Meki for MPquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef Meki het volgende:
de enige oplossing is
Radicalen keihard aanpakken
terroristen de doodstraf
Mjah, heel nuttig bij mensen die sowieso bereid zijn om voor hun zaak te sterven of was het je ontgaan dat de meeste aanslagen zelfmoordaanslagen zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:36 schreef Meki het volgende:
de enige oplossing nogmaals keihard aanpak met de doodstraf erbij
dat is de oplossing
En nu een realistische oplossing waarvoor we niet uit de EU hoeven te stappen alvorens de grondwet aan te passen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:36 schreef Meki het volgende:
de enige oplossing nogmaals keihard aanpak met de doodstraf erbij
dat is de oplossing
Briljant! Dat we daar nog nooit opgekomen zijn, in plaats van alleen de extremisten is dan iedere moslim de vijand van het Westen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef RonaldV het volgende:
Saoedi-Arabie natuurlijk! Daar zitten de organisatoren en financiers!
De enige oplossing is aantonen dat er meer leven is in het heelal dan op aarde. Met dat bewijs kunnen alle geloven de prullebak in...quote:de enige oplossing nogmaals keihard aanpak met de doodstraf erbij
dat is de oplossing
Welja, tenslotte gaat het zoveel beter in Afghanistan en Irak sinds Gitmo, huh? We hebben ook geen aanslagen meer gezien sindsdien..neuhhh....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:47 schreef Labtech het volgende:
De enige oplossing is aantonen dat er meer leven is in het heelal dan op aarde. Met dat bewijs kunnen alle geloven de prullebak in...
Overigs ben ik een groot voorstander van "Texel-Bay"
geef jij ze aan als je weet dat iemand zich daar mee bezighoudt? al is het familie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef Meki het volgende:
de enige oplossing is
Radicalen keihard aanpakken
terroristen de doodstraf
ruim dáárvoor hebben we ook aanslagen gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welja, tenslotte gaat het zoveel beter in Afghanistan en Irak sinds Gitmo, huh? We hebben ook geen aanslagen meer gezien sindsdien..neuhhh....
Niet in de VS nee.quote:Welja, tenslotte gaat het zoveel beter in Afghanistan en Irak sinds Gitmo, huh? We hebben ook geen aanslagen meer gezien sindsdien..neuhhh....
Precies. Dat harde optreden heeft dus geen flikker geholpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ruim dáárvoor hebben we ook aanslagen gezien.
je zal mij dan ook nooit een waardeoordeel horen vellen over 'the war on terrorism'. die zie ik net zo onzinnig als 'the war on drugs'. "smoke em out!..." yeah klinkt stoer, maar er is niettegen te vechten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Precies. Dat harde optreden heeft dus geen flikker geholpen.
We hebben er sindsdien meer gehad. Bali, Madrid en nu Londen en dat laat ik de duizenden doden in Irak en de dagelijks doorgaande gevechten in Afghanistan (waar de Taliban gestaag aanhang terugwint) nog even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
ruim dáárvoor hebben we ook aanslagen gezien.
zolang ik mensen kan redden doe ik datquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef jij ze aan als je weet dat iemand zich daar mee bezighoudt? al is het familie?
Jij weet net zo min wat er gebeurt zou zijn als Afghanistan niet was aangevallen en Gitmo niet was geopend.quote:Precies. Dat harde optreden heeft dus geen flikker geholpen.
Ik wilde het net posten. Vooral het stukje "Het had ook in andere landen kunnen gebeuren waarbij Holland een grote kans maakt"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
lekker die beelden net van Al Yazera, waar nederland werd genoemd als mogelijk doelwit
Nee, dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef Labtech het volgende:
Tia_m en Jernau: Denken jullie serieus dat als de VS en de rest van het westen zich uit het M.O terugtrekken, als we Israel in zn sop laten gaar koken en als we de Tsjetsjen bevrijden van de russen, dat we dan voor eens en voor altijd van het Moslim-fundementalisme af zijn ?
In de brief staat er geen Nederland maar Denemarken Italiequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Vooral het stukje "Het had ook in andere landen kunnen gebeuren waarbij Holland een grote kans maakt"
Zijn we mooi klaar mee.
Ik kan het niet beter verwoorden dan dat. Met als toevoeging dat lekker eenvoudig de wereld in zwart-wit, goed-slecht opdelen natuurlijk ook erg bevordelijk is voor dat warme gevoel van gelijk hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ik stel dat allerlei vrijheidsbeperkende maatregelen en het met voeten treden van eigen grondbeginselen geen nut hebben tegen terrorisme maar slechts dienen om politici vrij te pleiten van verantwoordelijkheid en daadkrachtig te doen lijken en burgers een vals gevoel van veiligheid te geven.
Hoezo heeft het geen nut? En wat zouden politici nog meer moeten doen dan maatregelen nemen om proberen de veiligheid en orde te waarborgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet.
Ik stel dat allerlei vrijheidsbeperkende maatregelen en het met voeten treden van eigen grondbeginselen geen nut hebben tegen terrorisme maar slechts dienen om politici vrij te pleiten van verantwoordelijkheid en daadkrachtig te doen lijken en burgers een vals gevoel van veiligheid te geven.
Het is net duidelijk op tv geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef Meki het volgende:
[..]
In de brief staat er geen Nederland maar Denemarken Italie
ik heb het over die briefquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Het is net duidelijk op tv geweest.
Stoppen met bangmakerij en onzinnige maatregelen zou al een hoop helpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoezo heeft het geen nut? En wat zouden politici nog meer moeten doen dan maatregelen nemen om proberen de veiligheid en orde te waarborgen?
Nogmaals dan, GB heeft de meest vergaande anti-terrorisme wetgeving van Europa en wat was daarvan het nut vandaag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef nikk het volgende:
Hoezo heeft het geen nut? En wat zouden politici nog meer moeten doen dan maatregelen nemen om proberen de veiligheid en orde te waarborgen?
3-11?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef dVTB het volgende:
Ik voorspel op 3 november.
Nou das lekker makkelijk, accepteer het maar dat mensen een aanslag op je willen plegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stoppen met bangmakerij en onzinnige maatregelen zou al een hoop helpen.
Tegen een gek met een bom kun je je niet beschermen. Accepteer het, of verhuis naar het platteland. Zo simpel is het gewoon.
Dat de plegers van de aanslagen nu heeeel bang in een hoekje zitten te bibberen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals dan, GB heeft de meest vergaande anti-terrorisme wetgeving van Europa en wat was daarvan het nut vandaag?
nederland is anders wel het land waar de meeste taps en persoonlijke info te krijgen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef dVTB het volgende:
Ik denk inderdaad dat Nederland zich serieus zorgen moet maken. We hebben namelijk zo'n beetje alles tegen: meegedaan aan de oorlog in Irak, beleid dat door extremistische moslims niet wordt gewaardeerd, aanslagen op moskeeën en islamitische basisscholen en bovendien nog een veel te soft strafrecht, waardoor terroristen ongestoord aanslagen kunnen voorbereiden. De plannen en tekeningen liggen al klaar, het is alleen nog wachten op de uitvoering. Iedereen die denkt dat de AIVD dit wel weet te voorkomen, is bijzonder naief. De vruchtbare bodem voor terrorisme is door ons softe beleid allang benut. Start maar vast een raad-topic: wanneer vindt in Nederland een terroristische aanslag plaats? Ik voorspel op 3 november.
Nee, accepteer dat je je niet KUNT beschermen tegen gekken. Dat is heel wat anders en heeft geen moer te maken met berusting.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Rino_B het volgende:
[..]
Nou das lekker makkelijk, accepteer het maar dat mensen een aanslag op je willen plegen.![]()
Nee, daar komt een even getal in voor. Die terroristen hebben kennelijk een soort voorliefde voor oneven getallen: 11-9, 11-3, 7-7... (is min 4 dagen, plus 4 maanden, dus kom ik voor de volgende aanslag ui op 3-11)quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
3-11?
Wat een kut-datum zeg. 11-2 is veel beter.
Vredespaleis, 2e kamer, goh den haag? ik hoop t nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan wel wat locaties bedenken eigenlijk hier in Nederland
Jij lijkt me echt zo'n ventje die dat na NY en Madrid ook al postte. Zeg eens:."ja strix, je hebt gelijk"quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef dVTB het volgende:
Ik denk inderdaad dat Nederland zich serieus zorgen moet maken. We hebben namelijk zo'n beetje alles tegen: meegedaan aan de oorlog in Irak, beleid dat door extremistische moslims niet wordt gewaardeerd, aanslagen op moskeeën en islamitische basisscholen en bovendien nog een veel te soft strafrecht, waardoor terroristen ongestoord aanslagen kunnen voorbereiden. De plannen en tekeningen liggen al klaar, het is alleen nog wachten op de uitvoering. Iedereen die denkt dat de AIVD dit wel weet te voorkomen, is bijzonder naief. De vruchtbare bodem voor terrorisme is door ons softe beleid allang benut. Start maar vast een raad-topic: wanneer vindt in Nederland een terroristische aanslag plaats? Ik voorspel op 3 november.
Ben je ook niet veilig, zie Borssele... Plattelandser kan niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tegen een gek met een bom kun je je niet beschermen. Accepteer het, of verhuis naar het platteland. Zo simpel is het gewoon.
wie ben jij? droplul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n ventje die dat na NY en Madrid ook al postte. Zeg eens:."ja strix, je hebt gelijk"![]()
En zelfs daar ben je niet veilig. Lockerbee was ook platteland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En naast wat ik eerder zei: Je doet alsof het plegen van de aanslag een doel op zich is. En dat is de grootste misconceptie die gemaakt wordt. De aanslag is niet het doel, de aanslag is het middel om een doel te bereiken: Angst en onzekerheid zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Rino_B het volgende:
[..]
Nou das lekker makkelijk, accepteer het maar dat mensen een aanslag op je willen plegen.![]()
Gelukkig hebben we niet dat soort mensen in de politiek zitten, zij proberen er nog (iets) aan te doen. Gaat lang niet altijd goed, dat weet ik en dat stoort me ook, maar er is gelukkig geen ruimte voor berusting. Aanpakken zulke lui
Ach, de kans om bij een aanslag om te komen is iets lager. Nul zal hij nergens zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
En zelfs daar ben je niet veilig. Lockerbee was ook platteland.
Ik zei niet iedere moslim, ik zei dat we die clusterbommen daar kwijt kunnen. Ik gaf ook aan op wie: op de financiers en organisatoren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Briljant! Dat we daar nog nooit opgekomen zijn, in plaats van alleen de extremisten is dan iedere moslim de vijand van het Westen!
Nee dank je. Dan ben ik meer tijd kwijt aan het verdedigen tegen dingen die ik niet gezegd heb aan mensen zoals jij, dan aan werken.quote:RonaldV for President!
Je zegt het zelfquote:Jezus...never underestimate human stupidity tot nieuwe hoogten verheven.
Ja hoor zal ik doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef kLowJow het volgende:
Strix--Nebulosa: hou eens op met dat irritante gedoe.
Rotterdamquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
Tja, we zijn een doelwit want we hebben lopen kutten in Afghanistan en Irak. Ik wil CDA en VVD dan ook hatelijk bedanken voor het onveilig maken van ons land. Er rest eigenlijk nog maar 1 vraag.
Wordt het Amsterdam of Den Haag?
Alledrie tegelijk, grote chaos en niemand weet meer wat ze moeten doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |