Ze gaan er bij ons ook altijd vanuit dat niemand zich door een sollicitatiegesprek heen bluft.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Zeker in het aanname beleid wordt er vooral gekeken naar welke diploma's je hebt en niet wat je nu eigenlijk kunt!Werkt niet altijd even goed kan ik je verzekeren!
Nou, zo zou dat bij onze prachtige rol-georienteerde organisatie dus wel werken. Want tenslotte heeft de P&O'er verstand van competentiemanagament, en jij niet, en als de P&O'er dus zegt welke competenties jij moet ontwikkelen dan doe je dat gewoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:49 schreef komrad het volgende:
Wat met name vaak stuitend is, is dat die P&O figuren je gaan vertellen welke competenties er wel niet zijn, nou zo werkt dat dus niet.
Kun je iets meer context geven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:07 schreef miki het volgende:
Iemand nog een leuk idee met betrekking tot arbeidsreïntegratie/begeleid werken (voor mensen met een arbeidshandicap)?
Nou, mijn master heet dus Work & Health, en bestudeerd eigenlijk alles wat met werk te maken heeft. Dus niet alleen HRM en organisatieverandering, maar ook mensen met een arbeidshandicap komen ruimschoots aan bod. Deze mensen zijn vaak niet geschikt voor het reguliere arbeidsproces, zitten vaak al lang thuis etc, dus moeten weer gereïntegreerd worden in het arbeidsproces. Dit is vaak een proces van testen doen, een werkgever vinden etc. Begeleid werken houdt in dat er een jobcoach is die de arbeidgehandicapte begeleid in het vinden van werk, maar ook in het vasthouden van dat werk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Kun je iets meer context geven?
You've got mail!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef joshus_cat het volgende:
Kun je je e-mail adres naar me toe mailen? Kgeloof dat ik misschien wel een stage voor je heb
Cheer up matequote:
Een vriend van me had voor zijn scriptie zijn kunstinnige broer ingeschakeld. Ook voor diagrammen en dergelijke. Het was een heel mooi en bijzonder boekwerk geworden en het had (onbewust) zeker uitwerking op zijn examinatoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef MartyMcfly het volgende:
Mensen!
een vraagje mijner zijde:
Ontwerpen jullie ook echt een mooie voorkant?
Ik heb wat scripties bekeken in de bieb maar daar zag ik alleen maar saaie witte voorkanten en ander lelijke layouts. Ik heb zo'n idee dat als je hoog kwaliteit papier gebruikt en een erg fraaie voorkant ontwerp, je cijfer alleen maar positief kan beinvloeden.
ik heb mijn kaft destijds met photoshop/ coreldraw gemaakt maar specifieke visuele kenmerken welke gerelateerd waren aan het onderwerp en bedrijf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef MartyMcfly het volgende:
Mensen!
een vraagje mijner zijde:
Ontwerpen jullie ook echt een mooie voorkant?
Ik heb wat scripties bekeken in de bieb maar daar zag ik alleen maar saaie witte voorkanten en ander lelijke layouts. Ik heb zo'n idee dat als je hoog kwaliteit papier gebruikt en een erg fraaie voorkant ontwerp, je cijfer alleen maar positief kan beinvloeden.
Hij ghaat nu overleggen met de tweede lezer en volgens hem kn ik snel afstuderen. Nu nog een definitief exemplaar inleveren enzo. Joepie!quote:Beste Mark,
Ik heb je scriptie met genoegen gelezen. Het is een fraai verhaal geworden.
Je kan ook een korte samenvatting erop zetten, doen ze ook bij de meeste weteschappelijke artikels.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef Knakker het volgende:
Op mijn kaft komt gewoon de titel, mijn naam, datum en universiteit te staan.
Saai hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |