Van een kusje op je voorhoofd??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
N... n.... n... nu heb ik last van k-k-k-k-k-knikkende knieën
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
N... n.... n... nu heb ik last van k-k-k-k-k-knikkende knieën
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag me af waar je last van krijgt als ik een aai over je.... bol.... geef!![]()
DAT wil ik zien!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
En ik moet mij héél erg scherenhopelijk lukt het nog met een mesje + gel...
oooof...je gebruikt eerst de tondeuse om alles te milimeteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
En ik moet mij héél erg scherenhopelijk lukt het nog met een mesje + gel...
Het is Hendrik met een baardje en een gitaar op de achtergrond..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
Naja je ziet het niet zo goed en sterke baardgroei heb ik niet
[afbeelding]
Nou, ik moet al járen nieuwe snaren kopen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef xman het volgende:
[..]
Het is Hendrik met een baardje en een gitaar op de achtergrond..
Zou het...![]()
Jimmy Hendriks!![]()
K wou dat ik t maar zo had. Groeit toch iets harder bij mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
Naja je ziet het niet zo goed en sterke baardgroei heb ik niet
[afbeelding]
Hey!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:52 schreef wonderer het volgende:
Mannen!
Vandaag niet te warm om te sporten, geloof ik.
had ik je van te voren ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef Andyvie het volgende:
En weer terug uit Arnhem. Ik had net zo goed thuis kunnen blijven.
De ene helft van de uitzendbureau's verwees naar hun website en de andere helft wilde me niet inschrijven omdat ik niet bij de juiste vestiging zat (blijkt dat je je in Ede of Veenendaal in moet schrijven, terwijl je gewoon in een grote bak terecht komt, wat boeit het nou waar ik me dan inschrijf)
Dat de ene helft me naar hun website zou verwijzen had ik wel ingecalculeerd ja, maar niet dat bijvoorbeeld Randstad alleen mij in Wageningen wil inschrijven of Unique in Veenendaal (wat moet ik nou in Veenendaal, vanuit Wageningen is het een ramp om daar te komen met het OV).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen
scheelt idd om regelmatig je neus te laten zien.. als ze dan een gepaste vacature tegenkomen denken ze, hee die leuke jongen van gisteren past daar wel goed opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat de ene helft me naar hun website zou verwijzen had ik wel ingecalculeerd ja, maar niet dat bijvoorbeeld Randstad alleen mij in Wageningen wil inschrijven of Unique in Veenendaal (wat moet ik nou in Veenendaal, vanuit Wageningen is het een ramp om daar te komen met het OV).
@Wax: weet ik alMaar soms is het best handig om je neus even te laten zien
Ik heb altijd de grootste lol bij Start Wageningen, de mensen daar kennen me ook en het is altijd erg gezellig. Lekker bijkletsen en zo (jammer dat je het niet mag opgeven als sollicitatiepogingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
scheelt idd om regelmatig je neus te laten zien.. als ze dan een gepaste vacature tegenkomen denken ze, hee die leuke jongen van gisteren past daar wel goed op![]()
herinner me er aan m'n oren dicht te stoppenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
xman:
Mariah is 17 juli in Nederland
Waar in Nederland?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
xman:
Mariah is 17 juli in Nederland
quote:Afvoerloze (‘open’) geisers zijn gevaarlijk. De verbrandingsgassen hopen zich bij slechte ventilatie op in uw huis en kunnen koolomonoxidevergiftiging veroorzaken. Schakel een installateur in om een geiser met goede afvoer naar buiten te installeren.
van voor naar achter naar links naar rechtsquote:
Bel je huisbaas en dreig 'm aan te klagenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik lees overal dat open geisers vervangen moeten worden door geisers met een afvoerkanaal naar buiten
Nah, naja, ik heb sinds gisteren een heel rare hoofdpijn die over gaat als ik buiten ben, en ik dus zoeken enz, ik heb dus een klein geisertje zonder direct afvoerkanaal, er is wel een afzuigding in de muur, maar die zit naast een keukenkastje 1,5 meter verder in de muur.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bel je huisbaas en dreig 'm aan te klagen
Wat ik zeg..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, naja, ik heb sinds gisteren een heel rare hoofdpijn die over gaat als ik buiten ben, en ik dus zoeken enz, ik heb dus een klein geisertje zonder direct afvoerkanaal, er is wel een afzuigding in de muur, maar die zit naast een keukenkastje 1,5 meter verder in de muur.
Hmm, zou misschien best daardoor kunnen komen inderdaad. Koop anders (of leen bij iemand) een CO-melder, dan weet je zeker of het door die geiser komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, naja, ik heb sinds gisteren een heel rare hoofdpijn die over gaat als ik buiten ben, en ik dus zoeken enz, ik heb dus een klein geisertje zonder direct afvoerkanaal, er is wel een afzuigding in de muur, maar die zit naast een keukenkastje 1,5 meter verder in de muur.
en er gebeurd niets als je een sigaret aansteekt ? of een kaars aansteekt ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Koolmonoxide brandt toch niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef creno het volgende:
en er gebeurd niets als je een sigaret aansteekt ? of een kaars aansteekt ?
quote:
Nee, waarschijnlijk niet. Vrouwen zijn wat dat betreft ECHT blindquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb aan de dames collega's gevraagd of ze mij even die adventskalender met halfnaakte mannen willen doormailen.
Als ze de hint nu nóg niet snappen....
Haha, ik geloof daar niets van.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:06 schreef wonderer het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Vrouwen zijn wat dat betreft ECHT blind![]()
Het zou me niks verbazen als ze echt niks doorhebben. Want dan is het natuurlijk voor je vriendin/zus/moeder/nicht/oma/tante.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Haha, ik geloof daar niets van..
Nou, nee, ik heb ook al wel wat andere hints gegeven. Dit moet toch wel de druppel zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:27 schreef LeBeau het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze echt niks doorhebben. Want dan is het natuurlijk voor je vriendin/zus/moeder/nicht/oma/tante.
Da's niet erg. Bij moet doet er ook niemand moeilijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, nee, ik heb ook al wel wat andere hints gegeven. Dit moet toch wel de druppel zijn.
Zal het ze morgenochtend wel even duidelijk maken...
'k Zal de dubbelzinnige grapjes wel missen, en de pogingen mij rooie oortjes te bezorgen met hun tieten. En het zal al wel snel 't hele bedrijf door gaan, mja ach..
Achnee, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Da's niet erg. Bij moet doet er ook niemand moeilijk..
Bij mij op het werk hebben sommige mensen toch ook aardig wat hints nodig voor ze iets door hebben, dus het zou best kunnen... Blijkbaar kom ik erg hetero overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |