Terrorism back on the agenda!quote:Update 13.14 uur
Inmiddels is de persconferentie van premier Blair geweest. In een korte verklaring liet hij weten dat het inderdaad om terroristische aanslagen gaat, en dat zijn gedachten bij de slachtoffers en hun families zijn. Hij zal de G8-top verlaten om naar Londen af te reizen, maar de top zal wel zonder hem doorgaan.
Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
De politie heeft inmiddels zeven explosies bevestigd, zes bij metrostations en één in een dubbeldekkerbus. Naast de buslijnen en de metro's rijden ook de treinen van en naar Londen niet meer.
Welke vrijheden heb jij de afgelopen tijd in moeten leveren dan na 911 en Madrid?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef francorex het volgende:
.
Waarschijnlijk nog meer veilgheidsmaatregelen, vermindereing van onze vrijheden, enz
ja ja laat we het maar steken op Al Qaeda, dan hoeven we niet na te denken.
Put opties.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef francorex het volgende:
Dit was volledig in de lijn van de verwachtingen, allé toch de mijne, Bush die meer en meer politiek in de problemen komt.
En aanslag als de deze zet terug de war on terror op de voorgrond.
Ben benieuwd hoe de NWO haar terroristische zet gaat kapitalisereen een nieuw land aanvallen zie ik niet direkt gebeuren.
Waarschijnlijk nog meer veilgheidsmaatregelen, vermindereing van onze vrijheden, enz
ja ja laat we het maar steken op Al Qaeda, dan hoeven we niet na te denken.
Is dat geconfirmeerd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef francorex het volgende:
Netangjanu was voor een meeting aanwezig in londen, is nog op voorhand geevacueerd.
men was dus getipt !
iig wel dat de Mossad op de hoogte was. Dus die vetzak hebben ze wel weten te evacueren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef francorex het volgende:
Netangjanu was voor een meeting aanwezig in londen, is nog op voorhand geevacueerd.
men was dus getipt !
Is een farce. Zodat het lijkt alsof je echt iets te zeggen hebt. Over 10 jaar (als niet eerder) douwen ze je die grondwet op de een of andere manier toch door de strot. En dit soort aanslagen helpen daar goed aan mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke vrijheden heb jij de afgelopen tijd in moeten leveren dan na 911 en Madrid?
Je hebt zelfs de EU 'grondwet' weg mogen stemmen wat volgens vele "complot-gelovers" wordt gezien als een instrument van de NWO
Good thinkingquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef pseudo het volgende:
Ik laat in ieder geval de videorecorders lopen............ in de eerste 24 uur zie je vaak beelden die daarna nooooooooooooooooooooooit meer ziet.
Vooral zo blijven denken als je dan genoeg medestanders krijgt komt het vast ook nog wel uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een farce. Zodat het lijkt alsof je echt iets te zeggen hebt. Over 10 jaar (als niet eerder) douwen ze je die grondwet op de een of andere manier toch door de strot. En dit soort aanslagen helpen daar goed aan mee.
Ben ik nu de enige die dit bizar gedrag vindt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef pseudo het volgende:
Ik laat in ieder geval de videorecorders lopen............ in de eerste 24 uur zie je vaak beelden die daarna nooooooooooooooooooooooit meer ziet.
Lijkt me haast onmogelijk in een stad als London waar het praktisch elk moment van de dag wemelt van toeristen. Metro-stations iin London hangen ook vol met camera's maar die zullen eerst wel geanaliseerd worden voordat de media ze mag uitzenden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:47 schreef francorex het volgende:
Het valt me op dat er geen beelden zijn van de werkelijke explosies in een stad als Londen is dat een wonder, zouden ze al in beslag zijjn genomen ?
Ja, want hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef -Angel- het volgende:
Ben ik nu de enige die dit bizar gedrag vindt?
jij bent dom en hij is slimquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dit bizar gedrag vindt?
Logische volgende stap maar wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef francorex het volgende:
en dan kijken wat er gebeurd:
invoering electronic identification card ?
Alks dat nodig mocht zijn, in de VS kwamen ze er achter dat het budget niet eens zo zeer het probleem was maar waar het aan besteed werd, vnl technologie i.p.v. mensen.quote:verhoging van budget secret service?
Zie bovenquote:verhoging budget voor veiligheid in het algemeen?
Zat er toch al niet in en lijkt mij ook niet wenselijk ook niet voor Irak zelf.quote:geen terugtrekking uit Iraq?
Door wie? De VS is daar nu nog niet in staat en de EU krijgt dit nooit voorelkaar.quote:aanval op Iran ?
zie boven, alleen zal Syrie een makkelijker doel zijn dan Iran.quote:aanval op Syrie?
Maar welke vrijheden ben jij de afgelopen jaren nu kwijt geraakt?quote:enz.
Ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Skinkie het volgende:
Wie noemt Osama en Co. zonder een onderzoek af te wachten?
Vraag blijft hoe het komt dat jij zoiets logisch vindt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Chewie het volgende:
Logische volgende stap maar wat is daar mis mee?
Technologische vooruitgangquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vraag blijft hoe het komt dat jij zoiets logisch vindt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |