quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:01 schreef Even het volgende:
Amstelveen...
Maar volgens mij betaald mc sowieso vrij weinig![]()
eind september moet mijn contract verlengt wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef ILCILA het volgende:
ja, dan word je mederker
bij ons werken ze je er dan vaak zo snel mogelijk uit![]()
(oh en werk er dan 1,5 jaar en het zou nog 1,5 jaar duren voor ik medewerker werd dus.. (ben in februari begonnen dom dom..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
eind september moet mijn contract verlengt worden
ALS die verlengt wordt moet ik een contract voor onbeperkte tijd krijgen
en anders kan ik gaan zoeken naar een nieuwe baan
ik heb ook een onbeperkt contract: ze ware mij helemaal vergete, en ik zei nietsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:45 schreef BaggerUser het volgende:
bij mij dus
half jaar contract waarvan 2 maanden proef
1e verlenging van een half jaar
2e verlening van een half jaar
onbeperkt contract
(alleen schijnt het dus dat sommige automatisch verlengt worden en sommige een jaar contract hebben etc (beetje raar)
Burger King is tofferquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:07 schreef ILCILA het volgende:
haha, maar wat is nou het grote verschil tussen BK en Mc Donalds? (behalve burgers dan heh)
Mc Donalds is gewoon groter, dat is in America zo, en ook hier in Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:59 schreef ILCILA het volgende:
ja inderdaad dat vind ik ook, het imago...
en wat ik ook denk is dat de mac donalds wat vaker voorkomt in nederland, misschien toch omdat het meer verkoopt dan de BK? maar wat voor procedures bedoel je dan die erg verschillen, ik denk juist dat veel procedures juist hetzelfde zijn bij beiden...
ennuh MC is toffer hoor
ennuh geef maar toe dat jullie jaloers zijn op die clownjullie stelen hem zelfs voor jullie reclames
welke actiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En die kut clown kan ons gestolen worden, wij hadden laatst een super toffe star wars actie, en nu hebben we en ultra gave fantastic 4 actie![]()
Toevallig weet ik lekker ook niet wat voor acties MC donalds nu heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:58 schreef ILCILA het volgende:
[..]
welke actiesnog nooit van gehoord
![]()
Ik ken de helft van de mensen die daar werktquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef truSteh het volgende:
Mwah verder, zoveel stelt een sollicitatie gesprek niet voor. Zorg wel dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn, dat je ze gelijk op kunt noemen, want daar bleef ik ff hangen
Verder gewoon netjes de vragen beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |