quote:Voor zover ik me kan herinneren werd dat nummer gebruikt bij Pompy de Robodol of zoiets...
Op donderdag 18 oktober 2001 23:31 schreef Milldennium het volgende:
Wie hier kent nog Robin de Robot, van dat mooie liedje van ons alles Willeke Alberti 'Samen Zijn'??
Robin de Robot is een Belgische productie uit '75...
quote:ja sjit... dat is waar ook... ik wist dat het iets met een robot was... maar het is Pompy de Robodol... damnzz
Op donderdag 18 oktober 2001 23:47 schreef Aced het volgende:[..]
Voor zover ik me kan herinneren werd dat nummer gebruikt bij Pompy de Robodol of zoiets...
Robin de Robot is een Belgische productie uit '75...
en dan dat liedje: mooi mooi mooi mooi
quote::S, da vroeg ik nie (ook al roeleerde Robin ook heel erg, moet ik toegeven)
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Robin de Robot was toch uit Bassie & Adriaan?"A-dri-aan... ik... ruik... vuur..."
Op internet is NIX te vinden over Pompy de Robodol
Iemand enig idee welke omroep deze serie uitzond en wanneer ongeveer en of er bekende nederlanders in speelden?
En kan iemand de titel dan even veranderen, of moet ik da zelf doen?? en dan: HOE?
quote:was dat wel een nederlandse serie?
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:15 schreef Milldennium het volgende:[..]
:S, da vroeg ik nie (ook al roeleerde Robin ook heel erg, moet ik toegeven)
Op internet is NIX te vinden over Pompy de Robodol
![]()
Iemand enig idee welke omroep deze serie uitzond en wanneer ongeveer en of er bekende nederlanders in speelden?En kan iemand de titel dan even veranderen, of moet ik da zelf doen?? en dan: HOE?
ik dacht dat 'ie ingesproken was...
wel erg stoer! (vooral met die verkenninsrobot die mbv een plee werd afgevuurd )
quote:Ik dacht wel dat het gewoon een Nederlandse serie was, maar dat weet ik niet echt zeker meer... Speelde Herman van Veen niet die professor, of vergis ik me nu compleet?
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:16 schreef Jordy-B het volgende:[..]
was dat wel een nederlandse serie?
ik dacht dat 'ie ingesproken was...
wel erg stoer! (vooral met die verkenninsrobot die mbv een plee werd afgevuurd
)
quote:Is dit een straf omdat ik Pokemon niet volg...
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij was Pompy De Robodol een half jaartje geleden nog op TV bij FoxKids. Het kwam altijd voor pokemon, dus moest ik elke dag een klaagzang van m'n broertje aanhoren dat hij eerst Pompy moest kijken.
En verder weet ik nix van cast ofzow
quote:Ja, een soort metalen thermosfles met een wekker er bovenop gemonteerd...
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Robin de Robot was toch uit Bassie & Adriaan?"A-dri-aan... ik... ruik... vuur..."
Kan me er echt heeeeeeeel weinig van herinneren, alleen daty liedje van Willeke Alberti en nog een scene waarin iemand (volgens mij Pompy) door een winkelruit gegooid wordt ofzo, maar dat kan ik ook ooit 's zelf verzonnen hebben...ik weet 't niet meer
Kan me ook nog vaag zo'n roelerende serie herinneren met iets van blablabla en het Frama(?)tuig.....weet iemand daar nog iets over te vertellen????
quote:nee... nu je het zegt...
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:36 schreef Aced het volgende:[..]
Ik dacht wel dat het gewoon een Nederlandse serie was, maar dat weet ik niet echt zeker meer... Speelde Herman van Veen niet die professor, of vergis ik me nu compleet?
'k heb zo'n vaag vermoeden dat Peter Faber ook een rolletje had...
Ha...ha....ha....Bassie!
Robin was grappiger dan Bassie & Adriaan bij elkaar (ook al is dat weer niet zo moeilijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |