abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30833304
Ben er persoonlijk totaal geen fan van. Alleen de informatie m.b.t slaven is tof.
pi_30834339
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef Pool het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zweer ook bij de Vermande!

De meeste mensen hebben hier in Tilburg wel de Kluwer, maar die snappen het gewoon niet.
Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen. Omdat ze mekkeren dat sommige wetten super moeilijk te vinden zijn. Omdat mensen met een Vermande een bepaalde wet bij privaatrecht niet konden vinden en voor mensen met een Kluwer was het wel makkelijk te vinden.

Bovendien kwamen we er bij Staatsrecht achter dat er soms niet vermeld staat of de wet gepubliceerd is in de Staatscourant of het Staatsblad wat eigenlijk wel essentieel is als je een formele wet wilt aantonen met de 3 voorwaarden.

Dus ik zat te twijfelen om toch volgend jaar maar een Kluwer te nemen, maar ik geef de Vermande nog de rest van het jaar om zich nog te bewijzen.

Zijn hier ook Platonen aanwezig... ?
pi_30834389
Vermande .

Eerstejaars hebben de Kluwer, en stoere ouderejaars hebben Vermande. . Proof me wrong.
pi_30834481
Ik ben eerstejaars en heb dus Vermande...
pi_30835042
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Mr.G het volgende:
Dan ben je extra stoer!
  donderdag 22 september 2005 @ 20:37:04 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30835814
Ik moest net denken aan Rechtsencyclopedie, gevolgd aan de UvA. Ik was zo weg van Poortinga
pi_30836175
quote:
Join the gang
pi_30836572
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Join the gang
Wanneer is de eerste SC Rechten-meeting? Allemaal Vermande-toga-shortjes om en rechtbankje spelen!
pi_30840160
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen. Omdat ze mekkeren dat sommige wetten super moeilijk te vinden zijn.
Iemand die al in een beknopte bundel als de Vermande (of Kluwer for that matter) een wet niet kan vinden, heeft in een rechtenstudie niet veel te zoeken (of juist heel veel te leren)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30840231
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ben er persoonlijk totaal geen fan van. Alleen de informatie m.b.t slaven is tof.
De tijd dat ik personeel had ligt achter me
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30840745
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Iemand die al in een beknopte bundel als de Vermande (of Kluwer for that matter) een wet niet kan vinden, heeft in een rechtenstudie niet veel te zoeken (of juist heel veel te leren)
ALs je een wet niet kunt vinden is het wel heel erg , gebruik de inhoudsopgave zou ik zeggen.
pi_30840813
Ik heb Vermande, maar geen schort...
pi_30841164
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef flubub het volgende:
Ik heb Vermande, maar geen schort...
Nakoming vorderen
  donderdag 22 september 2005 @ 22:59:41 #189
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_30841597
quote:
Dat is okey.
En Plato schijnt de eerste drie weken ook heel tof te zijn.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:29:03 #190
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_30844830
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Mr.G het volgende:
Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen.
Nooit meegemaakt als Vermande liefhebber.
pi_30845270
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt als Vermande liefhebber.
Hij heeft vast z'n schort om als ie naar college gaat
pi_30846386
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wanneer is de eerste SC Rechten-meeting? Allemaal Vermande-toga-shortjes om en rechtbankje spelen!
Organisatie is in handen van Leonoor zo stel ik voor.
pi_30847768
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nakoming vorderen
Of is nakoming blijvend onmogelijk?
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:02:16 #194
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_30853709
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Organisatie is in handen van Leonoor zo stel ik voor.
Dan wil ik eerst een schortje, daarna ga ik het met alle liefde organiseren.. Ik stel voor: Utrecht, JB, en we nodige Tony ook uit, dan wordt het sowieso gezellig!

Ik ga zo ook maar weer eens de bieb in, brakheid troef na de ancient alleen
Nulla verba sed acta
pi_30860068
Ah, wat een pauperzooi zeg. Kom net uit hoorcollege privaatrecht. Huilen met de pet op!
Die docente (Femke Halsema look-a-like) durfde er ook niemand uit te sturen. Resultaat: 2 uur lang leek het net alsof je in het Pakhuis stond (eerstejaars foute tent hier in Utrecht). Zo vol zat het met kanslozen die bezig waren te SMS-en, de krant te lezen of te brallen.
Als je er geen zak aan vind ga dan slapen zodat niemand er last van heeft .

Wat een ellende! Ik heb hier namen gelezen van goeie docenten. Nu ben ik er in m'n studententijd tot nu toe hoogstens één of twee tegengekomen.

Uni Utrecht

En, meeten in de JB? Sinds wanneer is daar bier .

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2005 15:45:41 ]
pi_30860532
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Dan wil ik eerst een schortje, daarna ga ik het met alle liefde organiseren.. Ik stel voor: Utrecht, JB, en we nodige Tony ook uit, dan wordt het sowieso gezellig!

Ik ga zo ook maar weer eens de bieb in, brakheid troef na de ancient alleen
Als ik een schort had, had je 'm gekregen maar dat gaat dus niet. Tony had idd 2 telefoons, vet trendy
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:27:59 #197
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_30863369
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ah, wat een pauperzooi zeg. Kom net uit hoorcollege privaatrecht. Huilen met de pet op!
Die docente (Femke Halsema look-a-like) durfde er ook niemand uit te sturen. Resultaat: 2 uur lang leek het net alsof je in het Pakhuis stond (eerstejaars foute tent hier in Utrecht). Zo vol zat het met kanslozen die bezig waren te SMS-en, de krant te lezen of te brallen.

Wat een ellende! Ik heb hier namen gelezen van goeie docenten. Nu ben ik er in m'n studententijd tot nu toe hoogstens één of twee tegengekomen.

Uni Utrecht

Krijgen jullie geen hoorcollege van Ivo Giesen?
Die hebben jullie bij ons weggekaapt en die is wel okee.
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:23:39 #198
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_30864944
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:27 schreef Pool het volgende:

[..]

Krijgen jullie geen hoorcollege van Ivo Giesen?
Die hebben jullie bij ons weggekaapt en die is wel okee. [afbeelding]
Ivo Giesen Die geeft pas Kernvak Privaat. Wat een schatje!
En als extra bonus geeft hij ook nog goede colleges!

En in de JB is geen bier, maar we ging toch rechtbankje spelen
We kunnen altijd nog doorschuiven naar De Luifel natuurlijk, of Hemingway of of of...
Nulla verba sed acta
pi_30865670
Kennen de Utrechters hier toevallig ene Tonny Nijmijer? Grappig, gezet mannetje van bestuursrecht. Was tot afgelopen jaar werkzaam als docent in Utrecht, maar hij inmiddels heeft 'n mooie promotie naar de Nijmeegse uni gemaakt....
pi_30865683
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef MarkzMan_X het volgende:

Uni Utrecht

Welke stomme mongool neemt er uberhaupt een krant mee naar college, ga dan niet ofzo. Kansloos, college verpesten voor anderen.

Was trouwens ook een keer bij Sixpack, gingen ze kijken hoe ver je kon gaan met eten tijdens een college. Pizzakoerier kwam gewoon binnen, pizza eten mocht gewoon, alleen de bestelde rijsttafel ging iets te ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')