nu moet je even niet gaan zeuren he...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Dit is GEEN weer om een herkansing te leren. Volgens mij gaat die kansreken herkansing kansloos worden
Wees blij dat je een herkansing krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Dit is GEEN weer om een herkansing te leren. Volgens mij gaat die kansreken herkansing kansloos worden
Nee toen had ik weer gewone tentamens, zoals vorige week vrijdagquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu moet je even niet gaan zeuren he...
ben blij dat t niet zo'n weer als vorig week is, toen was t geen weer om te leren aan een herkansing
Doe er wat aan!quote:
*Schreeuw*quote:
Moet je van de pc af omdat je je gezellig bij het bezoek wilt voegen of zit je in de weg?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:56 schreef melismay het volgende:
[..]
*Schreeuw*
Er komt zo weer visite voor mijn moeders verjaardag en dan moet ik dus weer afsluiten, helaas
Ja ik, maar dat wist je alquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef melismay het volgende:
Is er nog iemand wakker, ik niet![]()
Heb echt veel te weinig geslapen de afgelopen dagen
Ik zal je eens even vertellen wat dat is Melis. Een schandaal zeg ik je! SCHANDAAL!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Beetje jammer dat de rest ons hier in de steek laat...
Eerst klagen dat het een Twisted_Fok/Melismay Topic wordt en dan gewoon een dag niet posten... .Wat is dat nou!?!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal je eens even vertellen wat dat is Melis. Een schandaal zeg ik je! SCHANDAAL!
Ja shit zeg... daar heb je een puntje.... Damn!quote:
MUTS!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja shit zeg... daar heb je een puntje.... Damn!
Ja dan moet je niet boos op mij worden dat iedereen hier weg blijftquote:
Jij bent de enige om mee te rellen, maar jij kan niet rellenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet boos op mij worden dat iedereen hier weg blijft
Misschien moet ik eens een cursus nemen om t te leren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent de enige om mee te rellen, maar jij kan niet rellen
schiet lekker op dan
Dat is niet!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom lullen jullie eigenlijk met zn tweeen in twee topics?
Ruikt beetje naar post opkrikken enzo![]()
Het is meer het momenteel even niets beters te doen hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom lullen jullie eigenlijk met zn tweeen in twee topics?
Ruikt beetje naar post opkrikken enzo![]()
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is niet!Ik wilde alleen kijken of er nog mensen wakker waren
![]()
Jij bent er nu toch ookquote:
Dat kan.. Je kan ook net als mij doen.. Zo naar bed gaan...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje
Ben duf, ga nu koffie zetten
Nope!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan.. Je kan ook net als mij doen.. Zo naar bed gaan...
Ik moet morgen om 6.15 beginnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope!
Ben een bikkel en heb weekend![]()
Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6.15 beginnenEn heb de afgelopen 3 dagen zo'n 10 uur geslapen
Reden genoeg om vroegf te gaan?
Ow.... Uhm, maar ik ben een watje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee![]()
Sta elke dag om kwart voor 6 of eerder op![]()
Kennelijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow.... Uhm, maar ik ben een watje?
Ik moet nog twee dagen werkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Maar ik mag niet klagen ik heb weekend![]()
Doeiquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen werken, en ik ben nu weg
Dag allemaal
Verder alles goed?quote:
slowchat2winquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Damn, dit is echt SLOW chat.
had je wat anders verwacht dan?quote:
Voor mij ookquote:
Verhuizen? Moet je dan niet als de sodemieter aan de slag gaan daar?quote:
Ik zit nu op mijn werk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhuizen? Moet je dan niet als de sodemieter aan de slag gaan daar?
Na de verhuizing zul je wel niet meer zo springerig zijnquote:
quote:
Ik ben heel energiek heur.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Na de verhuizing zul je wel niet meer zo springerig zijn
Ik kan multi-tasken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]Moet je dan niet als de sodemieter aan de slag?
Met route-tabellen is dat op te lossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:22 schreef Jumparound het volgende:
Ik moet nodig op een vpn verbinding... dus dan geen i-net meer voor mij
Ik help t je hopen, meestal zijn die verhuizingen behoorlijk vermoeiend, toch?quote:
Oh, dat wel hoor.. De voorbereidingen afgelopen week ook best wel. Als ik gewoon een beetje oplet dat ik zo nu en dan een paar uurtjes rustig aan doe is er echter weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik help t je hopen, meestal zijn die verhuizingen behoorlijk vermoeiend, toch?
Vaak is er wel een gaatje te vinden hier of daar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
Ja idd, goed je rust nemen. Maar dat kan soms best lastig zijn volgens mij....
Daarom kies ik ook meestal een dag of dagdeel uit om rust te houden en doe ik niets. Anders komt er inderdaad niets van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef melismay het volgende:
klopt klopt, maar dan moet je t ook nog doen he?!
"nee nog even dit afmaken en dan ga ik even rusten"
Maar het huis is helemaal het huis van je dromen of moet er nog veel aan gebeuren?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom kies ik ook meestal een dag of dagdeel uit om rust te houden en doe ik niets. Anders komt er inderdaad niets van.
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, maar het grote werk is allemaal de afgelopen week al gebeurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar het huis is helemaal het huis van je dromen of moet er nog veel aan gebeuren?
Ah goed bezig! Dan schiet het lekker op!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, maar het grote werk is allemaal de afgelopen week al gebeurd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah goed bezig! Dan schiet het lekker op!
Dat was grappig, over hulp gesproken, mijn neef ging samenwonen. Dus dan is het bij onze familie heel normaal dat ze met z'n allen dat huis ingaan en de boel in orde maken. ZIjn verloofde snapte er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut.Maar heb dan ook de nodige hulp.
Bij mij is het ook zo ongeveer dat idee ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was grappig, over hulp gesproken, mijn neef ging samenwonen. Dus dan is het bij onze familie heel normaal dat ze met z'n allen dat huis ingaan en de boel in orde maken. ZIjn verloofde snapte er niks van
Dat valt bij mij dan wel mee, het gaat meer in serie. De een doet dit, de ander dat, en ook wanneer ze tijd hebben. Het wisselt dus een beetje wie er dan zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
Ik vind het wel geinigZij elke keer tegen mij... "weet je wel hoeveel mensen er binnen zijn?"
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Een half woord is haast genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
Nou ja, altijd wel handig al die helpende mensen. Je moet ze alleen goede instructies geven, dat je niet ineens pimpelpaarse muren hebt
Maak dat onze systeembeheerder wijsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met route-tabellen is dat op te lossen.
Ah, je hebt een koffiebode die op een dag de functieomschrijving systeembeheerder kreeg?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Maak dat onze systeembeheerder wijs
Typisch vrijdagmiddagklusjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:44 schreef Jumparound het volgende:
Mwa, ik mag niet eens artikelgroepen aan maken voor alle leveranciers die we voeren... want dat was onnodig en niet logisch... dan vraag ik je!
ik doe het lekker toch![]()
Hoihoi Phenoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik heb iemand wakker geschut. Hoi (nieuwe) mod![]()
Een typisch:quote:
Een beetje wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
Al helemaal gewend aan de vaste dramaqueens van R&P?
Werkweigering!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een typisch:
Fuck you i wont do what you tell me
klusje
Rage against the machine! Suppaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een typisch:
Fuck you i wont do what you tell me
klusje
Open er een topic overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
![]()
Misschien zie ik morgen Cc en M in levende lijve!![]()
The one and only. Bigger, better and uncutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |