abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33825971
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:

Zeker in het aanname beleid wordt er vooral gekeken naar welke diploma's je hebt en niet wat je nu eigenlijk kunt! Werkt niet altijd even goed kan ik je verzekeren!
Ze gaan er bij ons ook altijd vanuit dat niemand zich door een sollicitatiegesprek heen bluft.

Nu kan 't ook knap lastig zijn om iemand z'n kwaliteiten er goed uit te pikken in een sollicitatiegesprek; zeker omdat de slimme jongens die je dus net wel wilt hebben vast kunnen lopen met de 'terrified puppy-look' in hun ogen.
pi_33826090
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:49 schreef komrad het volgende:
Wat met name vaak stuitend is, is dat die P&O figuren je gaan vertellen welke competenties er wel niet zijn, nou zo werkt dat dus niet.
Nou, zo zou dat bij onze prachtige rol-georienteerde organisatie dus wel werken. Want tenslotte heeft de P&O'er verstand van competentiemanagament, en jij niet, en als de P&O'er dus zegt welke competenties jij moet ontwikkelen dan doe je dat gewoon.

Ik moet toegeven dat het uiterste geval -een P&O'er die mensen op eigen houtje eruit wil keilen omdat ze niet voldoen aan het gestelde competentieprofiel- hier ook veel te ver zal gaan, maar da's a) omdat zo'n P&O'er weet dat als ie daaraan begint, hij binnen de kortste keren z'n eigen organisatieonderdeel mag gaan doorlichten , en b) omdat ik de naieve hoop heb dat ons eigen management daar toch wel een stokje voor zal steken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:07:28 #278
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_33967845
Nou, ik zit enorm met mijn handen in het haar. Ik heb enorm veel moeite gehad om een bedrijf te vinden waar ik mijn onderzoeksstage kon doen voor de uni. Heb ik er één gevonden, is het echt een raar bedrijf. Één van de mensen die bij het gesprek aanwezig waren zat de hele tijd stom te lachen, waardoor ik echt meteen een slechte indruk kreeg. Omdat ik eigenlijk volledig in het duister tast qua onderwerp, stel ik me altijd blanco op en vraag ik eerst of zij nog wat onderzocht willen hebben. Ze kaatsen de bal echt altijd terug, dat ik zelf met een voorstel moet komen.
Iemand nog een leuk idee met betrekking tot arbeidsreïntegratie/begeleid werken (voor mensen met een arbeidshandicap)?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_33968084
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:07 schreef miki het volgende:
Iemand nog een leuk idee met betrekking tot arbeidsreïntegratie/begeleid werken (voor mensen met een arbeidshandicap)?
Kun je iets meer context geven?
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:45:26 #280
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_33976494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Kun je iets meer context geven?
Nou, mijn master heet dus Work & Health, en bestudeerd eigenlijk alles wat met werk te maken heeft. Dus niet alleen HRM en organisatieverandering, maar ook mensen met een arbeidshandicap komen ruimschoots aan bod. Deze mensen zijn vaak niet geschikt voor het reguliere arbeidsproces, zitten vaak al lang thuis etc, dus moeten weer gereïntegreerd worden in het arbeidsproces. Dit is vaak een proces van testen doen, een werkgever vinden etc. Begeleid werken houdt in dat er een jobcoach is die de arbeidgehandicapte begeleid in het vinden van werk, maar ook in het vasthouden van dat werk.

Alles wat met bovengenoemde te maken heeft, is eigenlijk ok. Maar het is zo'n uitgebreid onderwerp, dat ik door de bomen het bos niet meer zie en geen leuk onderwerp zie voor een onderzoek...:(
pi_33977355
Wat ik bedoel is of 't de bedoeling is dat je zelf met arbeidsgehandicapten aan de slag gaat, dat je een heel traject doorneemt, dat je met een reintegratiebureau gaat babbelen, of wil je op macro-niveau onderzoek doen naar arbeidsgehandicapten/reïntegratie?
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:00:48 #282
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_33986030
Nee, niet zelf met de arbeidsgehandicapten aan de slag, alleen misschien voor interviews. Het is een masterstage, dus het moet een wetenschappelijk onderzoek zijn. Ik heb een afspraak gehad met een sociale werkvoorziening, maar ben nog niet overeengekomen over een onderwerp.
pi_33986082
Kun je je e-mail adres naar me toe mailen? Kgeloof dat ik misschien wel een stage voor je heb
pi_34004164
ik heb gister mijn eerste stuk naar mijn docent gemaild, en hij was heel enthousiast!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:44:29 #285
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_34041493
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef joshus_cat het volgende:
Kun je je e-mail adres naar me toe mailen? Kgeloof dat ik misschien wel een stage voor je heb
You've got mail!
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:52:01 #286
107521 Furia
snoopy weer
pi_34500005
TVP

Ik ben dit semester ook de lul
pi_34509918
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Furia het volgende:
TVP

Ik ben dit semester ook de lul
Cheer up mate Het wordt vast niet zo erg als dat je nu denkt dat het gaat worden, gewoon iedere dag naar de UB/kantoor gaan en lekker werken daar! Zolang je maar zorgt dat het interessant is.

In de eerste 3 weken 10% van het verhaal geschreven... dat gaat best wel snel eigenlijk. Nu alleen het ergste deel: de data collectie en analyse Ohw wat wordt dat een feest
Danmark: more usefull every day!
pi_34516636
YAY! Mijn scriptie is in zijn geheel ingeleverd. Ik hoor begin volgende week of ik examen kan gaan aanvragen. Woei!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:53:50 #289
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34519940
eind maart moet ie af zijn...

zucht...

dinsdag gesprek.. en ik heb weer te weinig gedaan...

iets teveel mee laten slepen in bestuurtje spelen...shite!

want nu ik weer heb zitten lezen vind ik het wel weer erg leuk! alleen dit weekend heb ik neit echt tijd om veel te doen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34520554
Mensen!

een vraagje mijner zijde:
Ontwerpen jullie ook echt een mooie voorkant?

Ik heb wat scripties bekeken in de bieb maar daar zag ik alleen maar saaie witte voorkanten en ander lelijke layouts. Ik heb zo'n idee dat als je hoog kwaliteit papier gebruikt en een erg fraaie voorkant ontwerp, je cijfer alleen maar positief kan beinvloeden.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:48:25 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34522061
bij ons wel gebruikelijk dat je een kleurtje en een plaatje op de voorkant hebt.

maar t hoeft niet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34522450
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef MartyMcfly het volgende:
Mensen!

Ik heb wat scripties bekeken in de bieb maar daar zag ik alleen maar saaie witte voorkanten en ander lelijke layouts. Ik heb zo'n idee dat als je hoog kwaliteit papier gebruikt en een erg fraaie voorkant ontwerp, je cijfer alleen maar positief kan beinvloeden.
Een vriend van me had voor zijn scriptie zijn kunstinnige broer ingeschakeld. Ook voor diagrammen en dergelijke. Het was een heel mooi en bijzonder boekwerk geworden en het had (onbewust) zeker uitwerking op zijn examinatoren.

Ik hou het zelf denk ik bij een gekleurde kaft. Een plaatje is gewoonweg wat moeilijker te vinden voor mijn onderwerp...
pi_34530279
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef MartyMcfly het volgende:
Mensen!

ik heb mijn kaft destijds met photoshop/ coreldraw gemaakt maar specifieke visuele kenmerken welke gerelateerd waren aan het onderwerp en bedrijf.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34565211
Op mijn kaft komt gewoon de titel, mijn naam, datum en universiteit te staan.

Saai hè?
pi_34646838
Maar wel wetenschappelijk verantwoord...

Mail van mijn begeleider:
quote:
Beste Mark,

Ik heb je scriptie met genoegen gelezen. Het is een fraai verhaal geworden.
Hij ghaat nu overleggen met de tweede lezer en volgens hem kn ik snel afstuderen. Nu nog een definitief exemplaar inleveren enzo. Joepie!
pi_34647638
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef Knakker het volgende:
Op mijn kaft komt gewoon de titel, mijn naam, datum en universiteit te staan.

Saai hè?
Je kan ook een korte samenvatting erop zetten, doen ze ook bij de meeste weteschappelijke artikels.
pi_34657281
Weet iemand hier nog een mooi, zakelijk en fijn leesbaar lettertype dat net iets anders is dan die eeuwige saaie Times New Roman en Arial en aanverwante families?

Oh en als iemand een handige tip heeft voor een inhoudsopgave in Word, zou dat ook zeer welkom zijn!
pi_34657440
optimum en future vind ik wel aardig

automatische inhoudsopgave, niet aan beginnen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34657664
Optimum en future. Nog nooit van gehoord. Maar even kijken of ik die kan vinden...

En automatische inhoudsopgave vind ik ook een verschrikkelijke ramp. Maar iedere keer klooien met Tab vind ik ook niets. Er moet een nettere en handigere manier zijn.
pi_34661856
Scriptie is zo goed als af, alleen ik ben er niet helemaal tevreden mee. Ik heb het gevoel alsof ik er meer uit kon halen.Grom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')