abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:49:39 #289
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643522
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef watchers het volgende:

[..]

[verhaal]
goed gezegd. En elke beveiliging is te omzeilen. Omdat een beveiliging pas komt nadat men weet wat er te beveiligen moet zijn. Een virusscanner pakt een virus pas als het bekend is. Je kunt nog zoveel controleren beveiligen en doen, doden vallen er toch wel. En lukt het de ene keer niet, dan de andere keer wel. Alleen zo heb je het idee dat je er wat aan kan doen, veel beveiligen want dat helpt. Niet dus. Net zoiets als bidden: als we dat maar vaak genoeg doen hebben we het idee dat we er iets aan doen, eveneens niet dus.

En dan is het ook nog zo dat die mensen gewoon nog letterlijk in de middeleeuwen leven. De opvattingen hebben die wij hadden in 13/1400. Ook toen wouden de kruisvaarders de wereld veroveren met hun ideologie. Die mensen moeten hun eigen revoluties meemaken zoals wij die jaren geleden meegemaakt hebben. Stap voor stap. Niet zo ineens: van hup jongens het is tijd voor democratie, ga eens even stemmen hup hup hup.

Hoe zouden wij daar in 1405 op gereageerd hebben?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:53:51 #290
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643621
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Probeer de Europoort eens? 4 brandende olietanks zijn redelijk apocalyptisch. Niet in slachtoffers, maar wel in de invloed op de oliemarkten en dus de economie. Een paar volle 747s laten "landen" op Schiphol, of het vlliegveld van Rome (en dan bedoel ik op het stationsgebouw) doet het ook wel goed, vooral omdat er door de luchtverdediging niets tegen te ondernemen valt. Er vliegen namelijk de hele dag vliegtuigen naar die velden. De verschillende metro's, trams en bussen in Europa moeten ook wel lukken. Verder kun je 747s laten crashen in woonwijken, of kantoorgebouwen zoals de diverse World Trade Centers door heel Europa. "Gewone" vliegtuigkapingen zijn (alhoewel erg jaren 70-80) ook nog steeds mogelijkheden waarbij je veel slachtoffers kunt maken.

De mogelijkheden zijn eindeloos.
ik bedoelde dat als reactie op dit:
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Sidekick het volgende:
Een aanslag van apocalyptische orde, zoals het laten neerstorten van vliegtuigen op belangrijke gebouwen of explosieven plaatsen op diverse plaatsen van het OV lijkt mij voor Nederland niet heel waarschijnlijk
Mijns inziens kan dat netzo goed in NL als in ieder ander land. Dat bevestigt RonaldV hiermee ook nog eens. Het lijkt me even waarschijnlijk!
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:00:25 #291
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28643750
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef watchers het volgende:

[..]

Dat komt omdat je teveel vanuit jezelf denkt en dus niet kunt begrijpen dat er mensen gestoord genoeg kunnen zijn om uit waandenkbeelden dit soort vergezochte zaken te willen. Ze moeten er dus wel een goede reden voor hebben in jouw optiek.
...
Nee, dat acht ik waarschijnlijk op basis van de manier waarop zij te werk gaan. Verder heb ik niets gezegd over de validiteit van hun redenen, ik ben slechts van mening dat je op basis van hun 'prestaties' tot nu toe kunt concluderen zeker niet te maken te hebben met onintelligente mensen

Verder denk ik dat ze voldoende op de hoogte zijn van hoe de wereld in elkaar steekt, en de gevolgen van hun daden dermate goed weten in te schatten, dat ze niet van mening zullen zijn dat ze op deze manier de wereld kunnen veroveren, en er één grote islamitische staat van kunnen maken. Ik denk dan ook niet dat dit hun motief is.

Ik zou trouwens niet weten waarom een dergelijk beeld van deze terroristen 'prettiger' zou zijn dan denken dat het volslagen idioten zijn.
pi_28643843
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat de moord op Van Gogh al is te scharen onder internationaal Islamitisch terrorisme.
"Islamitisch terrorisme"

Oke ik moet even een geheim verklappen:

Alle moslims krijgen bij hun geboorte een leerboek genaamd "Terrorisme voor moslims". De sociale druk tezamen met de normen en waarden die voortvloeien uit de moslim cultuur (jazeker, alle moslims zijn hetzelfde, sommige dragen een hoofddoek zodat we weten welke behoren tot het vrouwelijk geslacht) zorgen ervoor dat niemand dat boekje te buiten gaat.

Het boekje staat vol met procedures en tips waar niemand van mag afwijken. Kaap een vliegtuig wordt behandeld op blz 21 en de welbekende zelfmoordaanslag op pagina 33.

Zodoende is er een nieuw soort terrorisme onstaan, "Islamitisch terrorisme". Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
  zaterdag 9 juli 2005 @ 02:15:56 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28644954
en de terroristjes maar gniffelend de situatie hier bezien, die kunnen hun lol niet op hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 9 juli 2005 @ 02:41:15 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_28645278
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:04 schreef Meh7 het volgende:
Zodoende is er een nieuw soort terrorisme onstaan, "Islamitisch terrorisme". Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
Tja, als je dat al een "puf" noemt...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:50:30 #295
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28649947
quote:

[..]

"Islamitisch terrorisme"

Oke ik moet even een geheim verklappen:

Alle moslims krijgen bij hun geboorte een leerboek genaamd "Terrorisme voor moslims". De sociale druk tezamen met de normen en waarden die voortvloeien uit de moslim cultuur (jazeker, alle moslims zijn hetzelfde, sommige dragen een hoofddoek zodat we weten welke behoren tot het vrouwelijk geslacht) zorgen ervoor dat niemand dat boekje te buiten gaat.

Het boekje staat vol met procedures en tips waar niemand van mag afwijken. Kaap een vliegtuig wordt behandeld op blz 21 en de welbekende zelfmoordaanslag op pagina 33.

Hey, ho wacht!

Moslims kunnen al vanaf de geboorte lezen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_28650391
Nee, ze gebruiken audiobooks slimmerd!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_28650926
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vrij vergezocht. Dat soort argumenten weerhoudt ze er namelijk ook niet van in eigen land flink huis te houden. En in een stad als Rome is toch behoorlijk wat infrastructuur te vernielen, lijkt me zo.
uiteraard vergezocht. maar kijk naar madrid: OBL begon in zijn reactie met een verhaal over de Reconquista. Dat is voor het grootste deel rond 1100 gebeurd, en heeft ook helemaal niets te maken met het huidige Spanje.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
pi_28652222
quote:
Elke puf die wordt gelaten door moslims is aan te merken als terrorisme. Winkeltje overvallen? Oma beroofd? Eerwraak? Moord gepleegd? Allemaal "Islamitisch terrorisme".
Noem het maar ''pufjes.''
''Wat zie jij eruit!''
''Ja, Islamitisch pufje.''

Straks is de Armeense genocide ook nog een pufje. .
pi_28652268
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Ehm.. Jij weet ook 's wat.
Ik heb het over de Amerikanen die PALESTINA binnen zijn gewalst met OORLOGVOERING
Weten is relatief, zo blijkt maar weer.
pi_28652795
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef pesci het volgende:
Overigens komt de aanslag vrees ik in de vorm van een bom in een vrachtwagen, onder de passage tussen HC en Utrecht C.S. Is de bom zwaar genoeg, dan flikkert het hoofdkantoor van de NS in zn geheel op het spoor, waardoor maandenlang zo goed als geen treinverkeer mogelijk is in Nederland. En in de spits praat je dan zo over 10,000 slachtoffers.
Ik hoop trouwens dat de AIVD hierover nagedacht heeft. Schiphol is veel te uitgebreid om veel slachtoffers te maken, laat staan het vliegverkeer onmogelijk te maken....
Ach, het is gewoon niet te voorkomen..
pi_28652826
Het proces is trouwens maandag, dus we zien vanzelf dat er die hele dag niets zal gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')