk juist dat veel procedures juist hetzelfde zijn bij beiden...

ennuh MC is toffer hoor
ennuh geef maar toe dat jullie jaloers zijn op die clown jullie stelen hem zelfs voor jullie reclames
pi_29570342
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:59 schreef ILCILA het volgende:
ja inderdaad dat vind ik ook, het imago...

en wat ik ook denk is dat de mac donalds wat vaker voorkomt in nederland, misschien toch omdat het meer verkoopt dan de BK? maar wat voor procedures bedoel je dan die erg verschillen, ik denk juist dat veel procedures juist hetzelfde zijn bij beiden...

ennuh MC is toffer hoor
ennuh geef maar toe dat jullie jaloers zijn op die clown jullie stelen hem zelfs voor jullie reclames
Mc Donalds is gewoon groter, dat is in America zo, en ook hier in Nederland. Geen idee waarom, betere marketing denk ik, en het feit dat Mc Donalds heel erg slim is met strikken van kinderen op jonge leeftijd. (Happy meals, speeltuin, ballenbak, die clown). Als die kinderen dan opgroeien blijven ze eigenlijk terug komen bij Mc Donalds.
Procedures lijken wel erg op elkaar maar er zitten natuurlijk ook verschillen tussen (kleine weliswaar)

En die kut clown kan ons gestolen worden, wij hadden laatst een super toffe star wars actie, en nu hebben we en ultra gave fantastic 4 actie
Jupiler is goed
pi_29577381
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Aurelium het volgende:

[..]

En die kut clown kan ons gestolen worden, wij hadden laatst een super toffe star wars actie, en nu hebben we en ultra gave fantastic 4 actie
welke acties nog nooit van gehoord
pi_29579954
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:58 schreef ILCILA het volgende:

[..]

welke acties nog nooit van gehoord
Toevallig weet ik lekker ook niet wat voor acties MC donalds nu heeft
Jupiler is goed
pi_29580228
haha, oke... Crazy DJ en die leuke reclame met die olifant geen bal aan dus maarjahw, moet straks om 4 uur weer beginnen, tot uur of 10...

hoe zit het met jullie pauzes? hier bagger namelijk
pi_29580417
half uur pauze, kun je in een klein hok onder het station gaan zitten zonder enig vermaak
Maar je mag wel lekker gratis eten BK eten Bij mc donalds moet je zelf 50% betalen toch ?
Jupiler is goed
pi_29615534
ja inderdaad, vanaf 5,5 uur(dus op papier 6) krijg je een half uurtje schamele pauze waar je tegen 50% inderdaad je eten moet kopen
pi_30282894
Dood topic zeg...

gisteren dan, laaste dag schoolvakanties hier in het oosten, denkt die manager van ons wel even op personeelskosten te kunnen sparen door 4 man om 4 uur naar huis te sturen (rustig was het toen nog wel ja)

met als gevolg dat om 6 uur de rij tot buiten de deur stond en de gemiddelde wachtijd een half uur bedroeg en denk maar niet dat we doordat de manager loonkosten wil besparen en dus weinig personeel inzet (3 man aan de kassa's) wij ook maar een stap harder gaan lopen hoor...

ut is dat ik in de lobby stond als host kan ik lekker men eige tempo bepale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')