Dat heb ik ook al gezegd. Je moet eens wat beter lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef DeTolk het volgende:
Maar wat ik nou niet begrijp... Had Iris nu die 2 draadjes aan elkaar geknoopt?
Anders hadden de stoppen eruit gevlogen
(eigen ervaring)
Waar ongeveer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd. Je moet eens wat beter lezen.
Mocht dat wel zonder toestemming van Herr Dokter Chris?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Die elektrostimulatie heeft Hillard nog intelligenter gemaakt dan hij al was,![]()
Vic Kever?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef soapie het volgende:
Een dronken Marnix ziet er ook niet uit. Er was er maar één die dat goed kon spelen.....
Een voorproefje daarvan vertoonde Iris gisteren al.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
"we kunnen het misschien nog een maand uitzingen en dan gaat de stekker eruit"
LOLquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een voorproefje daarvan vertoonde Iris gisteren al.
Dat mens in die jurk. Je zag toch net der tepels ?quote:
Die beklopte ouwe van haar stond (lees: hing) bezopen aan de toog. Toen Elif tegen Sanne vertelde dat Nix aan haar zat ging ze verhaal halen. Nix had een gebroken glas in zijn voorpoot, maakte een ongelukkige beweging en sneed Sanne's hals door! De cliff!quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand (xit hier mét internet maar zonder tv) in t kort vertellen wat er met Sanne is gebeurd vanavond?
Huh?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Dus Carlo kan toch nog gelijk hebben met z'n Sanne!!
Dat vroeg ik me ook af .quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Hoe weet Niels nou weer dat Hilly dood is?
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
dat hoofd van Marnixwel aardig van 'm om ons van Sanne te verlossen
kan ze direct plaatsmaken voor Jasper en Sophie
Hillard is niet dood. Hij heeft met de draadjes gespeeld, waardoor de hartslagmeter op tilt sloeg. Daarbij heeft hij het gif uitgekotst, dus een keer raden wie straks door het AZB zwerft om zijn prinses te zoeken.quote:maar 'n dooie Hillard.... da's natuurlijk geen leuke Hillard
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die beklopte ouwe van haar stond (lees: hing) bezopen aan de toog. Toen Elif tegen Sanne vertelde dat Nix aan haar zat ging ze verhaal halen. Nix had een gebroken glas in zijn voorpoot, maakte een ongelukkige beweging en sneed Sanne's hals door! De cliff!
lullig trouwens... 't hele seizoen loopt ze te etterenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Dus Carlo kan heeft toch nog gelijk hebben met z'n Sanne!!
Carlo schreef dat Sanne dodelijk verwond was. Gister dachten we allemaal dat dat maar Iris moest zijn, maar hij kan dus toch gelijk hebben/quote:
Suffe Hugo gaat er met de cliff vandoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
lullig trouwens... 't hele seizoen loopt ze te etteren
en nu gaat ze er op zeer sneaky wijze ook nog plots met de zomercliff vandoor
Wie is het lekkere wijf dat in jouw avatar met de tieten zwaait?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Carlo schreef dat Sanne dodelijk verwond was. Gister dachten we allemaal dat dat maar Iris moest zijn, maar hij kan dus toch gelijk hebben/.
:quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
kan ze direct plaatsmaken voor Jasper en Sophie
I know, maar er zijn er natuurlijk altijd meerdere...quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Suffe Hugo gaat er met de cliff vandoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |