abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28587025
quote:
Update 13.14 uur
Inmiddels is de persconferentie van premier Blair geweest. In een korte verklaring liet hij weten dat het inderdaad om terroristische aanslagen gaat, en dat zijn gedachten bij de slachtoffers en hun families zijn. Hij zal de G8-top verlaten om naar Londen af te reizen, maar de top zal wel zonder hem doorgaan.

Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.

De politie heeft inmiddels zeven explosies bevestigd, zes bij metrostations en één in een dubbeldekkerbus. Naast de buslijnen en de metro's rijden ook de treinen van en naar Londen niet meer.
Terrorism back on the agenda!

Beurzen zakken in......... nog een reden om "terrorisme" hard aan te pakken.
pi_28587040
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef francorex het volgende:
.
Waarschijnlijk nog meer veilgheidsmaatregelen, vermindereing van onze vrijheden, enz
ja ja laat we het maar steken op Al Qaeda, dan hoeven we niet na te denken.
Welke vrijheden heb jij de afgelopen tijd in moeten leveren dan na 911 en Madrid?

Je hebt zelfs de EU 'grondwet' weg mogen stemmen wat volgens vele "complot-gelovers" wordt gezien als een instrument van de NWO

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2005 13:34:48 ]
pi_28587072
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef francorex het volgende:
Dit was volledig in de lijn van de verwachtingen, allé toch de mijne, Bush die meer en meer politiek in de problemen komt.
En aanslag als de deze zet terug de war on terror op de voorgrond.
Ben benieuwd hoe de NWO haar terroristische zet gaat kapitalisereen een nieuw land aanvallen zie ik niet direkt gebeuren.
Waarschijnlijk nog meer veilgheidsmaatregelen, vermindereing van onze vrijheden, enz
ja ja laat we het maar steken op Al Qaeda, dan hoeven we niet na te denken.
Put opties.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:34:06 #154
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_28587074
Netangjanu was voor een meeting aanwezig in londen, is nog op voorhand geevacueerd.
men was dus getipt !
pi_28587105
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef francorex het volgende:
Netangjanu was voor een meeting aanwezig in londen, is nog op voorhand geevacueerd.
men was dus getipt !
Is dat geconfirmeerd?
pi_28587145
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef francorex het volgende:
men was dus getipt !
iig wel dat de Mossad op de hoogte was. Dus die vetzak hebben ze wel weten te evacueren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28587172
Ik laat in ieder geval de videorecorders lopen............ in de eerste 24 uur zie je vaak beelden die daarna nooooooooooooooooooooooit meer ziet.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:37:51 #158
115996 francorex
pi_28587216
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef pseudo het volgende:

[..]

Put opties.
ik heb geen geld daarvoor

ik had mijn geld op Frankrijk gezet, maar het is nu Londen.
pi_28587217
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke vrijheden heb jij de afgelopen tijd in moeten leveren dan na 911 en Madrid?

Je hebt zelfs de EU 'grondwet' weg mogen stemmen wat volgens vele "complot-gelovers" wordt gezien als een instrument van de NWO
Is een farce. Zodat het lijkt alsof je echt iets te zeggen hebt. Over 10 jaar (als niet eerder) douwen ze je die grondwet op de een of andere manier toch door de strot. En dit soort aanslagen helpen daar goed aan mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28587500
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef pseudo het volgende:
Ik laat in ieder geval de videorecorders lopen............ in de eerste 24 uur zie je vaak beelden die daarna nooooooooooooooooooooooit meer ziet.
Good thinking
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28587588
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is een farce. Zodat het lijkt alsof je echt iets te zeggen hebt. Over 10 jaar (als niet eerder) douwen ze je die grondwet op de een of andere manier toch door de strot. En dit soort aanslagen helpen daar goed aan mee.
Vooral zo blijven denken als je dan genoeg medestanders krijgt komt het vast ook nog wel uit.

Maar geef nu even concreet aan welke vrijheden wij allemaal in hebben geleverd? Met een klein beetje geschiedeniskennis kom je al tot de conclusie dat de mensen juist steeds meer vrijheden hebben gekregen (mischien wel te veel?)
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:47:57 #162
115996 francorex
pi_28587619
Het valt me op dat er geen beelden zijn van de werkelijke explosies in een stad als Londen is dat een wonder, zouden ze al in beslag zijjn genomen ?
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:54:07 #163
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_28587791
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef pseudo het volgende:

Ben ik nu de enige die dit bizar gedrag vindt?
pi_28587843
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:47 schreef francorex het volgende:
Het valt me op dat er geen beelden zijn van de werkelijke explosies in een stad als Londen is dat een wonder, zouden ze al in beslag zijjn genomen ?
Lijkt me haast onmogelijk in een stad als London waar het praktisch elk moment van de dag wemelt van toeristen. Metro-stations iin London hangen ook vol met camera's maar die zullen eerst wel geanaliseerd worden voordat de media ze mag uitzenden.
pi_28587859
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef -Angel- het volgende:
Ja, want hij heeft gelijk.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:02:28 #166
115996 francorex
pi_28587943
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef -Angel- het volgende:

[..]

jij bent dom en hij is slim
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:11:46 #167
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28588156
Zucht!

Laten sommigen van jullie niet eigenlijk al blijken dat jullie totaal niet objectief zijn. De aanslagen zijn nog geen 6 uur oud en jullie reppen al over een complot. Laten we eerst eens even de feiten afwachten en dan kijken wat er gebeurt.
Horrible Cunt!
pi_28588323
Wie noemt Osama en Co. zonder een onderzoek af te wachten?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_28588361
Zij roepen ook al AlQaida hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:29:10 #170
115996 francorex
pi_28588605
en dan kijken wat er gebeurd:

invoering electronic identification card ?
verhoging van budget secret service?
verhoging budget voor veiligheid in het algemeen?
geen terugtrekking uit Iraq?
aanval op Iran ?
aanval op Syrie?
enz.
pi_28588840
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef francorex het volgende:
en dan kijken wat er gebeurd:

invoering electronic identification card ?
Logische volgende stap maar wat is daar mis mee?
quote:
verhoging van budget secret service?
Alks dat nodig mocht zijn, in de VS kwamen ze er achter dat het budget niet eens zo zeer het probleem was maar waar het aan besteed werd, vnl technologie i.p.v. mensen.
quote:
verhoging budget voor veiligheid in het algemeen?
Zie boven
quote:
geen terugtrekking uit Iraq?
Zat er toch al niet in en lijkt mij ook niet wenselijk ook niet voor Irak zelf.
quote:
aanval op Iran ?
Door wie? De VS is daar nu nog niet in staat en de EU krijgt dit nooit voorelkaar.
quote:
aanval op Syrie?
zie boven, alleen zal Syrie een makkelijker doel zijn dan Iran.
quote:
enz.
Maar welke vrijheden ben jij de afgelopen jaren nu kwijt geraakt?
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:40:11 #172
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28588898
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Skinkie het volgende:
Wie noemt Osama en Co. zonder een onderzoek af te wachten?
Ik niet.

En wat betreft al qaida. Een cel van al qaida zou de aanslagen hebben opgeeist. Maar ik wacht toch even af op conformatie.
Horrible Cunt!
pi_28589041
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Chewie het volgende:
Logische volgende stap maar wat is daar mis mee?
Vraag blijft hoe het komt dat jij zoiets logisch vindt ?
pi_28589155
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Vraag blijft hoe het komt dat jij zoiets logisch vindt ?
Technologische vooruitgang

Een electronisch paspoort is hetzelfde als de papieren versie,

Met geld is dit toch ook gebeurt van ruilhandel - goud/zilver/koper - muntgeld - papiergeld naar plastic.

Waarom zou je de oude methode in stand houden als er een beter alternatief voorhanden is?
pi_28589235
Technologische vooruitgang ?
Wordt het eindstation dan BigBrother ?
ah ja, alles in het kader van de vooruitgang ...

Sommige behoeftes worden ons gewoon aangepraat ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')