Zo praat je niet tegen deze Adonisquote:
Als je toch zo'n Adonis bent, post dan maar een foto, kunnen de dames m beoordelenquote:
Dat heb ik niet nodigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toch zo'n Adonis bent, post dan maar een foto, kunnen de dames m beoordelen
Goddeloosquote:
Stuart, maar ik betwijfel hetquote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is die Adonis?
Misschien is het beter om mezelf naar beneden te halen, dan krijg ik misschien wat minder aandacht van al die vrouwen op straat enzoquote:
Oh ik heb nog wel wat archiefmateriaal liggen anders hoorquote:
Niks mis met zijn lijf hoor, maar goddelijk....quote:
Wil de mod die verantwoordelijk is voor deze actie zich melden? Vind m welquote:
Ik verbied het je bij dezequote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel wat archiefmateriaal liggen anders hoor
Hou het gezelligquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met zijn lijf hoor, maar goddelijk....
Nee, op straffe van een dwangsom ad. ¤ 5.000,00 voor elk uur dat mijn foto online zou staanquote:
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, op straffe van een dwangsom ad. ¤ 5.000,00 voor elk uur dat mijn foto online zou staan![]()
MutZquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil de mod die verantwoordelijk is voor deze actie zich melden? Vind m welnamelijk
Nee precies, dus kom maar met die foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken![]()
Hee, d'r is niks mis mee zeg ik tochquote:
Van MutZ kan ik het ook hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZof buzzer, iemand anders kan ik me niet voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |