Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen. Omdat ze mekkeren dat sommige wetten super moeilijk te vinden zijn. Omdat mensen met een Vermande een bepaalde wet bij privaatrecht niet konden vinden en voor mensen met een Kluwer was het wel makkelijk te vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zweer ook bij de Vermande!![]()
De meeste mensen hebben hier in Tilburg wel de Kluwer, maar die snappen het gewoon niet.
Dan ben je extra stoer!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Mr.G het volgende:
Ik ben eerstejaars en heb dus Vermande...![]()
Join the gangquote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Mr.G het volgende:
Wanneer is de eerste SC Rechten-meeting? Allemaal Vermande-toga-shortjes om en rechtbankje spelen!quote:
Iemand die al in een beknopte bundel als de Vermande (of Kluwer for that matter) een wet niet kan vinden, heeft in een rechtenstudie niet veel te zoeken (of juist heel veel te leren)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen. Omdat ze mekkeren dat sommige wetten super moeilijk te vinden zijn.
De tijd dat ik personeel had ligt achter mequote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ben er persoonlijk totaal geen fan van. Alleen de informatie m.b.t slaven is tof.![]()
ALs je een wet niet kunt vinden is het wel heel ergquote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Iemand die al in een beknopte bundel als de Vermande (of Kluwer for that matter) een wet niet kan vinden, heeft in een rechtenstudie niet veel te zoeken (of juist heel veel te leren)
Nakoming vorderenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef flubub het volgende:
Ik heb Vermande, maar geen schort...![]()
Dat is okey.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Mr.G het volgende:
Nooit meegemaakt als Vermande liefhebber.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Mr.G het volgende:
Ik zit ook in Tilburg en ik word als Vermane bezitter echt uitgelachen.
Hij heeft vast z'n schort om als ie naar college gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt als Vermande liefhebber.
Organisatie is in handen van Leonoor zo stel ik voor.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste SC Rechten-meeting? Allemaal Vermande-toga-shortjes om en rechtbankje spelen!
Dan wil ik eerst een schortje, daarna ga ik het met alle liefde organiseren.. Ik stel voor: Utrecht, JB, en we nodige Tony ook uit, dan wordt het sowieso gezellig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Organisatie is in handen van Leonoor zo stel ik voor.![]()
Als ik een schort had, had je 'm gekregen maar dat gaat dus niet. Tony had idd 2 telefoons, vet trendyquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst een schortje, daarna ga ik het met alle liefde organiseren.. Ik stel voor: Utrecht, JB, en we nodige Tony ook uit, dan wordt het sowieso gezellig!
Ik ga zo ook maar weer eens de bieb in, brakheid troef na de ancient alleen
Krijgen jullie geen hoorcollege van Ivo Giesen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ah, wat een pauperzooi zeg. Kom net uit hoorcollege privaatrecht. Huilen met de pet op!
Die docente (Femke Halsema look-a-like) durfde er ook niemand uit te sturen. Resultaat: 2 uur lang leek het net alsof je in het Pakhuis stond (eerstejaars foute tent hier in Utrecht). Zo vol zat het met kanslozen die bezig waren te SMS-en, de krant te lezen of te brallen.
Als je er geen zak aan vind ga dan slapen zodat niemand er last van heeft.
Wat een ellende! Ik heb hier namen gelezen van goeie docenten. Nu ben ik er in m'n studententijd tot nu toe hoogstens één of twee tegengekomen.
Uni Utrecht![]()
En, meeten in de JB? Sinds wanneer is daar bier.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Krijgen jullie geen hoorcollege van Ivo Giesen?
Die hebben jullie bij ons weggekaapt en die is wel okee. [afbeelding]
Welke stomme mongool neemt er uberhaupt een krant mee naar college, ga dan niet ofzo. Kansloos, college verpesten voor anderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ah, wat een pauperzooi zeg. Kom net uit hoorcollege privaatrecht. Huilen met de pet op!
Die docente (Femke Halsema look-a-like) durfde er ook niemand uit te sturen. Resultaat: 2 uur lang leek het net alsof je in het Pakhuis stond (eerstejaars foute tent hier in Utrecht). Zo vol zat het met kanslozen die bezig waren te SMS-en, de krant te lezen of te brallen.
Als je er geen zak aan vind ga dan slapen zodat niemand er last van heeft.
Wat een ellende! Ik heb hier namen gelezen van goeie docenten. Nu ben ik er in m'n studententijd tot nu toe hoogstens één of twee tegengekomen.
Uni Utrecht![]()
En, meeten in de JB? Sinds wanneer is daar bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |