Jups..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achnee, dat vind ik ook.
Bij mij mag iedereen 't wel weten.
'k Heb alleen wel graag dat ze me eerst hebben leren kennen, en me okay vinden, en pas daarná te horen krijgen dat ik homo ben.
Nouja, dat vind ik minder okay. Dat heeft er namelijk niets mee te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Jups..
Al zit ik gisteren met m'n chef een sollicitatie gesprek af te nemen bij een gozer, en toen liet m'n chef een duidelijk hint vallen dat ik homo ben. Opzich best oke, want m'n chef heeft er totaal geen problemen mee, maar toch, best vaag.
Klopt.. m'n chef vraagt ook aan mensen of ze problemen hebben met homo's omdat er sowieso 1 op de afdeling werkt (ik dus)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Zie dat positief in (hoi trouwens), het kan best zijn dat hij homofobe medewerkers wil weren
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt.. m'n chef vraagt ook aan mensen of ze problemen hebben met homo's omdat er sowieso 1 op de afdeling werkt (ik dus)
Ik maak zelf ook clichegrapjes.. daardoor waarderen ze me ook. Ik doe er normaal over, niet overdreven kleinzerig ofzo...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik minder okay. Dat heeft er namelijk niets mee te maken.
Ik heb ook geen zin straks in allemaal cliché homograpjes, en zal daar ook evt wel wat van gaan zeggen.
Nou.. reken maar dat als m'n chef iemand betrapt als ze mij discrimineren en/of op m'n homosexualiteit proberen te pakken dat die persoon dus exit is...quote:
Ik zei met opzet niet 'oxideren'.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
jawel,
kooldioxide brandt niet
Mwoah. Ik kan wel iets hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik maak zelf ook clichegrapjes.. daardoor waarderen ze me ook. Ik doe er normaal over, niet overdreven kleinzerig ofzo...
En dat is maar goed ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. reken maar dat als m'n chef iemand betrapt als ze mij discrimineren en/of op m'n homosexualiteit proberen te pakken dat die persoon dus exit is...
Nee, idd.. soms ging het bij ons ook te ver hoor.. maar heb ik even heel duidelijk gemaakt.. en ze doen normaal nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah. Ik kan wel iets hebben.
Maar het heeft z'n grenzen. En het ligt eraan wie de grapjes zou maken.
Het moet niet te 'goedkoop' worden.
Juist, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Nee, idd.. soms ging het bij ons ook te ver hoor.. maar heb ik even heel duidelijk gemaakt.. en ze doen normaal nu.
'k weet toch ook niet wat jullie allemaal wel of niet weten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zei met opzet niet 'oxideren'..
Uhuh.. wat betreft m'n homozijn heb ik het daar heel goed. Van simpele collega's tot de directie weet het, en doet er gewoon heel nuchter over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook!Ik ben wel voor openheid enz op het werk, ik bedoel, daar ben je dan toch hele dagen, hoezeer je prive en werk ook gescheiden wilt houden... (en dat laatste is imo gewoon een gevolg van onzekerheid - ik bedoel: als je echt sterk in je schoenen staat, ben je niet bang voor grapjes/opmerkingen enz enz). Heel goed dat dat daar dan zo geregeld is!
En de hele bedrijfscultuur en sfeer bij ons is er naar om gewoon lekker los en informeel te zijn. Dus geintjes maken, soms best harde, hoort erbij. Maar 't is allemaal voor de gein. Al zit er een enkeling tussen die wel erg venijnige opmerkingen kan maken, maar die negeer ik.quote:
Ik geloof dat ik wel "the man" had geweest al had ik bij de directeur naar binnen gelopen en 'm een zoen had gegevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:52 schreef Waxxer het volgende:"die homo"?? Dat is VLARP himself, VLARP uit N. was jarig!!
Dan zou ik zoenen ook als ik jou was, en wel de directeur
Of word je dan de bedrijslubbers?
chef van een andere afdeling geloofde niet toen ze na 7 maanden (!!!!) vertelden aan hem dat ik homo ben..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg altijd een beetje naar gevoel van "die homo", alsof dat het enige is waar je iemand aan kan herkennen, zegmaar. Aan de andere kant is natuurlijk wel makkelijk als je de enige bent. Net zoals je de enige neger "de neger" noemt, I guess. Maar toch...
Misschien is er een verschil tussen "de homo" en "die homo"...
Kut, best wel.quote:
quote:Jij ziet er op de foto's trouwens erg goed uit
Wat voor vak?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Weemz het volgende:
Beetje blij is een stap in de goede richting...
Ik heb morgen mijn laatste tentamen, das ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...
Binnenkort vast wel weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!!!
Vandaag mijn ouders op bezoek gehadWat klinkt dat leuk
![]()
En vanavond weer naar de Sneak, en dan nog effe een paperopzet van 10 kantjes schrijven en dan is het vakantie!!!!!
Komt er trouwens nog ergens een meet ofzo?
Geen beerenburger of schippersbitter in huisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
Damn..
Mijn bier is op. Ik dacht dat ik nog had, maar dat bleek niet zo te zijn.
En de dichtbije winkels zijn dicht, en ik ben te lui om naar een verre te gaan.
De wijn voor dit soort noodsituaties is ook al op.
Nog slechts een bodempje whisky in huis.
.
Oja, nog een bodempje Boomsma Beerenburger heb ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Geen beerenburger of schippersbitter in huis![]()
![]()
Het was een kadootje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Moet je maar ook weduwe Joustra beerenburger kopen
25 juli toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Ryan_R het volgende:
Komt er trouwens nog ergens een meet ofzo?
Waarom ga je niet mee met de whisky meet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Moet binnenkort weer whisky kopen trouwens.
Deze Dimple is dus bijna op.
Volgende keer Talisker..
URL?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
Waarom ga je niet mee met de whisky meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |