zover is het nog niet,quote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef ILCILA het volgende:
wij allang niet meer, alles gaat er af...
toen ik kwam werken:
overal korting op tot 10 euro ten aller tijden
nu:
korting tot 7,50 behalve op euroknallers, salades, ontbijt en menu;s (happeymeal ook niet)
en het moet binnen kwartier van werktijd zijn (voor na of in pauze)
miereneukers
Ligt eraan, hoe is je neplach, heb je sterke ellebogen en geen problemen met een bruine tong?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:51 schreef mighty_myte het volgende:
ze vragen managers daar.
misschien ga ik wel soliciteren.
is dat wat?
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe is je neplach, heb je sterke ellebogen en geen problemen met een bruine tong?
welke mac heb je gewerkt ?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef jogy het volgende:
5 jaar bij de Mac gewerkt trouwens, was wel een toptijd moet ik zeggen, en dat betalen voor het eten, whehehehehe~!
Als je nog even werkt aan je nepalch kom je er welquote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:
ik kan best redelijk neplachen, maar niet te lang.
mijn ellebogen zijn ok, ik kan er lang op leunen als het nodig is.
mijn tong ziet wit van het roken, dus bruin is ok with me!
dus?
Schiphol Noord, en soms achter de duane.quote:
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je nog even werkt aan je nepalch kom je er wel. Maar serieus: ik zou het niet doen.
je hebt 2 soorten managers eigenlijk:quote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:
ik kan best redelijk neplachen, maar niet te lang.
mijn ellebogen zijn ok, ik kan er lang op leunen als het nodig is.
mijn tong ziet wit van het roken, dus bruin is ok with me!
dus?
je zult getraint moeten worden en dus voor eventjes zullen ze je niet aannemenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.
kan het ook parttime?
Part time is wel okay, als ze dat willenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.
kan het ook parttime?
Ja maar de frites zijn lekkerderder bij de Macquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Aurelium het volgende:
Ik werk bij burger king
En whoppers zijn lekkerder
alleen voor het personeel bestemdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar de frites zijn lekkerderder bij de Mac. en een McChicken met kaas is ook lekker
!
ik zou een moord doen voor een big tasty.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Aurelium het volgende:
Ik werk bij burger king
En whoppers zijn lekkerder
Well typisch dat je je na 6 maanden nog laat opnaaienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef BaggerUser het volgende:
oh er zijn trouwens de afgelopen 3 maand 2 mensen flauw gevallen die aan het werk waren bij ons![]()
1tje was haar 1e dag dat ze aan het werk was, de ander werkte er al 6 jaar ofzo (beide door stres) je moet dus wel een beetje tegen druk kunnen
pfff, ik moet echt niet te veel verkopen of bakken ofzo. lijkt me niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef BaggerUser het volgende:
oh er zijn trouwens de afgelopen 3 maand 2 mensen flauw gevallen die aan het werk waren bij ons![]()
1tje was haar 1e dag dat ze aan het werk was, de ander werkte er al 6 jaar ofzo (beide door stres) je moet dus wel een beetje tegen druk kunnen
6 jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Well typisch dat je je na 6 maanden nog laat opnaaien
Als het druk wordt en dat hele scherm vliegt vol met bestellingen dan ga ik gewoon rustig het lijstje afwerken, dan wachten mensen maar wat langer maar ik ga zeker niet paniekeren omdat we de speed of service een keer niet halen.
te slecht voor?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:16 schreef Aurelium het volgende:
Ik sta niet aan de kassa... daar ben ik nog te slecht voor
nah, ik werk er nog maar een weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
te slecht voor?
lijkt me sterk dat je daar te slecht voor bent
neem aan dat je op raam 2 staat ?
zo heel veel verschil zit er niet in![]()
alleen heb je bi jde drive overal voorrang mee en druk je als je het even niet meer ziet zitten de auto op de hold
ik sta trouwens dan wel kassa altijd maar ik denk dat mn favo plek de lobby is![]()
lekker alles op eigen tempo doen beetje een tafeltje afnemen lekker relaxtkeuken is ook leuk om te doen sta ik s'avonds wel eens te helpen als ik niet beters te doen heb
maar over het algemeen vind iedereen raam 2 leuker dan kassa dus ik zou maar niet te snel roepen of je eindelijk eens kassa kan leren
al ben je als 1e op raam 2 getraind dus dan zal je meestal ook wel op raam 2 worden neergezet ookal kan je kassa straks even goed![]()
ik sta trouwens nooit op raam 1 en 2
aan het begin wel eens afgerekend op raam 1 maar is me te eentonig
ooit 2 bestellingen opgenomen bij raam 1 alleen waren alle grils etc kapot dus we hadden alleen de mc chicken en de fishfilet.. dus iedereen reed door![]()
raam 2 sta ik af en toe alleen om iemand anders te helpen als het druk is
Ik werk bij burger king zoals ik al zei dat is geen drive through restaurantquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:35 schreef BaggerUser het volgende:
welke mc werk je ?
ik heb in een week al 2 nieuwe aan mn kassa in moeten werken ?
leer je eerst runnen (gewoon alles zo snel mogelijk verzamelen) en hoe alles een beetje gaat enzo..
en daarna krijg je uitgelegd hoe de knopjes werken en mag je beetje proberen bestellingen op te nemenen uiteindelijk sta je alleen..
bij mij ging het trouwens zo:
1 dag runnen, gelijk de knopjes uitgelegd gehad en de volgende keer had ik al kassa moest ik bestellingen opnemen een manager zou achter me staan om te kijken of het goed ging en me helpen. maar die was dus elke keer weg![]()
geen wonder dat ze na 1,5 jaar nog steeds dingen ontdekken die ik fout doe (aangezien ze me het nooit geleerd hebben)
vertellen ze me een maand geleden dat er ook nog een systeem zit in hoe die frietmandjes opgehangen moeten worden enzowaar ze al nie over nadenken.
ben ik het denk ik neit helemaal mee eens. je oet gigantisch veel over voedselveiligheid etc weten en oo kdaadwerkelijk aan denken, aardig veel stres (moet je ook maar kunnen) en op sommige plekken moet je echt wel weten wat je doet "ik noem b.v. bin manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:52 schreef rezjeh het volgende:
6 maanden gedaan, alles daar geleerd, hersenloos werk, mee gestopt
ja maar zelfs met de stress vond ik het hersenloos werk, en voedselveiligheid... nou nou, soms even een handschoentje aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:56 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ben ik het denk ik neit helemaal mee eens. je oet gigantisch veel over voedselveiligheid etc weten en oo kdaadwerkelijk aan denken, aardig veel stres (moet je ook maar kunnen) en op sommige plekken moet je echt wel weten wat je doet "ik noem b.v. bin man
maar idd bestellingen opnemen is b.v. wel hersenloos werk
frietsaus bij ?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:39 schreef DaMook het volgende:
Ik vraag altijd een Mc...... plainBen ik nu een lastige klant
?
(En een cheeseburger wil ik plain met extra kaas en ik wil bij mijn (kleine) friet minstens 3 bakjes overheerlijke frietsaus)
bij de mc gaat plain etc met soort kassa bonnetjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Aurelium het volgende:
plain enzo... of extra bacon... ik haat dat... Moet je weer aankruisen op het papiertje. En uit automatisme spuit ik toch altijd sauzen erop. Kan ik ze er met een papiertje weer gaan afdeppen
dan sla ik dus gewoon een hamburger aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:
Cheeseburger was trouwens in de aanbieding bij ons, besteld zo'n smiecht een 'cheeseburger no cheese'
Allebei bekendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:14 schreef ILCILA het volgende:
ach voor die frietsauz betaal je gewoon
en plain doen wij niet moeilijk om, jij moet er alleen iets langer op wachten
Ja want meestal licht er dan een plakje boven en onder het lapje vlees (en bij mijn weten anders alleen 1 eronder)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar geloof je nu daadwerkelijk ook dat je extra kaas ertussen krijgt?
Ik krijg altijd gewoon extra kaas hoor bij de macquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
bij de mc gaat plain etc met soort kassa bonnetjes
en gelukkig is het niet mogelijk om iets extra's op je broodje te krijgen alleen iets er af
bij ons zou je het iedergeval niet krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Allebei bekendMeestal heeft iedereen alles al op voor ik het heb
.
[..]
Ja want meestal licht er dan een plakje boven en onder het lapje vlees (en bij mijn weten anders alleen 1 eronder)
[..]
Ik krijg altijd gewoon extra kaas hoor bij de mac![]()
welke mc werk je dan ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef Even het volgende:
Nog 5 uurtjes werken dan ben ik van die kut mcdonalds af![]()
![]()
Vind dr geen fuck aan in de keuken en voor mn gevoel betaald 't ook geen fuck 3.48 p/uur![]()
50% van je eten zelf betalenPersoneelsbekertjes
![]()
Gelukkig alleen morgen nog van 12:00 tot 17:00![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:01 schreef Even het volgende:
Amstelveen...
Maar volgens mij betaald mc sowieso vrij weinig![]()
eind september moet mijn contract verlengt wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef ILCILA het volgende:
ja, dan word je mederker
bij ons werken ze je er dan vaak zo snel mogelijk uit![]()
(oh en werk er dan 1,5 jaar en het zou nog 1,5 jaar duren voor ik medewerker werd dus.. (ben in februari begonnen dom dom..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
eind september moet mijn contract verlengt worden
ALS die verlengt wordt moet ik een contract voor onbeperkte tijd krijgen
en anders kan ik gaan zoeken naar een nieuwe baan
ik heb ook een onbeperkt contract: ze ware mij helemaal vergete, en ik zei nietsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:45 schreef BaggerUser het volgende:
bij mij dus
half jaar contract waarvan 2 maanden proef
1e verlenging van een half jaar
2e verlening van een half jaar
onbeperkt contract
(alleen schijnt het dus dat sommige automatisch verlengt worden en sommige een jaar contract hebben etc (beetje raar)
Burger King is tofferquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:07 schreef ILCILA het volgende:
haha, maar wat is nou het grote verschil tussen BK en Mc Donalds? (behalve burgers dan heh)
Mc Donalds is gewoon groter, dat is in America zo, en ook hier in Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:59 schreef ILCILA het volgende:
ja inderdaad dat vind ik ook, het imago...
en wat ik ook denk is dat de mac donalds wat vaker voorkomt in nederland, misschien toch omdat het meer verkoopt dan de BK? maar wat voor procedures bedoel je dan die erg verschillen, ik denk juist dat veel procedures juist hetzelfde zijn bij beiden...
ennuh MC is toffer hoor
ennuh geef maar toe dat jullie jaloers zijn op die clownjullie stelen hem zelfs voor jullie reclames
welke actiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En die kut clown kan ons gestolen worden, wij hadden laatst een super toffe star wars actie, en nu hebben we en ultra gave fantastic 4 actie![]()
Toevallig weet ik lekker ook niet wat voor acties MC donalds nu heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:58 schreef ILCILA het volgende:
[..]
welke actiesnog nooit van gehoord
![]()
Ik ken de helft van de mensen die daar werktquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef truSteh het volgende:
Mwah verder, zoveel stelt een sollicitatie gesprek niet voor. Zorg wel dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn, dat je ze gelijk op kunt noemen, want daar bleef ik ff hangen
Verder gewoon netjes de vragen beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |