Ik zou dit helemaal niet half off-topic willen noemen. Juist helemaal on-topic. Omdat je hier de vinger op de juiste plek legt in plaats van te verzanden in oeverloze discussies.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:21 schreef Merovingian. het volgende:
half off-topic:
Hey OpenYourMind,
Dit al gelezen? Is niet goed, heh?
We weten ondertussen wel dat ze met "OPEC" "alleen Saudi-Arabia" bedoelen, dus dit lijkt bevestiging te zijn dat Matthew Simmons gelijk heeft. Ze boek komt atm uit, dus heeft die goed getimed lijkt het.
Dit zal dus wel betekenen dat ik dit land ook rood moet kleuren. :-/
[afbeelding]
bleh
Zeggen ze hier nou werkelijk dat ze de vraag niet aankunnen door een gebrek aan productiecappaciteit ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:21 schreef Merovingian. het volgende:
half off-topic:
Hey OpenYourMind,
Dit al gelezen? Is niet goed, heh?
We weten ondertussen wel dat ze met "OPEC" "alleen Saudi-Arabia" bedoelen, dus dit lijkt bevestiging te zijn dat Matthew Simmons gelijk heeft. Ze boek komt atm uit, dus heeft die goed getimed lijkt het.
Dit zal dus wel betekenen dat ik dit land ook rood moet kleuren. :-/
[afbeelding]
bleh
Misschien zijn de mensen wat vatbaarder voor de waarheid wanneer de effecten wat duidelijker worden...quote:Maar de OPEC zal het zeer moeilijk krijgen om aan die behoefte te kunnen voldoen, aldus de Saudiërs. Het koninkrijk rekende voor dat er een verschil van 4,5 miljoen vaten per dag bestaat tussen de wereldvraag en de werkelijke productiemogelijkheid van Saudi-Arabië.
quote:Remember ... to buy enough guns and cannons you need money.
If you got Oil and a high price for several months you got all the money in the world to buy weapons, so many you might even think you can defeat the Lord's homecountry.
Ik geloof het wel... Goh, je zou verwachten dat dat voorpagina nieuws is aangezien wanneer Saudie-Arabia over zijn piek is, het is afgelopen met de groei van de wereldolieproductie.quote:Zeggen ze hier nou werkelijk dat ze de vraag niet aankunnen door een gebrek aan productiecappaciteit ...
Het mogen dan wel Moslims zijn.............. maar ze zijn niet gek.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef Tiesemans het volgende:
Israël verwacht een totale oorlog in het Midden Oosten in 2006
Israël beschikt over betrouwbare informatie dat Iran en een aantal Arabische landen zich voorbereiden op een gewelddadige confrontatie met de Joodse staat.
Er is van alles mogelijk in het Midden-Oosten waar van Allah bezeten dictators het bestaansrecht van Israël weigeren te accepteren.
Landen waar de bevolking dagelijks gevoed wordt met haat jegens de staat Israël en haar inwoners.
Ze hebben reeds diverse oorlogen tegen Israël gevoerd, maar hebben hun doelstelling- vernietiging van de staat Israël- nooit waar kunnen maken.
Ondanks een hele serie nederlagen zijn Israëls vijanden zich aan het bewapenen voor een volgend militair avontuur.
Volgens Maj.Gen. Benny Gantz, commandant van de noordelijke troepen, lijkt het erop dat ze zich voorbereiden op een nieuwe veldtocht tegen Israël.
De Israëlische legerleiding houdt er ernstig rekening mee dat een terugtocht van het Amerikaanse leger uit Irak- mogelijk in 2006- de spanning in de regio zal toenemen en rijp zal zijn voor een escalatie van geweld, met als voornaamste aanstichters, de leiders in Iran.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:40 schreef BaajGuardian het volgende:
heej mensen , america heeft atoomwapens , en niet zon klein beetje ook , het lijkt me daarom beter als we een gigantische macht in europa opzetten en het amerikaanse volk met de vuist bevrijden!
tof of niet dan
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ook toegevoegd (na het zelf tehebben doorgenomen natuurlijk moet wel proffesioneel blijven)
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:02 schreef BaajGuardian het volgende:
man doet eens even gezellig , en prop al die links in één topicje ofzo , anders blijf ik bezig met heen en weer klikken :I
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:06 schreef BaajGuardian het volgende:
hehe ja , laat , of vroeg , of mja , heb je wel geslapen dan?
(ik nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |