Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Een half woord is haast genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
Nou ja, altijd wel handig al die helpende mensen. Je moet ze alleen goede instructies geven, dat je niet ineens pimpelpaarse muren hebt
Maak dat onze systeembeheerder wijsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met route-tabellen is dat op te lossen.
Ah, je hebt een koffiebode die op een dag de functieomschrijving systeembeheerder kreeg?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Maak dat onze systeembeheerder wijs
Typisch vrijdagmiddagklusjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:44 schreef Jumparound het volgende:
Mwa, ik mag niet eens artikelgroepen aan maken voor alle leveranciers die we voeren... want dat was onnodig en niet logisch... dan vraag ik je!
ik doe het lekker toch![]()
Hoihoi Phenoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik heb iemand wakker geschut. Hoi (nieuwe) mod![]()
Een typisch:quote:
Een beetje wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
Al helemaal gewend aan de vaste dramaqueens van R&P?
Werkweigering!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een typisch:
Fuck you i wont do what you tell me
klusje
Rage against the machine! Suppaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een typisch:
Fuck you i wont do what you tell me
klusje
Open er een topic overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
![]()
Misschien zie ik morgen Cc en M in levende lijve!![]()
The one and only. Bigger, better and uncutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |