abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28353652
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Moeilijke vragen idd ... dit is geen geouwehoer meer hé
Tis een stuk minder heet. Blijkbaar maakt dat mensen weer serieus. Helaas ben ik bang dat ik ongeneeslijk ben op het ouwehoervlak. Hoewel...... helaas..... wel zo gezond aan de andere kant. Altijd serieus laat een mens doordraaien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28353695
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Enyalius het volgende:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?

scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh? daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S
Bij deze roepen we om Stenny
Here we go: Stenny Stenny Stenny
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:43:34 #228
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28353713
in mijn wereld ben ik een draaideur. what's your point
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28353731
quote:
ik een profeet? wat voor privileges schenkt mij dat? beeldschone dames die me de hele dag entertainen terwijl ik de fok! tempel zit op mijn troon?

scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh? daarom denk ik dat het beter is om aan iemand anders uitleg te vragen hierover dan ik aangezien ik niet de moeilijke weg heb hoeven te belopen hiermee :S

en als afsluiter een heel oud en ontzettend simpel dilemma die veel mensen om de 1 of andere reden het antwoord niet op hebben. Wat was er eerst...de kip of het ei? das een makkie. ik geef een hint...het heeft te maken met de planten
Plant produceerde een ei waar een kip uitkwam

En ehh...... de privileges....... de Fok!maagden (als die er zijn )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:48:35 #230
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28353743
STENNY STENNY...wie is stenny?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:57:08 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28353790
Nok Nok die had je snel.

maar eigenlijk kwamen er eerst kuikentjes uit al die eitjes die aan die planten groeide.
die kuikentjes groeide totdat er een populatie was die groot genoeg was om zichzelf in stand te kunnen houden.

*doet zijn draaideur impersonatie*

fok!maagden...ik weet niet. geloof dat ik vroeg om dames die er goed uitzien. of ze maagd zijn is niet belangrijk.
pi_28353883
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:57 schreef Enyalius het volgende:
Nok Nok die had je snel.

maar eigenlijk kwamen er eerst kuikentjes uit al die eitjes die aan die planten groeide.
die kuikentjes groeide totdat er een populatie was die groot genoeg was om zichzelf in stand te kunnen houden.

*doet zijn draaideur impersonatie*

fok!maagden...ik weet niet. geloof dat ik vroeg om dames die er goed uitzien. of ze maagd zijn is niet belangrijk.
Nok nok denkt het snelst in haar vaagste momenten. Dan niet meer in staat woorden te absorberen maar enkel beelden.
Mijn schilderwerk is ook zoiets. Het schilderwerk opzich is niet expressionistisch. is gewoon ontzettend mierenneuken om te komen tot wat ik wil. Maar om daar te komen moet ik me fysiek concentreren waardoor mijn brein vrij kan floaten. Dan sta ik open en kom tot beelden en gevoelens die ik normaal niet zou kunnen interpreteren. Bijna uittreden, zeg maar. Beelden in mijn hoofd dan. Het heeft niet of nauwelijks invloed op het schilderwerk. Het werk op zich is alleen de trigger.

draaideur

Die Fok!maagden waren een blasfemische parodie op de hemel zoals beschreven in de Koran.

[ Bericht 4% gewijzigd door nokwanda op 30-06-2005 13:16:32 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28354630

[ Bericht 100% gewijzigd door nokwanda op 30-06-2005 13:15:32 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28354962
Leuk zo'n lege post
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28355216
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
Leuk zo'n lege post
helaas geen representatie van mijn lege hoofd

Ik wilde iets bij de vorige ztten maar quotte het ipv wijzigen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28355489
Goe bezig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28355650
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef UncleScorp het volgende:
Goe bezig
Zucht........... geweldig.

Wil eigenlijk slapen maar ben in afwachting van iemand die haartjes wil komen doen hier.
Mijn poezen besloten vannacht dat ik een trampoline was. Normaal slapen ze bij kind maar die is op schoolkamp en dan voelen de poezen zich tekort gedaan. laat ze dus bij mij pitten maar dat vinden ze net iets te gezellie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28355736
oooo arme nokwanda
pi_28355889
quote:
scorp in kan het in het heel kort opschrijven hoe ik het doe sinds kinds zijnde. ik ontspan, hou me rug recht en stap uit me lichaam. makkelijk heh?
Maar slaap je dan of ben je wakker ?
Als je wakker blijft, wat gebeurt er dan als je gestoord wordt door achtergrondgeluiden of kids of katten die op je buik trampolientje spelen ?
Anders kan je op je werk fysiek aanwezig blijven en ondertussen een astraal uitstapje maken ?
pi_28356141
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Maar slaap je dan of ben je wakker ?
Als je wakker blijft, wat gebeurt er dan als je gestoord wordt door achtergrondgeluiden of kids of katten die op je buik trampolientje spelen ?
Anders kan je op je werk fysiek aanwezig blijven en ondertussen een astraal uitstapje maken ?
I know dit is een vraag aan Enyalius.

Omdat het voor mij altijd zo is dat ik wakker ben (more or less ) wil ik er toch iets over zeggen.
Er zijn dagen dat ik de helft van de tijd "weg" ben. Maar het leven loopt wel door. Da's heel lastig. Ik kan dan ook heel erg geiriteerd raken als ik dan gestoord word. Moet ik met een schok terug komen. Dan ben ik de draad kwijt van waar ik was, van wat ik zag. gevolg.... beelden die blijven hangen maar haast ongrijpbaar als in een droom. Terwijl ze dat niet zijn als ik normaal kan terugkeren in mezelf.
Ik zag dat nooit als uittreden omdat dit een levenslang deel van mezelf is geweest. Maar als ik dingen hier lees kom ik tot de conclusie dat het waarschijnlijk wel een soort van uittreden is want ik "weet" dan dingen die ik logischerwijs niet zou moeten weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28356275
Maar "doe" je dan iets als je "weg" bent ?
Als ik es teveel geblowd heb, ben ik soms ook weg hoor ... maar da's wss niet hetzelfde
pi_28356648
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:03 schreef UncleScorp het volgende:
Maar "doe" je dan iets als je "weg" bent ?
Als ik es teveel geblowd heb, ben ik soms ook weg hoor ... maar da's wss niet hetzelfde
Ik blow niet. Meer dan 10 jaar geleden voor het laatst een trekje genomen van iemand. En voor die tijd ook nooit meer dan een trekje. Drinken doe ik ook al niet veel. Voel het zo snel.
Ik herinner me wel dat ik na twee trekjes van een joint al heel serieus werd en tot inzichten kwam waarvoor ik mezelf anders blokkeerde.

Wat doe ik dan, vraag je. Waar ben ik dan?
Geen idee. Kan overal zijn. kan opeens iets 'zien' dat aan de andere kant van de wereld speelt. of een gedachte uit iemands hoofd. Een inzicht in iemands functioneren. Het zijn flitsen. Niet perse door mij oproepbaar. Dat is iets dat ik wil verbeteren. Dan word ik er niet zo door overvallen en kan ik het laten gaan als ik er tijd voor heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:43:04 #243
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28365845
ben weer trug van het werk. saai zoals gewoonlijk.

die lege post is een creatieve representatie van de maatschappij
die kunstenaars en hun dingen tegenwoordig

maag speelt nog steeds op sinds ik die hamburgers gisteren had gemaakt :S

uhm..astraal vraagstukje van scorp. ik kan rustig astraal reizen en werken tegelijk. het is wel een uitputtende bezigheid. laatst was ik met me werk bezig in zuid-holland terwijl ik in limburg een oma van iemand in haar stervings proces aan het begeleiden was.
pi_28366341
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Enyalius het volgende:
ben weer trug van het werk. saai zoals gewoonlijk.

die lege post is een creatieve representatie van de maatschappij
die kunstenaars en hun dingen tegenwoordig

maag speelt nog steeds op sinds ik die hamburgers gisteren had gemaakt :S

uhm..astraal vraagstukje van scorp. ik kan rustig astraal reizen en werken tegelijk. het is wel een uitputtende bezigheid. laatst was ik met me werk bezig in zuid-holland terwijl ik in limburg een oma van iemand in haar stervings proces aan het begeleiden was.
Kunstenaar... het woord Kunst op zich al....pffffff... uitgevonden door pedante mensjes die er een boelpoeha aan toeschrijven. Laat mij maar gewoon schilderen als ik er zin in heb.

die hamburgers...... denk nu aan een paar tartaartjes..... een vriendin at bij mij. daarna zou ik haar op de bus zetten. Bij de bushalte zei ik: ik moet naar huis, voel me opeens niet goed. Kon nog net het struikgewas aan de overkant van de straat halen (en eigenlijk ook net weer niet ) terwijl mijn vriendin achter de bushalte opeens de struiken in moest en zo de bus miste.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28366667
euh ... dus je vriendin kwam bij jou eten ... en daarna hebben jullie samen ff de straat ... euh ... bevuild ?
pi_28366796
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... dus je vriendin kwam bij jou eten ... en daarna hebben jullie samen ff de straat ... euh ... bevuild ?
we hebben een poging gedaan om de struiken te bevuilen. ik bevuilde uiteindelijk voornamelijk mezelf.
Dagen ziek van geweest...... dat tartaartje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:15:10 #247
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28366949
bah. je zelf een beetje bevuilen. ik weet hoe dat voelt.
zat eens op mijn stoel en liet een scheet. ik zette er nogal wat kracht achter. nou het begon lekker zacht en warm te worden op een gegeven moment
pi_28366960
ff de kids in bed doen
pi_28367028
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
ff de kids in bed doen
met deze methode slapen ze gelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28367291
Zo... hier liggen de monsters ook in bed ( da's veel gezelliger als eronder..)

Nog serieus geouwehoer gemist?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')