abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:45:11 #101
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28563351
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef Merovingian. het volgende:
bullshit. In de bovenstaande gevallen quote ik de gewone mens uit de straat tegenover de multimiljonairs (Bush en Cheney) en multimiljardairs (Bloomberg). De eerste 2 zijn criminelen. Bloomberg heeft alleen interessante connecties zover ik weet. Betekent dit dat ik tegen veel geld verdienen... nope
Oh, de gewone mens op straat. Je bedoelt de mensen die hun eigen land niet eens op een wereldkaart kunnen vinden, de mensen die vinden dat de negroide ras uitgemoord moet worden, de mensen die al denken, dat er een complot is als ze 1 cent te weinig van hun loon krijgen. nee, sorry ik hecht net zo weinig waarde aan de woorden van een politicus dan aan de woorden van de gewone mens op straat.
quote:
Je kunt amper een mening hebben als je geen boek hebt gelezen. Geeneens een éénzijdige.
Jij hebt geen flauw idee, wat ik gelezen heb. En ik mag altijd een mening hebben, dat bepaal jij niet voor mij. Dit vind ik 1 van de meest arrogante dingen die ik hier gehoord heb. Alles wat ik tot nu toe gelezen heb, van de kant van de conspiracy theorists overtuigt mij niet. Je kunt wel met een hele lijst vragen komen aanzetten, maar dat er vragen zijn betekent niet meteen dat er een complot is. Je ziet het al bij onze binnenlandse politiek, dat ze even open zijn als een deur van een brandkast die op slot is. Het is allemaal politiek.
Horrible Cunt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:48:59 #102
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28563507
Dat fabeltje dat inlichtingendiensten zo slecht werken geloof ik niet. Daarbij heb je verschillende lagen bij deze diensten.

Voor de rest lijkt het alsof jij je er bij neer legt zonder ook maar iets gelezen te hebben over hoe de inlichtingen diensten werkelijk werken. (niet dat je dit tot in detail te weten zou kunnen komen)

Er is echter genoeg bekend dat inlichtingendiensten terroristen controleren en steunen tot de dag van vandaag, dat er genoeg waarschuwingen vooraf waren en dat men precies wist wat 9/11 in zou houden voordat het gebeurde, dat onderzoeken naar deze terroristen geblokkeerd zijn, dat FBI en CIA agenten die naar buiten willen treden monddood worden gemaakt, dat er naderhand geen onderzoek gedaan is naar de terroristen en de achtergrond, etc...

Als je dit allemaal af wilt doen als onzin en zo erg is het allemaal niet mag je dat van mij doen, maar na dat één keer gezegt te hebben zonder onderbouwing en ook geen zin hebt om deze claims te onderzoeken kun je net zo goed niet reageren. Als je echt wilt weten wat deze wereld beweegt zul je moeten onderzoeken en verder gaan dan alles zomaar aannemen of naast je neerleggen.

Of Bush ervan af wist boeit mij eigenlijk ook niet en wat ik eraan kan doen nog minder, ik wil gewoon weten hoe het zit. Gewoon kennis en waarheid.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:51:46 #103
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28563632
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Goede vraag.

Ik vind het een enorm interessant onderwerp, en ik vraag me af of er nog steeds vieze spelletjes worden gespeeld, en ik vermoed van wel, de geschiedenis laat ons zien dat er al sinds mensenheugenis vieze spelletjes worden gespeeld, dus waarom zou dat in onze tijd opeens niet meer gebeuren, denk je dat we in jouw en mijn leven opeens allemaal heiligen zijn als 't gaat om wereldpolitiek?

Stel je even voor:

- Broer en zus spannen samen tegen vader en moeder omdat ze meer zakgeld willen

- Vader en moeder spannen samen tegen buurman en buurvrouw omdat ze een heg willen plaatsen

- Bewoners van een straat spannen samen tegen de gemeente omdat ze een parkeervrije zone willen plus minder sluipverkeer

- Gemeenten spannen samen tegen de provincie omdat ze een nieuwe ontsluiting van een steeds drukker wordend industrieterrein op de gemeentegrens willen hebben

- Provincies spannen samen tegen de regering omdat ze meer investeringen ten behoeve van de werkgelegenheid in hun provincies willen hebben

- Een of meerdere regeringen spannen samen tegen een of meer andere regeringen of tegen hun eigen volk omdat ze een oorlog willen beginnen in Eurazie om zo meer macht te krijgen in die regio om een pijpleiding door Turkijke, Georgie en Azerbeidjan, of door Turkmenistan, Afghanistan en Pakistan (of misschien zelfs door Iran, bereid je voor) kunnen leggen om hun energiebehoeften veilig te stellen en omdat Rusland teveel geld vraagt per liter gas of olie wat er door de bestaande door Rusland lopende pijpleidingen stroomt

Samenspanningen vinden plaats op ieder niveau van een samenleving, en op bepaalde niveaus zijn ze vrij onschuldig, maar op andere niveaus zijn ze zeer destructief.

Als er nog steeds vieze spelletjes worden gespeeld dan zie ik die graag blootgelegd, om vervolgens de mensheid zichzelf te laten doen afvragen waar ze in hemelsnaam mee bezig is, om vervolgens de mensheid zichzelf misschien een nieuwe mindset aan te laten leren, een nieuwe manier van denken, doen en laten, een manier die duurzaam is, gebaseerd op liefde, vertrouwen, harmonie, eentje die vieze spelletjes overbodig maakt.

Voila, c'est tout.
Oh ja, dit komt zeker voor, maar dan op een andere manier. Niet door een aanslag zoals 9/11 op je eigen volk te doen. Het is gewoon niet te doen. maar door vieze politieke spelletjes te spelen zoals dat gedoe met Weapons of mass destruction in Irak. Dat is nou een goed voorbeeld van een samenspanning om hun zin te krijgen. En wat gebeurde er? Men komt erachter hoe het gespeeld is en het zou me niet verbazen als Bush zich alsnog zal moeten verantwoorden voor alle manipulatieve handelingen die zijn regering heeft gedaan in de kwestie Irak.
Horrible Cunt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:52:22 #104
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28563660
Word !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28564065
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:51 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Oh ja, dit komt zeker voor, maar dan op een andere manier. Niet door een aanslag zoals 9/11 op je eigen volk te doen. Het is gewoon niet te doen. maar door vieze politieke spelletjes te spelen zoals dat gedoe met Weapons of mass destruction in Irak. Dat is nou een goed voorbeeld van een samenspanning om hun zin te krijgen. En wat gebeurde er? Men komt erachter hoe het gespeeld is en het zou me niet verbazen als Bush zich alsnog zal moeten verantwoorden voor alle manipulatieve handelingen die zijn regering heeft gedaan in de kwestie Irak.
Ja precies. Je gaat niet een aanslag op je eigen volk doen, omdat wat er gebeurt als het uitkomt, dat risico is veel te groot.

En één ding vind ik ook nogal interessant: als ze wisten wat er ging gebeuren, dan mag ik aannemen dat Rumsfeld dat ook wist. Waarom zat hij dan in het Pentagon op het moment van de aanslag? Het risico dat er dan iets misgaat, waardoor hij getroffen wordt, is toch veel te groot. Of heeft hij blind vertrouwen dat alles precies loopt als gepland?
Als ik hem was geweest, had ik gezorgd dat ik ergens anders een afspraak had, of iets te doen. Desnoods gewoon een bloemetje kopen voor mijn vrouw of zo. Maar iig niet gewoon aan mijn bureau in het Pentagon zitten.
pi_28564254
Quotes!

Vele zullen wel gehoord hebben van de Israelische studenten die stonden te zingen en te dansen op hun witte bus toen de torens tegen de vlakte gingen. Aan het eind van de dag werden ze aangehouden, hun bus werd onderzocht en mensen op afstand gehouden (vonden iig een sok met een paar duizend dollar, paspoorten en het type messen dat de kapers ook gebruikten). Het is een te lang verhaal om te herhalen maar het is al lang en breed duidelijk dat ze deel uitmaakten van een Israelische inlichtingen operatie, net als al hun andere buddies die zijn aangehouden in witte verhuiswagens sinds die tijd (in de helft van de keren met explosievenresten of containers voor bioculturen). Hele verhaal staat op me site inclusief alle incidenten na 9/11.

Enkele interessante meldingen op 9/11 die nooit verder zijn gekomen dan 'breaking news':

Jerusalem Post news flash, September 12, 2001, 8:45:
quote:
American security services overnight stopped a car bomb on the George Washington Bridge connecting New York and New Jersey. The van, packed with explosives, was stopped on an approach ramp to the bridge. Authorities suspect the terrorists intended to blow up the main crossing between New Jersey and New York, Army Radio reported." ( http://cgis.jpost.com/cgi(...)atestNews.34658.html )
TCM Breaking News, September 12, 2001, 4:27:11 AM:
quote:
Reports from New York are saying three people have been arrested with a van of explosives. The van was stopped along the New Jersey turn-pike near the George Washington Bridge. It was not clear why police stopped the van but when they did they found it was laden down with tonnes of explosives. ( http://archives.tcm.ie/breakingnews/2001/09/12/story23429.asp )
Tis speculatie, maar zou het mogelijk zijn dat er enkele van deze bussen (zoals in '93) in de kelders van het WTC zijn gereden? Dat zeggen we niet zomaar en alleen omdat werknemers in de kelders verklaarden dat alles aan stukken werd geblazen toen de vliegtuigen 100 verdiepingen erboven in de torens vlogen (heeft vele slachtoffers gemaakt). Enkele brandweerlieden bevestigden dit.

De witte bus was van Urban Moving uit New Jersey, net tegenover het WTC:
quote:
New Jersey Department of Law and Public Safety, December 13, 2001:
"The State on Wednesday obtained a court order giving inspectors from Consumer Affairs access to the facility allowing consumers access to retrieve their goods and belongings. The State, at the same time, filed a lawsuit in Hudson County Superior Court against Urban Moving Systems and its owner Dominick Suter...According to the complaint, on or about September 14, 2001, Suter departed from the United States and left no one acting as an agent for Urban." ( http://www.state.nj.us/lps/ca/press/storage.htm )
Iemand wist niet hoe snel hij er vandoor moest gaan. Anyway, we hadden dus een cel van Mossad (?) agenten in New Jersey en omgeving (vlak naast Newark) zoals later mensen hebben bevestigd.
quote:
Breaking News, September 13, 2001, 2:51:49 PM:
The allegation came as police in New Jersey told the New York Times the hijackers who left from Newark airport on the flight which crashed in Pennsylvania had received aid from associates in the area...the team was "aided by confederates in Newark who were responsible for logistical support, including money, rental cars, credit cards and lodging". And it emerged that FBI investigators believe each team of hijackers acted independently from each other but under orders from a supreme commander...The conclusion was reached after evidence from the flights' passenger lists, payphone records, evidence taken from the rental car seized in Boston and the frantic phone calls made from the hijacked planes.
Er zijn officiële berichten dat de Israelische geheime diensten zich hebben voorgedaan als Al-Quada cellen om aanslagen te plegen. Officiële rapporten hebben aangegeven dat deze diensten af en toe de neiging hebben westerse doelen aan te vallen om de schuld op de Moslims te leggen.

En dat was onze wijze boodschap voor vandaag.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28564583
quote:
Oh, de gewone mens op straat. Je bedoelt de mensen die hun eigen land niet eens op een wereldkaart kunnen vinden, de mensen die vinden dat de negroide ras uitgemoord moet worden, de mensen die al denken, dat er een complot is als ze 1 cent te weinig van hun loon krijgen. nee, sorry ik hecht net zo weinig waarde aan de woorden van een politicus dan aan de woorden van de gewone mens op straat.
Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:17:37 #108
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28564752
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:48 schreef OpenYourMind het volgende:
Dat fabeltje dat inlichtingendiensten zo slecht werken geloof ik niet. Daarbij heb je verschillende lagen bij deze diensten.
Daar zeg je het al. Geloof! Ik lees veel over dit soort dingen omdat het mij interesseert. Af en toe verbaas ik me over wat ze allemaal bij de intelligentie diensten kunnen. Maar het meest verbaas ik me om hun incompetentie.
quote:
Voor de rest lijkt het alsof jij je er bij neer legt zonder ook maar iets gelezen te hebben over hoe de inlichtingen diensten werkelijk werken. (niet dat je dit tot in detail te weten zou kunnen komen)
Je blijft doorgaan over, dat ik niets lees. Ik kan me niet herinneren dat ik jou persoonlijk ken en dat jij een lijst bezit met alles wat ik gelezen heb in mijn leven.
quote:
Er is echter genoeg bekend dat inlichtingendiensten terroristen controleren en steunen tot de dag van vandaag, dat er genoeg waarschuwingen vooraf waren en dat men precies wist wat 9/11 in zou houden voordat het gebeurde, dat onderzoeken naar deze terroristen geblokkeerd zijn, dat FBI en CIA agenten die naar buiten willen treden monddood worden gemaakt, dat er naderhand geen onderzoek gedaan is naar de terroristen en de achtergrond, etc...
Wederom politiek. Amerika steunde vroeger: Irak, Iran en de taliban in afghanistan om maar een paar voorbeelden te noemen. Wat is daar mee gebeurd? Juist ze zijn allemaal vijanden geworden van de VS. Kun je nog de Iran contra affaire herinneren met president reagan en Ollie North, of ben je daar te jong voor. Dat was een geod voorbeeld hoe de amerikanen proberen landen tegen elkaar uit te spelen en uiteindelijk falen. Er was een tribunaal om de schuld van deze mensen aan te tonen. Ondanks, dat het allemaal overduidelijk was, hebben ze niks hard kunnen maken. Dit was omdat iedereen zich ingedekt hadden. Lees het maar eens allemaal na, dan kom je erachter hoe politiek werkt en welke fouten er gemaakt worden in de politiek en inlichtings diensten.
quote:
Als je dit allemaal af wilt doen als onzin en zo erg is het allemaal niet mag je dat van mij doen, maar na dat één keer gezegt te hebben zonder onderbouwing en ook geen zin hebt om deze claims te onderzoeken kun je net zo goed niet reageren. Als je echt wilt weten wat deze wereld beweegt zul je moeten onderzoeken en verder gaan dan alles zomaar aannemen of naast je neerleggen.
Hier heb ik al eens op geantwoord.. het enige wat jullie doen is vragen neerzetten. waarvan de helft al beantwoord is, maar jullie willen die antwoorden niet accepteren. Sommige van die vragen zijn gebasseerd op feiten die gewoonweg niet bewezen zijn, die alleen gepubliceerd zijn op conspiracy sites. En op sommige vragen kunnen jullie niet eens zelf een plausibele antwoord verzinnen, dus is het meteen een complot. je blijft steeds herhalen, dat ik niks onderzoek. en ik blijf herhalen, dat jij geen benul hebt van wat ik allemaal gelezen heb. Dat ik niet alles op mijn harde schijf heb opgeslagen en alle links bewaard hebt, betekent niet dat ik geen onderzoek heb gepleegd. Het word tijd, dat je eens ophoudt met dat de hele tijd als argument aan te voeren, dat ik niet weet waar ik over praat.
quote:
Of Bush ervan af wist boeit mij eigenlijk ook niet en wat ik eraan kan doen nog minder, ik wil gewoon weten hoe het zit. Gewoon kennis en waarheid.
Fair enough, maar waarom accepteer je dan niet een aantal dingen die wat van de non believers hier in dit forum plaatsen. Als waarheid je voornaamste troef is, moet je ook beide kanten van het verhaal onderzoeken. Het lijkt er juist op, dat jij niet doet. Er worden hele goede dingen gepost, door een aantal "non believers' die een heleboel vragen beantwoorden. Dit zijn ook de dingen die mij hebben overtuigd. Ik heb al eens eerder aangegeven, dat ik in eerste instantie ook geloofde dat er een mogelijke complot was wat betreft 9/11. Na een onderzoek van mijn kant ben ik tot de conclusie dat het niet zo is.
Horrible Cunt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:18:36 #109
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28564796
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:13 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje.
Dit soort opmerkingen horen hier niet, dit gaat naar feedback
Horrible Cunt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:30:17 #110
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28565346
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:17 schreef tong_poh het volgende:

Wederom politiek. Amerika steunde vroeger: Irak, Iran en de taliban in afghanistan om maar een paar voorbeelden te noemen. Wat is daar mee gebeurd? Juist ze zijn allemaal vijanden geworden van de VS. Kun je nog de Iran contra affaire herinneren met president reagan en Ollie North, of ben je daar te jong voor. Dat was een geod voorbeeld hoe de amerikanen proberen landen tegen elkaar uit te spelen en uiteindelijk falen. Er was een tribunaal om de schuld van deze mensen aan te tonen. Ondanks, dat het allemaal overduidelijk was, hebben ze niks hard kunnen maken. Dit was omdat iedereen zich ingedekt hadden. Lees het maar eens allemaal na, dan kom je erachter hoe politiek werkt en welke fouten er gemaakt worden in de politiek en inlichtings diensten.
Vreemd dat je dan juist dit aanhaalt om te zeggen dat er fouten gemaakt werden, terwijl dit zwaar bewijs was voor CIA en drugssmokkel, Covert wars en een grote vorm van damage control (cover-up)

Voor de rest ga ik er niet meer op in, jij komt duidelijk op andere conclusies uit dan ik. Ik ben hier niet om te overtuigen, alleen om informatie te delen. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Er wordt hier inderdaad af en toe nog wel eens wat zinnigs gepost of een poging gedaan om iets te ontkrachten maar de echte vragen/bewijzen daar is nog niemand hier aan toe gekomen en daar wil men blijkbaar ook niet aan. Het is mij ook teveel werk om alle cases uit te typen en met bewijslast te komen. Genoeg boeken doen dit wel en ook lezingen en documentaires komen met bewijzen en feiten die niet zomaar weerlegt kunnen worden.

Nogmaals een goede start voor vragen en om een beetje een idee te krijgen wat ik bedoel staat op de site van Merovingian en op de site met links naar lezingen en documentaires die ik gegevens heb. (ik blijf niet posten, als iemand geinteresseerd is dan vind hij het wel)
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:34:43 #111
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28565572
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:30 schreef OpenYourMind het volgende:
Vreemd dat je dan juist dit aanhaalt om te zeggen dat er fouten gemaakt werden, terwijl dit zwaar bewijs was voor CIA en drugssmokkel, Covert wars en een grote vorm van damage control (cover-up)

Ik haalde het aan om aan te geven, dat je zoiets niet stil kunt houden. Als er echt een complot was, dan was de oppositie van Bush er al flink opgesprongen. En ik heb ook aangehaald, dat dat de manier is hoe de politiek werkt en niet door aanslagen op eigen volk te plegen
quote:
Voor de rest ga ik er niet meer op in, jij komt duidelijk op andere conclusies uit dan ik. Ik ben hier niet om te overtuigen, alleen om informatie te delen. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Er wordt hier inderdaad af en toe nog wel eens wat zinnigs gepost of een poging gedaan om iets te ontkrachten maar de echte vragen/bewijzen daar is nog niemand hier aan toe gekomen en daar wil men blijkbaar ook niet aan. Het is mij ook teveel werk om alle cases uit te typen en met bewijslast te komen. Genoeg boeken doen dit wel en ook lezingen en documentaires komen met bewijzen en feiten die niet zomaar weerlegt kunnen worden.

Nogmaals een goede start voor vragen en om een beetje een idee te krijgen wat ik bedoel staat op de site van Merovingian en op de site met links naar lezingen en documentaires die ik gegevens heb. (ik blijf niet posten, als iemand geinteresseerd is dan vind hij het wel)
Fair enough. Ik zal nog eens een keer zijn site doorspitten. Kijken of ik iets nieuws tegenkom.
Horrible Cunt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:46:19 #112
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28566118
Hoe dan ook, de VS zit dankzij 9/11 lekker in Azie geworteld, maar ondertussen:

SCO ASKS WASHINGTON TO SET DATE FOR WITHDRAWAL OF FORCES
http://jamestown.org/edm/article.php?article_id=2369976

(SCO is in dit geval Shanghai Cooperation Organization)
pi_28572356
Laatste stuk in dat artikel is vooral aardig:
quote:
First, the Taliban's reemergence as a fighting force in Afghanistan, against the backdrop of a booming drug trade that (on the coalition's watch) endangers the neighboring Central Asian countries. Second, the misfired democratic revolution in Kyrgyzstan -- an event widely seen as Western- (primarily U.S.-) inspired and destabilizing at least in the short term. And, third, the confused and uncoordinated U.S. response to the rebellion in Andijan, which has left Uzbekistan isolated from the West and once again dependent on Russia (and, to a lesser extent, China) for security assistance and diplomatic support.
Het beleid van Bush en co werkt duidelijk. Gelukkig gaat in Irak alles wel goed. dit was dus sarcastisch

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2005 23:54:54 ]
pi_28578338
Bekijk de gebeurtenis 911 es ff gewoon in zijn totaliteit ...
Is het normaal dan dat ineens ne kamelenneuker vanuit de woestijn zo'n monsteroperatie opzet, in het hol van de leeuw ? Met als resultaat dat gans zijn land platgebombardeerd wordt ?
Ze hebben laten zien dat ze de sterkste waren en dan opeens niets meer ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:40:27 #115
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28579587
Mooi he, OF het moet een zooitje worden in die regio, of het westen moet daar macht en invloed krijgen, zolang China en Rusland 't er maar niet voor 't zeggen krijgen want dan vormen ze een nog grotere "bedreiging".

Verdeel en heers?

Soms, als ik die buitenlandse nieuws items lees, denk ik echt dat men de wereld weer aan 't voorbereiden is op een volgende koude oorlog.

Het is om je als mens rot voor te schamen, het stelletje babies dat de wereldpolitiek bepaalt met z'n allen
pi_28579816
koude oorlog ... ik vind juist dat ze tegenwoordig gewoon invliegen ... np
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:13:55 #117
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28580279
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
Is het normaal dan dat ineens ne kamelenneuker vanuit de woestijn zo'n monsteroperatie opzet, in het hol van de leeuw ? Met als resultaat dat gans zijn land platgebombardeerd wordt ?
Het gevaarlijke is, dat ze juist niet een stel kamelenneukers zijn. Het zijn mensen met een missie, die vaak nog gestudeerd hebben op universiteiten zoals oxford of cambridge die dit soort dingen organiseren.

Ze hebben helemaal niet aangetoond, dat ze de sterkste waren. ze hebben aangetoond, dat het mogelijk is om de VS schade en dan met name emotionele schade aan te brengen.

Ze hebben hun doel ook enigzins bereikt, doordat hun land gebombardeerd werd. Daarmee lukt het om mensen kwaad te krijgen en dat ze uiteindelijk de VS gaan haten. Dit werkt met name het beste bij de jeugd en de kinderen, die zijn namelijk de toekomst. Kijk maar hoe de kinderen in Israel worden geindoctrineerd met haat. Zowel de israeliers en de palestijnen. Hier is ook zo'n mooi documentaire over gemaakt, waarvan ik de naam niet meer kan herinneren.
Horrible Cunt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:16:18 #118
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28580341
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Hallulama het volgende:
Soms, als ik die buitenlandse nieuws items lees, denk ik echt dat men de wereld weer aan 't voorbereiden is op een volgende koude oorlog.

Het is om je als mens rot voor te schamen, het stelletje babies dat de wereldpolitiek bepaalt met z'n allen
Hier lijkt het ook heel erg veel op. Zeker las dat peak oil verhaaltje waar blijkt te zijn. Het is hopen, dat we op tijd alternatieve manieren van duurzame en praktische brandstof kunnen ontwikkelen voordat het te laat is.
Horrible Cunt!
pi_28580476
Dus het doel van 911 was haat tegen de US creeeren ? En waarom doen ze dan niet verder ? Voldoende bevredigd ?
Je kan het evengoed omkeren hé ... 911 is opgezet om een wereldwijde haat tegen de moslims te creeeren, zodat het ook eenvoudiger wordt om die landen aan te vallen, en in eigen land de bevolking in een ijzeren houdgreep te krijgen.

Haat was er toch al genoeg zou ik durven zeggen, met al hun steun aan Israel.
Misschien zit Israel er zelfs tussen, die zijn ook meesters in het opzetten van anderen tegen hun vijanden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:04:33 #120
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28581624
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef UncleScorp het volgende:
Dus het doel van 911 was haat tegen de US creeeren ? En waarom doen ze dan niet verder ? Voldoende bevredigd ?
Ik had beter kunnen formuleren, dat het was/is om haat tegen de VS en hun bondgenoten te creeeren. Men is ook niet opgehouden (denk maar aan madrid) het is alleen veel moeilijker geworden door de alertheid van allerlei instanties. Er zijn wel al meerdere mensen aangehouden die plannen hadden. Nu reageren de instanties veel sneller op flags, dan voor 9/11
quote:
Je kan het evengoed omkeren hé ... 911 is opgezet om een wereldwijde haat tegen de moslims te creeeren, zodat het ook eenvoudiger wordt om die landen aan te vallen, en in eigen land de bevolking in een ijzeren houdgreep te krijgen.
Ja, zo kun je het ook bekijken. Ik geloof ook wel, dat ze 9/11 hebben gebruikt om hun eigen macht te versterken. De amerikaanse regering heeft dat al vaker geprobeerd, maar niemand zag er het nut van in. 9/11 heeft ze gewoonweg een reden verschaft
quote:
Haat was er toch al genoeg zou ik durven zeggen, met al hun steun aan Israel.
Misschien zit Israel er zelfs tussen, die zijn ook meesters in het opzetten van anderen tegen hun vijanden.
Voor hun is er nooit genoeg haat. er zijn ook veel mensen in die landen, die het maar een ver van mijn bed show vinden. Er zijn er ook die helemaal geen haat koesteren/koesterden voor de VS. Doordat de VS hun land gaat bombarderen kan daar verandering in komen. Hoe zou jij je bijvoorbeeld voelen als je ouders en broertjes en zusjes door de amerikanen gedood worden, omdat ze dachten dat het huis gebruikt werd door al qaida?

Wat betreft Israel. Dat zijn een stel sneaky motherfuckers (om het een beetje cru te stellen) Zij gebruiken de VS als een speelbal. Ze hebben al een paar keer eerder gedreigd met atoombommen op andere landen te gooien. De VS heeft toen maatregelen genomen.

PS Ik hoor net, dat er door heel Londen bommen af aan het gaan zijn. Wie zou het zijn geweest?

Edit: is nog niet zeker, dat het bommen zijn geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door tong_poh op 07-07-2005 11:19:22 ]
Horrible Cunt!
pi_28583039
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
Hoezo ineens? Ben je de aanslagen op Amerikaanse ambasades die op het Amerikaanse (vliegdek?) schip vergeten? Allemaal geclaimed door Al-Queda, deze organisatie had dus zeker de mogelijkheid en de financieen om zulke aanslagen voor te bereiden en te plegen. Dat ze dit nu niet meer kunnen geeft wel aan dat de "war on terror" toch redelijk werkt.
pi_28583185
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:04 schreef tong_poh het volgende:
Edit: is nog niet zeker, dat het bommen zijn geweest.
Er zouden blijkbaar ook al bussen ontploft zijn ?
pi_28583275
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef Chewie het volgende:
Allemaal geclaimed door Al-Queda
Ok ja ... en wie heeft AlQaida opgericht en/of gesponsord ?
pi_28583508
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ok ja ... en wie heeft AlQaida opgericht en/of gesponsord ?
Daar wordt toch niet geheimzinnig over gedaan? De VS (geldt overigens ook voor de SU en Israel heeft er ook ervaring mee) heeft in het verleden wel vaker "guerilla-groeperingen" gesponsord om zo de grote vijand (in die tijd de SU) dwars te zitten, met vaak als gevolg dat deze groeperingen zich later gaan keren tegen de sponsor. Vaak omdat ze na een conflict aan hun lot over werden gelaten door de sponsor.
pi_28583562
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Er zouden blijkbaar ook al bussen ontploft zijn ?
CNN heeft het nu ook over bommen, TT (NOS) houdt het voorlopig op een stroomstoring door een abrupte verhoging van het voltage maar die heeft het ook nog niet over bussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')