haha .. jaarlijks tafareel of eenmalig?quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef DonStefano het volgende:
[..]
heb die nog niet aangeschaftnaja, dan valt t allemaal wel mee dus
[..]
idden dan is er nog z'n befaamde Sinterklaascollege, geheel in rijm, het meest geniale college ooit!!
![]()
En ook al zou ik er helemaal niet heen hoeven, toch ga ik dit jaar weer.. Dat is echt de moeite waard!quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef DonStefano het volgende:
Das elke jaar vaste prik!
Dat komt omdat de faculteit jullie als kinderkes beschouwt.quote:Op maandag 19 september 2005 15:55 schreef Leonoor het volgende:
Overigens, om maar weer enigszins meer studietechnisch bezig te zijn, waarom is er in je DERDE jaar opeens een kinderachtige regel dat je aanwezig MOET zijn bij hoorcolleges? (Personen- en familierecht)?!
Jaja.. Ook handig bij een vak van meer dan 300 mensen de laatste 20 minuten de aanwezigheidslijst 'even' rond laten gaan.. Verder dan rij 3 is hij niet gekomen geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Dat komt omdat de faculteit jullie als kinderkes beschouwt.
Als je 'm tegenkomt, zal dat eerder aan de andere kant van de zaal zijn, interessante verhalen over het formele strafrecht ophangend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jaja.. Ook handig bij een vak van meer dan 300 mensen de laatste 20 minuten de aanwezigheidslijst 'even' rond laten gaan.. Verder dan rij 3 is hij niet gekomen geloof ik...
Maar volgende week ga ik spot-je-mede-fokker spelen in de collegezaal, dus geef maar vast een hint
Ik was een van de laatsten die 'm kreegquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jaja.. Ook handig bij een vak van meer dan 300 mensen de laatste 20 minuten de aanwezigheidslijst 'even' rond laten gaan.. Verder dan rij 3 is hij niet gekomen geloof ik...
Maar volgende week ga ik spot-je-mede-fokker spelen in de collegezaal, dus geef maar vast een hint
Verhalen over de hollende kleurling enzoquote:Als je 'm tegenkomt, zal dat eerder aan de andere kant van de zaal zijn, interessante verhalen over het formele strafrecht ophangend.
Hmm college formeel strafrecht gevend? Laat mijn wg-genootje dat nou net aan het herkansen zijn.. Ik ga eens informerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:19 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als je 'm tegenkomt, zal dat eerder aan de andere kant van de zaal zijn, interessante verhalen over het formele strafrecht ophangend.
4 uur per week hoorcollege, 4 uur per week werkgroep, en ik ben een nerd, dus ik ga naar 100% en ik bereid alles voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef frizzel het volgende:
hoeveel % colleges/ werkgroepen volgen jullie?
Ik denk iets meer dan 50%... nu nog de moeite nemen om de boeken wat vaker open te slaan..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef frizzel het volgende:
Typisch weer voor vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef Leonoor het volgende:
Ik word later echtscheidingsadvocaat, ik weet het zeker!
"Leuk"quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmm college formeel strafrecht gevend? Laat mijn wg-genootje dat nou net aan het herkansen zijn.. Ik ga eens informeren
En nu: Op naar Ineke
Alle HC's ben ik paraat, werkgroepen bereid ik nooit voor (tenzij het verplicht isquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef frizzel het volgende:
Ik weet niet hoe _-rally-_ erop komt dat ik verhalen vertel over formeel procesrecht maar ik heb daar totaal geen affiniteit meequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmm college formeel strafrecht gevend? Laat mijn wg-genootje dat nou net aan het herkansen zijn.. Ik ga eens informeren
En nu: Op naar Ineke
Ik heb ook nergens gezegd dat *jij* iets van strafprocesmeuk weetquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe _-rally-_ erop komt dat ik verhalen vertel over formeel procesrecht maar ik heb daar totaal geen affiniteit mee![]()
Ik stel ook nergens dat ik er iets van weet maar boeie!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:46 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat *jij* iets van strafprocesmeuk weet
OU en het ligt eraan hoe je 'deeltijd' definiëert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens dat ik er iets van weet maar boeie!
Waar studeer jij eigenlijk rechten rally en doe je dat deeltijd?
Heel generaliserend:quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
OU en het ligt eraan hoe je 'deeltijd' definiëert.
Dan zit ik voorlopig dichter bij vol- dan bij deeltijd (128 ects in 2,5 jaar)quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Heel generaliserend:
Voltijd: 4 jaar
Deeltijd: 7 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |