abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28612712
half off-topic:

Hey OpenYourMind,

Dit al gelezen? Is niet goed, heh?

We weten ondertussen wel dat ze met "OPEC" "alleen Saudi-Arabia" bedoelen, dus dit lijkt bevestiging te zijn dat Matthew Simmons gelijk heeft. Ze boek komt atm uit, dus heeft die goed getimed lijkt het.

Dit zal dus wel betekenen dat ik dit land ook rood moet kleuren. :-/

bleh
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:48:38 #202
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28614136
Lui, check this out, interesting stuff:

Controlled Demolition Of WTC: Compare and Contrast
http://www.prisonplanet.c(...)mpareandcontrast.htm
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28614315
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:21 schreef Merovingian. het volgende:
half off-topic:

Hey OpenYourMind,

We weten ondertussen wel dat ze met "OPEC" "alleen Saudi-Arabia" bedoelen, dus dit lijkt bevestiging te zijn dat Matthew Simmons gelijk heeft. Ze boek komt atm uit, dus heeft die goed getimed lijkt het.

[afbeelding]

bleh
Ik zou dit helemaal niet half off-topic willen noemen. Juist helemaal on-topic. Omdat je hier de vinger op de juiste plek legt in plaats van te verzanden in oeverloze discussies.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28615985
http://www.israelnationalnews.com/news.php3?id=85346

Report: Israel Was Warned Ahead of First Blast
10:43 Jul 08, '05 / 1 Tammuz 5765

(IsraelNN.com) Army Radio quoting unconfirmed reliable sources reported a short time ago that Scotland Yard had intelligence warnings of the attacks a short time before they occurred.

The Israeli Embassy in London was notified in advance, resulting in Finance Minister Binyamin Netanyahu remaining in his hotel room rather than make his way to the hotel adjacent to the site of the first explosion, a Liverpool Street train station, where he was to address an economic summit.

At present, train and bus service in London have been suspended following the series of attacks. No terrorist organization has claimed responsibility at this time.

Israeli officials stress the advanced Scotland Yard warning does not in any way indicate Israel was the target in the series of apparent terror attacks.
pi_28625672
Ter overpeizing.. had een dag eerder nog veel meer slachtoffers kunnen maken in londen toen zoveel mensen op straat waren vanwege de olympische spelen. Of nog een dag eerder, of tijdens live aid. Had de UK dan alsnog spelen gekregen?

Een paar maanden geleden heeft een Engelse defensie firma de aandelen had gekocht van 'United Defense' (voorheen in handen van carlyle group en per IPO in de uitverkoop).

Zijn deze aanslagen een voorbode voor een mogelijke invasie of militaire actie elders, geleid door UK? Follow the money en houdt de aandelen koersen van dit soort bedrijven in de gaten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:08:54 #206
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28631216
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:21 schreef Merovingian. het volgende:
half off-topic:

Hey OpenYourMind,

[afbeelding]

bleh
Zeggen ze hier nou werkelijk dat ze de vraag niet aankunnen door een gebrek aan productiecappaciteit ...
quote:
Maar de OPEC zal het zeer moeilijk krijgen om aan die behoefte te kunnen voldoen, aldus de Saudiërs. Het koninkrijk rekende voor dat er een verschil van 4,5 miljoen vaten per dag bestaat tussen de wereldvraag en de werkelijke productiemogelijkheid van Saudi-Arabië.
Misschien zijn de mensen wat vatbaarder voor de waarheid wanneer de effecten wat duidelijker worden...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:55:04 #207
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28632382
Israël verwacht een totale oorlog in het Midden Oosten in 2006

Israël beschikt over betrouwbare informatie dat Iran en een aantal Arabische landen zich voorbereiden op een gewelddadige confrontatie met de Joodse staat.
Er is van alles mogelijk in het Midden-Oosten waar van Allah bezeten dictators het bestaansrecht van Israël weigeren te accepteren.
Landen waar de bevolking dagelijks gevoed wordt met haat jegens de staat Israël en haar inwoners.
Ze hebben reeds diverse oorlogen tegen Israël gevoerd, maar hebben hun doelstelling- vernietiging van de staat Israël- nooit waar kunnen maken.
Ondanks een hele serie nederlagen zijn Israëls vijanden zich aan het bewapenen voor een volgend militair avontuur.
Volgens Maj.Gen. Benny Gantz, commandant van de noordelijke troepen, lijkt het erop dat ze zich voorbereiden op een nieuwe veldtocht tegen Israël.
De Israëlische legerleiding houdt er ernstig rekening mee dat een terugtocht van het Amerikaanse leger uit Irak- mogelijk in 2006- de spanning in de regio zal toenemen en rijp zal zijn voor een escalatie van geweld, met als voornaamste aanstichters, de leiders in Iran.

http://home.hetnet.nl/~fm(...)uws%2008-07-2005.htm

Franklin ter Horst is een vriend en heeft in het verleden al zéér veel juiste informatie verschaft.
Kortom dat hij in z'n laaste nieuwsbrief bovenstaande meldt verwonderd mij niks.
Ook de Bijbel spreekt over een grote aanval op Israël in de eindtijd waarna Here God's de vijanden van Israël van over de hele wereld zal vernietigen met vernietigend vuur.

Kortom die "vibe" waar velen zich zorgen over maken is niet geheel onterecht.

Dit wou ik melden, bij deze.
quote:
Remember ... to buy enough guns and cannons you need money.
If you got Oil and a high price for several months you got all the money in the world to buy weapons, so many you might even think you can defeat the Lord's homecountry.
pi_28634958
Valt niet op hij 100% pro-Israel is.

Er is geen enkel land in het nabije midden-oosten dat de militaire slagkracht heeft om Israel te verslaan atm, omdat Israel nog altijd beschikt over een enorm ABC-arsenaal. De enige echte dreiging komt uit van Iran die kernwapens ontwikkeld en een veel groter leger heeft als Israel.

Als Amerika terugtrekt neemt de onofficiële coalitie van Iran/Syrië/Rusland en China het over. Saoedie-Arabië staat heel zwak en Israel kan weinig meer doen op dat moment. Ik gok dan ook dat Israel zich vroeg of laat openlijk in de strijd gaat mengen tegen Iran/Syrië met hulp van de Amerikanen. Misschien dat ze daarvoor een excuus moeten hebben? In mijn ogen is het de enige mogelijkheid om het voortbestaan te garanderen van Israel en de enige manier om een oliecrisis geleidelijk te laten verlopen.
quote:
Zeggen ze hier nou werkelijk dat ze de vraag niet aankunnen door een gebrek aan productiecappaciteit ...
Ik geloof het wel... Goh, je zou verwachten dat dat voorpagina nieuws is aangezien wanneer Saudie-Arabia over zijn piek is, het is afgelopen met de groei van de wereldolieproductie.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28636850
helaas....peak oil lijkt geen propaganda.

dit topic leeft ook nog hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:52:37 #210
19194 Oversight
◢◤
pi_28643593
in een van de 9/11 site's kwam ik links tegen naar FICTIEVE scenario's.

iemand enig idee waar ik die kan vinden ?

en ja ik heb google al uitgebreid geprobeerd.

er was ergens sprake van "operation bumble-bee"of iets dergelijks...
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:10:50 #211
19194 Oversight
◢◤
pi_28643975
bewijs dat US voorkennis had over 9/11
◢◤
pi_28644990
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef Tiesemans het volgende:
Israël verwacht een totale oorlog in het Midden Oosten in 2006

Israël beschikt over betrouwbare informatie dat Iran en een aantal Arabische landen zich voorbereiden op een gewelddadige confrontatie met de Joodse staat.
Er is van alles mogelijk in het Midden-Oosten waar van Allah bezeten dictators het bestaansrecht van Israël weigeren te accepteren.
Landen waar de bevolking dagelijks gevoed wordt met haat jegens de staat Israël en haar inwoners.

Ze hebben reeds diverse oorlogen tegen Israël gevoerd, maar hebben hun doelstelling- vernietiging van de staat Israël- nooit waar kunnen maken.
Ondanks een hele serie nederlagen zijn Israëls vijanden zich aan het bewapenen voor een volgend militair avontuur.
Volgens Maj.Gen. Benny Gantz, commandant van de noordelijke troepen, lijkt het erop dat ze zich voorbereiden op een nieuwe veldtocht tegen Israël.
De Israëlische legerleiding houdt er ernstig rekening mee dat een terugtocht van het Amerikaanse leger uit Irak- mogelijk in 2006- de spanning in de regio zal toenemen en rijp zal zijn voor een escalatie van geweld, met als voornaamste aanstichters, de leiders in Iran.
Het mogen dan wel Moslims zijn.............. maar ze zijn niet gek.
Denk je nou werkelijk dat ze de VS het excuus gaan verschaffen om ook hun land te gaan bezetten. Iran heeft al vele concessies gedaan op het gebied van kernenergie, alleen maar om een conflict te voorkomen.

We worden met z'n allen weer lekker voor de gek gehouden.
Dezelfde propaganda campagne die claimde dat Irak Massavernietigingswapens zou hebben, beweerd dat nu van Iran.
Iran zou een atoombom hebben / maken en daarom is het beter voor de wereld om Iran aan te pakken.

Leugens.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 04:34:58 #213
19194 Oversight
◢◤
pi_28646139
uit bron

over scenario's

3 The Evidence Filter

Any scenario constructed to account for the events of September 11 2001 must pass a graduated test, as embodied in the following items. These fall into three classes:

Suspicious circumstances
-Four of the named hijackers were not in the United States.
-The WTC towers collapsed without adequate heat stress.
-Smaller aircraft accompanied Flights 77 and 93.
-Most of the alleged hijackers were rather poor pilots.
-Evidence of the alleged hijackers developed too quickly.
-Westward excursion of Flights UA93 and AA77 are inexplicable as terrorists hurrying to targets."
Anomalies
-The US Air Force failed to intercept any of the flights.
-The hijackers' names did not show up on passenger lists.
-The hijackers' faces did not appear on boarding gate videos.
-Black boxes were missing from all but one flight.
Contradictions
-The Pentagon was not struck by a large passenger aircraft.
-Cellphone calls alleged to have been made by passengers were essentially impossible.
-A successful scenario must at least explain the contradictions and account for a majority of the anomalies. It is of course desirable that it also account for the suspicious circumstances, but no scenario need stand or fall in this regard.

It must be remarked that the only scenario ever supplied to the public via the official media was the Bush-Cheney scenario, that Arab hijackers seized control of the four aircraft and proceeded to pilot them into national landmarks, killing both themselves and their passengers. Clearly, the Bush-Cheney scenario, considered in detail, explains none of the suspicious circumstances, none of the anomalies and is directly contradicted by the facts adduced in the third category. As scenarios go, it is a distinct failure.
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 04:40:54 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646152
heej mensen , america heeft atoomwapens , en niet zon klein beetje ook , het lijkt me daarom beter als we een gigantische macht in europa opzetten en het amerikaanse volk met de vuist bevrijden!

tof of niet dan
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:07:45 #215
19194 Oversight
◢◤
pi_28646197
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 04:40 schreef BaajGuardian het volgende:
heej mensen , america heeft atoomwapens , en niet zon klein beetje ook , het lijkt me daarom beter als we een gigantische macht in europa opzetten en het amerikaanse volk met de vuist bevrijden!

tof of niet dan
ik sluit me aan !

Baaj for President !
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:18:16 #216
19194 Oversight
◢◤
pi_28646216
Bewijs 2e WTC vliegtuigfoto's écht.
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:36:53 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646241
thx , heb het toegevoegd op mijn 2 sites.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:39:54 #218
19194 Oversight
◢◤
pi_28646245
meer foto's objecten onderkant 2e vliegtuig WTC
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:49:35 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646259
ook toegevoegd (na het zelf tehebben doorgenomen natuurlijk moet wel proffesioneel blijven)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:57:07 #220
19194 Oversight
◢◤
pi_28646266
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 05:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ook toegevoegd (na het zelf tehebben doorgenomen natuurlijk moet wel proffesioneel blijven)
operation pearl heeft wellicht ook goede details voor je.
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:02:39 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646269
man doet eens even gezellig , en prop al die links in één topicje ofzo , anders blijf ik bezig met heen en weer klikken :I
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:04:54 #222
19194 Oversight
◢◤
pi_28646272
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 06:02 schreef BaajGuardian het volgende:
man doet eens even gezellig , en prop al die links in één topicje ofzo , anders blijf ik bezig met heen en weer klikken :I
vergeef me, het is al laat.....
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:06:10 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646275
hehe ja , laat , of vroeg , of mja , heb je wel geslapen dan?
(ik nog niet)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:07:56 #224
19194 Oversight
◢◤
pi_28646278
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 06:06 schreef BaajGuardian het volgende:
hehe ja , laat , of vroeg , of mja , heb je wel geslapen dan?
(ik nog niet)
ik kruip over 52 minuten weer terug de taxi in naar warme bedje.
◢◤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 06:11:46 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28646283
tof , en dan is je vrouwtje dr net uit zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')