Inderdaad, dat vind ik ook grappig om te zien.... alhoewel de situatie natuurlijk niet grappig isquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef akkien het volgende:
Christine, ik vind het zo leuk om te zien dat jij overal op precies dezelfde manier mee omgaat als ik. we gaan zeg maar zo gelijk op. Rond dezelfde tijd ging t uit. En iedere keer als je nu iets post herken ik er zoveel in. Jouw hele verhaaltje hierboven. Na een paar weken weer zin hebben in verder leven, af en toe eventjes terugvallen en verder best ok zijn.
We zijn bijna 4 jaar bij elkaar geweest en het is nu zo'n 3 maandjes uit. Toch al weer een tijdje en het gaat ook alweer een beter met mij maar heb toch nog wel van die kutmomenten. En die vriend heeft ze gekregen kort na onze beeindiging van onze relatie, daarom voelt het ook zo kut. Ze zit nu in het buitenland en ze komt 30 juli terug en ik zie haar dan ook wel weer een keer, ben echt benieuwd hoe dat zal zijn. Ik ken haar echt enorm goed en weet hoe ze is, ik weet nu al dat het voor haar een groot huilfestijn wordt als we elkaar weer zien en dat ze waarschijnlijk met het idee komt dat het allemaal fout is geweest. Althans dat denk ik, maar ik ga er wel van uit, ik ken haar echt goed en weet hoe ze is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
kut man, hoe lang is het uit en hoelang heeft het stand gehouden
We hebben er ook al op MSN over gepraat en zo, maar ook maar ff hier...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:51 schreef espina het volgende:
hoi allemaal.. even een update..
Het gaat slecht momenteel maar ook als een opluchting. Pe heeft tegen mij gezegd dat hij het niet meer trekt. Het is dus helemaal over. Klaar uit. De kaars is uitgeblazen.
Ik voel veel verdriet, boosheid en verwarring. Nu begint het echte verwerken zeg maar... Ik wil het niet, ik wil bij hem zijn. Dat kan helaas niet meer. Maybe over 2 jaar ofzo. Maar daar ga ik niet meer vanuit. Het is klaar.
Ik moet aanmezelf werken. Ik ben wispelturig en verander vaak van gedachten. Ik moet mij focussen op een paar dingen en niet op alles. Dat is wat hij mij als laatste door het telefoongesprek meegaf. Wel lief van hem. Ik voel nog steeds ontzettend veel liefde jegens hem. Hij is voor mij de ware maar het is jammer genoeg niet wederzijds.
En daar kan ik moeilijk mee omgaan. Het komt mede door mijn gedrag. Niet dat ik mijzelf naar beneden haal maar hij heeft groot gelijk.
Ik heb vanacht neit geslapen. Ik kwam thuis van een avondje uit en ontdekte zijn mail. Waarna ik een smsje en een mailtje heb gestuurd. Na zijn reactie per sms, heb ik hem opgebeld. De liefde of het idee dat de ander de ware zou kunnen zijn is over voor hem.
Ik voel me zo![]()
![]()
Een duidelijker uitleg ga je denk ik ook niet krijgen van haar (puur vanuit mijn eigen ervaring gesproken). Zij heeft een keuze gemaakt om naar haar ex terug te gaan, het voelde bij hem blijkbaar utieindelijk toch beter. De situatie rond gezamelijke vrienden en familie zal hier ook best in mee gespeeld hebben, maar ook qua persoon denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:44 schreef Xtinction het volgende:
Hetzelfde hier, na kussen verbannen te hebben op disdag is er gisteren echt ene einde gekomen aan wat wij hadden. Het voelt deze keer ook meer als een einde als andere keren. Nu gaat zij binnen 3 weken weer met haar ex zoenen en sexen. Zoiets is moeilijk te verkroppen. Het hele probleem is ook dat ik haar als mijn beste vriend ben gaan beschouwen, maar die raak ik nu ook kwijt. Ik weet van mezelf dat ik er niet tegen kan om in haar buurt te zijn. De verliefde gevoelens komen dan veel te makkelijk weer terug. Ik ga dus proberen haar een tijd niet meer te zien (iig 2 weken,. daarna vakantie 3 weken dan hoop ik dat het enigszins over is). Tis wel lastig aangezien ze bij me in huis woont (studentenwoning).
Stiekem blijf je altijd hopen dat het nog goed komt. Ze heeft vaak genoeg gezegd dat ik haar soulmate bent en ze heeft haar keuze ook nog niet fatsoenlijk uit kunnen leggen. Ik ga proberen neer te schrijven wat zij ongeveer zegt.
Sinds het begin van onze relatie is ze van haar exblijven houden (ik had haar "afgepakt"). En aangezien ze die elke week nog net zo veel zag als voorheen, is dat niet over gegaan (big fat DUH). Nou heeft die ex een antal voordelen boven mij: Hij heeft een vriendengroep waarmee ze elk weekend uitgaat, mijn vrienden kent ze niet. Hij net zo gelovig als zij, ik niet. Haar ouders mogen hem heel erg (geloof heh), mij hebben ze nooit ontmoet. Ik ben vorgens haar haar Soulmate, en hoewel ik het in het begin niet geloofde ben ik het langzaamaan toch zo gaan ervaren. Blijkbaar is dat niet genoeg.
Eigenlijk is ze gewoon een takkewijf dat mij nooit een kans heeft gegeven (ze is NOOIT bij me geweest in de weekenden, heeft mijn ouders noch mijn vrienden ooit ontmoet in 6 maanden terwijl ik haar herhaalderlijk uitnodigde), tis jammer dat ik van dr houd anders had ik dr fatsoenlijk uit kunnne scheldene
Schelden is makkelijk hoor! Gewoon in je kamer gaan staan, armen gespreid en schreeuwen maar! Die therapie werkte goed bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:44 schreef Xtinction het volgende:
tis jammer dat ik van dr houd anders had ik dr fatsoenlijk uit kunnne scheldene
Nou, heb ik mijn tijd zitten verdoen met haar of was het echt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Tarot het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Het gaat op den duur vanzelf over...
ja, erg goed contact zelfs, we zijn nu gewoon goeie vrienden en dat gaat echt hardstikke goed. Vandaar dat ik de laatste tijd echt heel erg weinig behoefte heb om hier te posten enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook grappig om te zien.... alhoewel de situatie natuurlijk niet grappig is
Heb jij nu weer contact met je ex??
Inderdaad... Denk eerst aan jezelf.. en hij moet dat ook doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:14 schreef espina het volgende:
Het gaat moeilijk deze dagen. Ik heb veel afleiding, sport, familie en vrienden. Maar toch ben ik niet blij. Ik weet ook nu dat mijn ex ook niet blij is. We verlangen vurig naar elkaar maar het gaat gewoon op dit moment niet. Eerst aan mezelf denken.![]()
Dan zien we na verloop van de tijd wel hoe het gaat. Als we nog dezelfde gevoelens hebben is het goed. Er kan altijd wat in die tussentijd gebeuren.. We zien wel.. Ik voel me totaal niet happy.![]()
Dit herken ik tot op zekere hoogte wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef denka het volgende:
We zullen zien.....ze blijft stiekem mijn supergirl!
same here...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Gisteren had ik weer zo'n "ik wil je terug" moment... én gesprek met m'n ex...
Waarom komen dat soort gevoelens altijd de kop op steken als je je toch al niet zo heel erg lekker voelt? Ik was doodmoe, chagerijnig en had teveel gedronken, en toen miste ik hem heel erg.
Vandaag ben ik er wel weer overheen (wat een goede nachtrust al niet kan doen) en kan ik weer vooruit kijken, maar gisteren zat ik echt bijna huilend achter m'n pctje.
Stom zeg, dat zulke gevoelens toch terug blijven komen.
remedie: date? kom ook uit het west hehequote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Gisteren had ik weer zo'n "ik wil je terug" moment... én gesprek met m'n ex...
Waarom komen dat soort gevoelens altijd de kop op steken als je je toch al niet zo heel erg lekker voelt? Ik was doodmoe, chagerijnig en had teveel gedronken, en toen miste ik hem heel erg.
Vandaag ben ik er wel weer overheen (wat een goede nachtrust al niet kan doen) en kan ik weer vooruit kijken, maar gisteren zat ik echt bijna huilend achter m'n pctje.
Stom zeg, dat zulke gevoelens toch terug blijven komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |