Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:54 schreef BaajGuardian het volgende:
for the WAN!!
for the WAN!!!
baajguardian is op fokradio WINNAAR van de IRCZINGTMEE ronde geworden
woohooooo
Ik dacht dat jij vrijgezel was..... dan heb je toch geen last van dit soort dingenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik begin moe te worden van dit gezeik wat emoties betreft. krijg nachtelijke problemen met deze obstakels. ik wil god verdomme weer eens fatsoenlijk kunnen slapen :S
Met zoetgevoist gemiauw natuurlijk. En toen won ie een schoen....... die via het open raam naar zijn hoofd werd gesmeten door een boze buurtbewoner.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waarmee heb je ze omgekocht?
Maar toch nog wel geslapen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef Enyalius het volgende:
ja ik ben vrijgezel en zal dat nog een lange tijd blijven. maar dat is een ander verhaal
Dus jij post hier nog voor je wakker bent????? Da's pas een buitenlichamelijke ervaring en prestatie.quote:
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.quote:
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.
Jaaaa, doe ik ook. maar voor de pc opgestart is ben ik al begonnen aan de koffie en peuk. En dan is er ook een kind dat wakker wordt. En ik ben ook wel zo'n miep die voor hem een ontbijtje maakt en een bakkie thee zet enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.
Je hebt dan... koffie, sigaret..én fok... wat wil je nog meer ?
nou moet ik wel zeggen dat ik voor de koffie, de sigaret en fok al wel een ronde met waterbakken heb gelopen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Enyalius het volgende:
ieder zijn ding
ik zet in de ochtend altijd heavy metal up en hard
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
Hatebreed - Trust no one, Confide in no one
en dat keihard...hehe leuk voor die buren
Zonnebankquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een uurtje onder de zonnebank. tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |