abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:30:43 #251
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28367409
nee alleen wat slap en dampend geouwehoer
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28367643
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2

Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28367647
Dampend????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28367840
Enyalius needs an avatar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28367879
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Dampend????
Hij bedoelt wss die toestanden van daarnet ... dampende nokwanda .. .dampende broek ... etc
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:08:28 #256
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28368597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef UncleScorp het volgende:
Astraal reizen ... vragenboekje nr 2

Als je dan reist ... is de wereld dan hetzelfde als nu ? Zelfde huizen, straten ? Kan je mensen bewust maken van je aanwezigheid ? Kan je iets tastbaars aanraken of meenemen ?
enz enz
ja je kan reizen door deze werkelijkheid. jouw aanwezigheid is hetzelfde als die van een geest, in princiepe. zelfde wereld en straten en objecten in huizen. je gaat door muren en alles heen en ziet alle entiteiten en zielen die er zijn. je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft. je kan dingen proberen te bewegen, maar dat is mij nog niet gelukt, in theorie is het wel mogelijk maar heb je veel energie voor nodig. dus iets tastbaars aanraken en meenemen is uigelegd.

maar als ik astraal reis ga ik niet in deze wereld rondhangen aangezien ik al weet hoe het werkt.

ik heb een avatar sterk met energie, maar ik kan hem niet aanpassen dat ie hier geaccepteerd wordt.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28368848
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
je kunt met het hogere bewustzijn van iemand communiceren zonder dat ie het door heeft.
Communiceren ? Informatie vragen of een babbeltje over het weer ?
Kan je dan als het ware niet mensen beïnvloeden, wanneer die dan weer onbewust hun hogere bewustzijn 'raadplegen', krijgen ze info/advies die jij tegen dat hogere bewustzijn van die persoon gezegd had ?

Jij kiest voor een andere wereld ... vertel daar anders es iets kort over. Kan je daar iets mispeuteren of kan je niet vastgeraken ofzo ?

Als ik je verveel zeg je het maar hé
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:24:08 #258
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369089
je kan ze alles vragen en zeggen wat je wilt. maar als je dingen gaat zeggen om iemand te misleiden moet je rekening houden met karma en de gevolgen van je acties. je speelt immers met iemands vrije wil. mag het gerust doen, maar besef wel de gevolgen en eventuele straffen.

andere werelden. je kan in deze (fysieke) werkelijkheid blijven en reizen diep in de aarde, of diep in de oceanen, je kunt het melkwegstelsel wat beter bekijken en de planeten gewoon op gaan. als je geoefend bent en snel genoeg heb leren reizen zul je naar de andere kant van het universum kunnen gaan. mensen denken dat het nooit stapt. tot je op de rand zit maar het is net zoals de aarde. als je aan het eind van de ene kant zit kom je aan de andere kant weer uit.

er zijn planeten die verder ontwikkeld zijn dan ons. hun trillings niveau is dan gelijk of hoger dan jouw trillings niveau als je astraal bent. dan kun je wel objecten van hun samenleving vastpakken. of je ze ook mee kunt nemen weet ik niet, probeer het uit zou ik zeggen.

maar je kunt ook naar het astrale vlak gaan. dat word gezien als The afterlife. daar zijn de meeste dingen die interesant zijn te vinden. en ook de meeste kennis.
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:30:47 #259
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369323
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/

mijn fav

ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
pi_28369499
ik ouwehoer wel luchtig tussendoor. Om ervoor te zorgen dat het licht en luchtig blijft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:36:11 #261
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369511
de zachte bros vulling?
pi_28369669
3dstudio wou ik altijd graag gekund hebben, maar kheb zo nooit een werkende versie + key gevonden
En photoshop rules
pi_28369742
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
wat forum plaatjes http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Forum%20GFX/

mijn fav
[afbeelding]

ik ben ook creatief met photoshop en 3dstudiomax
Mooi....
ik word er alleen een beetje duizelig van
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28369792
En het astraal reisbureau ... ik blader nog wel even in de foldertjes ... ik zie het niet zo direct lukken bij mij
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:46:49 #265
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28369884
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg

ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
pi_28369997
De Vesuvius hebben we gezien tijdens onze huwelijksreis naar Sorrento
pi_28370051
ah en meneer is van zwijndrecht ?
Ik van St-Niklaas
pi_28370079
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
haastige spoed is zelden goed. wat een cliché zeg

ik verkoop nog reizen naar Vesuvius. de bergen zijn erg mooi dit seizoen. voor maar 1 ziel mag je er heen
Kan t ook op afbetaling?
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:53:34 #269
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370114
mijn heer is van zwijndrecht ja
weet alleen niet wie hij is, maar loopt hier ergens verdwaalt rond.
oh kijk daar is ie...zie zijn kop al door de muur komen nu de rest nog
pi_28370123
Kan je je ziel verkopen aan de 'duivel' zoals gezegd wordt ?
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:56:18 #271
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370217
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.

dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
pi_28370275
weggeven ?
hoho
niets voor niets
wat krijg in de plaats ?

just curious
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:59:55 #273
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370347
je krijgt niks. je bent dan een eeuwige slaaf van de godheid waar je je ziel aan gegeven hebt. hij/zei is je nieuwe meester(es) kinky huh
pi_28370363
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
hehe wil je dat? ja je kan je ziel "weggeven" aan een entiteit/godheid. dit gebeurt door een bloed offer, met je eigen bloed, aan die godheid. je hebt je ziel dan gegeven aan die godheid en bent dus voor eeuwigheid in dienst van die godheid.

dat is me even duidelijk gemaakt toen ik voor de lol op het punt stond wat bloed te doneren voor een ritueel. en nee je krijgt er geen leuke bonussen voor in de ruil
Voor eeuwig....????

Nee, dank je vriendelijk!!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:01:57 #275
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28370437
ik dacht precies hetzelfde erotisch vampiertje

alhoewel, mijn ziel aan de godin der liefde geven klinkt aanlokkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')