Tis een stuk minder heet. Blijkbaar maakt dat mensen weer serieus. Helaas ben ik bang dat ik ongeneeslijk ben op het ouwehoervlak. Hoewel...... helaas..... wel zo gezond aan de andere kant. Altijd serieus laat een mens doordraaien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Moeilijke vragen idd ... dit is geen geouwehoer meer hé
Bij deze roepen we om Stennyquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S
Plant produceerde een ei waar een kip uitkwamquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S
en als afsluiter een heel oud en ontzettend simpel dilemma die veel mensen om de 1 of andere reden het antwoord niet op hebben. Wat was er eerst...de kip of het ei? das een makkie. ik geef een hint...het heeft te maken met de planten
Nok nok denkt het snelst in haar vaagste momenten. Dan niet meer in staat woorden te absorberen maar enkel beelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:57 schreef Enyalius het volgende:
Nok Nok die had je snel.
maar eigenlijk kwamen er eerst kuikentjes uit al die eitjes die aan die planten groeide.
die kuikentjes groeide totdat er een populatie was die groot genoeg was om zichzelf in stand te kunnen houden.
*doet zijn draaideur impersonatie*
fok!maagden...ik weet niet. geloof dat ik vroeg om dames die er goed uitzien. of ze maagd zijn is niet belangrijk.
helaas geen representatie van mijn lege hoofdquote:
Zucht........... geweldig.quote:
Maar slaap je dan of ben je wakker ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?![]()
I know dit is een vraag aan Enyalius.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar slaap je dan of ben je wakker ?
Als je wakker blijft, wat gebeurt er dan als je gestoord wordt door achtergrondgeluiden of kids of katten die op je buik trampolientje spelen ?
Anders kan je op je werk fysiek aanwezig blijven en ondertussen een astraal uitstapje maken ?
Ik blow niet. Meer dan 10 jaar geleden voor het laatst een trekje genomen van iemand. En voor die tijd ook nooit meer dan een trekje. Drinken doe ik ook al niet veel. Voel het zo snel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:03 schreef UncleScorp het volgende:
Maar "doe" je dan iets als je "weg" bent ?
Als ik es teveel geblowd heb, ben ik soms ook weg hoor ... maar da's wss niet hetzelfde
Kunstenaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Enyalius het volgende:
ben weer trug van het werk. saai zoals gewoonlijk.
die lege post is een creatieve representatie van de maatschappij
die kunstenaars en hun dingen tegenwoordig
maag speelt nog steeds op sinds ik die hamburgers gisteren had gemaakt :S
uhm..astraal vraagstukje van scorp. ik kan rustig astraal reizen en werken tegelijk. het is wel een uitputtende bezigheid. laatst was ik met me werk bezig in zuid-holland terwijl ik in limburg een oma van iemand in haar stervings proces aan het begeleiden was.
we hebben een poging gedaan om de struiken te bevuilen. ik bevuilde uiteindelijk voornamelijk mezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... dus je vriendin kwam bij jou eten ... en daarna hebben jullie samen ff de straat ... euh ... bevuild ?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |