Wat is toch jammer (en tevens erg 'convenient') dat het volledige eventuele bewijs (de puinhopen) opgeruimd is en en het staal verscheept naar India voor recycling. Eventueel onderzoek naar het staal kan vrij gemakkelijk aangetoond worden of er wel/niet 'cutter charges' gebruikt zijn..quote:Het ontbreken van enig teken van explosies voor het instorten van WTC 7 maakt voor springmeesters het gebruik van explosieven voor het laten instorten van dat gebouw al vrijwel onmogelijk.
Niet zoveel... denk jij dat mensen die bij MI5 of andere inlichtingendiensten werken opeens geen perfecte mensen zijn ...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Hallulama het volgende:
Zou kunnen RM-rf, en wat zegt dat over de strenge toelatingseisen (psychologisch onderzoek, etc.) van MI5?
het tegengestelde wordt ook beweerd, van daanspeak (toch niet bepaald een anti-believer site)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Hallulama het volgende:
Deze kon ik overigens nog niet:
"FYI, sniffer dogs used to search the twin towers for explosives on a routine basis. A few days before 911 it was decided that this was no longer neccesary and the practice was halted."
Is iemand dit elders tegengekomen?
Oftewel, de veiligheidsmaatregelen van controle met honden werd juist eind augustus ingesteld (wat overeen kan komen met sterke geruchten van een op naden zijnde aanslag)quote:Security at the WTC Was Increased in Mid-August 33
According to journalists Alexander Cockburn and Jeffrey St. Clair – publishers of the muckraking newsletter CounterPunch – a man who worked at the World Trade Center told them that “security was heightened three weeks ago [before the attacks], including the introduction for the first time of sniffer dogs and the physical search of all trucks prior to their being waved into the entrance from the street.”
quote:WTC janitor pulls burn victim to safety after basement explosion rocks north tower seconds before jetliner hit top floors. Also, two other men trapped and drowning in a basement elevator shaft, were also pulled to safety from underground explosion..
What happened to William Rodriguez the morning of 9/11 is a miracle. What happened to his story after-the-fact is a tragedy.
But with miracles and tragedies comes truth. And truth is exactly what Rodriguez brings to the whole mystery surrounding 9/11.
Declared a hero for saving numerous lives at Ground Zero, he was the janitor on duty the morning of 9/11 who heard and felt explosions rock the basement sub-levels of the north tower just seconds before the jetliner struck the top floors.
He not only claims he felt explosions coming from below the first sub-level while working in the basement, he says the walls were cracking around him and he pulled a man to safety by the name of Felipe David, who was severely burned from the basement explosions.
All these events occurred only seconds before and during the jetliner strike above. And through it all, he now asks a simple question everybody should be asking? How could a jetliner hit 90 floors above and burn a man's arms and face to a crisp in the basement below within seconds of impact?
Rodriguez claims this was impossible and clearly demonstrates a controlled demolition brought down the WTC, saying "Let's see them (the government) try to wiggle out of this one."
Well, they haven't wiggled out of it because the government continues to act like Rodriguez doesn't exist, basically ignoring his statements and the fact he rescued a man burnt and bleeding from the basement explosions.
His eye witness account, ignored by the media and the government, points the finger squarely on an official cover-up at the highest levels since the government contends the WTC fell only from burning jet fuel. And after listening to Rodriguez, it's easy to see why the Bush administration wants him kept quiet.
Bush wants him quiet because Rodriguez's account is 'proof positive' the WTC was brought down by a controlled demolition, not burning jet fuel. And Bush knows if he's caught lying about this or caught in a cover-up, it's just a matter of time before the whole house of cards comes tumbling down.
In fact, Rodriguez's story is so damaging - so damning - it literally blows the lid off the government story, literally exposing the whole 9/11 investigation as a sham and a cover-up of the worst kind.
And it appears the cover-up also extends to the media.
NBC news knew about his story several years ago, even spending a full day at his house taping his comments. But when push came to shove, his story was never aired. Why?
His eyewitness account, backed up by at least 14 people at the scene with him, isn't speculation or conjecture. It isn't a story that takes a network out on a journalistic limb. It's a story that can be backed up, a story that can be verified with hospital records and testimony from many others.
It's a story about 14 people who felt and heard the same explosion and even saw Rodriguez, moments after the airplane hit, take David to safety, after he was burnt so bad from the basement explosion flesh was hanging from his face and both arms
So why didn't NBC or any other major news outlets cover the story? They didn't run it because it shot the government story to hell and back. They didn't run it because "the powers that be" wouldn't allow it.
Since 9/11, Rodriguez has stuck to his guns, never wavering from what he said from day one. Left homeless at times, warned to keep quiet and subtly harassed, he nevertheless has continued trying to tell get his message out in the face of a country not willing to listen.
Hier is erg veel over te doen geweest en in een aantal (internet)documetaires en op sites als www.letsroll911.org etc. zijn er jongens die frame voor frame hebben bekeken wat er te zien is en wat mij toch keer op keer het meeste opvalt is dat er drie fundamentele missers zijn in het 'boeing crashed the pentagon' verhaal,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:04 schreef Oversight het volgende:
ik heb de volgende feiten nog nergens weerlegd gezien.....
Based on current research, this is a succinct list of the “hardest evidence available about the 9/11/01 attack on the World Trade Center and Pentagon; this information directly contradicts the American government’s version of events.
--The hole in the Pentagon was too small to have been made by a 757 passenger plane, as photos show. The impression made was approximately half the size of the airplane.
Alhoewel ik er zelf van overtuigd ben dat WTC7 is opgeblazen, ik ken geen enkel eerder gemeld feit van een gebouw dat na een brand zo keurig instort, ga ik toch mee in de versie waarin word verklaard dat 'pull it' in dit geval betekend 'terugtrekken en laten afbranden' omdat ik er niet bij kan dat de NYFD bij deze scam was betrokken en silverstein de bewuste woorden tegen een NYFD medewerker sprak...quote:--Larry Silverstein, the World Trade Center’s leaseholder, is on tape saying 'Pull it,' in regard to WTC building 7. This building fell suddenly though it was not hit by a plane.
Ik denk dat ieder normaal denkend mens zelf snel genoeg aan z'n longen voelt of je ergens rond kan lopen, dat de regering dat gebied weer zo snel open wilde hebben is deels psychologisch (we lopen er nu alweer) en deels economisch (wallstreet he...) dat er misleidingen zijn omdat de luchtkwaliteit nog gevaarlijk was is mij onbekendquote:--The Bush Administration misled Americans about the health affects of the WTC attacks, stating "the air is safe to breathe," in order to reopen Wall Street and surrounding areas.
Ik ga mezelf eerst even quotenquote:--According to eye witness testimony by several reporters and other citizens, explosions occurred at the WTC on 9/11. News footage is available..
Daarnaast laat de bovengenoemde docu ook een shot zien van CNN-live waarin je mooi kan zien dat terwijl de rook van de brandende torens word weggeblazen in (ik meen) zuid-oostelijke richting er ondertussen aan de noordkant een dikke rookwolk opstijgt die naar het noorden pluimt, waar die rook vandaan komt is uiteraard niet bekend, dat er vele tientallen getuigenverslagen zijn die allemaal het eerder genoemde boomboomboomboomboom van de brandweermannen ondersteunen is wel bekend maar er gebeurt verder niets mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:21 schreef YuckFou het volgende:
Intressant om te kijken is de docu 'In Plane Site' van ThePowerHour goed te vinden op P2P.
als je de timeline op 30:15 zet zie je een aantal NY brandweer mannen met koffie in de hand het volgende verklaren:
'we saw them going'
'boom boom boom boom boom'
'floor by floor it started to popin' out'
'it was like if, like if, it started an, detonate,how do you call it?'
'detonated'
'yeah like they had detonate plans to take down the building'
'yeah boomboomboomboomboom'
'all the way down, I was wandering...'
Nog steeds ook mijn overtuiging, het WTC was berekend op een inslag van een Boeing 707 een vliegtuig wat qua gewicht, brandstoflading en kruissnelheid vrijwel gelijk was aan een Boeing zoals die in het WTC is gevlogen, waarom dan toch deze schade, vanwege de brandstof, zeggen ze....maar het brandpunt van kerosine ligt lager dan het smeltpunt van staal en de eventuele brandwerende laag die daar ook nog wat in afremde dus dat het toch binnen een uur bekeken was is hoogst verwonderlijk, evenals de manier waarop ze gingen, ow ja, en de vooral dat ene kleine puntje....de valsnelheid van minder dan 9 seconden voor toren 2 die als laatste neerging maar als eerste neerkwm, natuurkundig bijna onmogelijk, maar op 9-11 kon alles...quote:--WTC damage was inconsistent with fire (Fire Engineering Magazine); yet consistent with the use of explosives.
Tja da's ook een van de punten wat ik niet helemaal snap, de president nota bene ligt dwars bij het onderzoek en komt uiteindelijk alleen 'getuigen' achter gesloten deuren, niet onder ede, en zonder notulist...tja da's geen getuigenis, en inderdaad zijn er nogal wat bedrijven die aan de Bush administration gelieerd zijn die flink van 9-11 en met name de 2 oorlogen erna hebben geprofiteerd of dat nog steeds doen...quote:--Bush blocked investigations into 9/11, then refused to testify under oath before the '9/11 Commission.' The Bush Administration benefited directly from the attacks in 'political capital.'
Acyh kan er ook nog wel bij, al ongeveer toen de gebouwen neerkwamen was het puin verkocht en ik heb nog nooit zo'n hoeveelheid puin en rotzooi in zo'n korte tijd zien verdwijnen, en inderdaad daarmee heel veel bewijsmateriaal, maar dat hadden ze niet nodig, de kapers waren met een paar dagen toch al bekend....quote:--Critical evidence from the 9/11 attacks was destroyed; the government has only released 25% of the documents requested by the 9/11 Commission, these documents have large blacked-out areas.
Dit heeft feitelijk natuurlijk niks met 9-11 te maken, alhoewel bekend is dat de blauwdruk voor deze aanval al begin 2000 bestond en zelfs nog eerder in verschillende vormen circuleerde.quote:--The 9/11 attacks were used as a pretext for the war in Iraq; this war, based on ‘bad intelligence’ has resulted in the loss of more than 100,000 lives.
5 zelfs? ik wist er van 1 maar dan wel een hele grote waarbij het volgende scenario zou plaats vinden: 'ergens in de VS zouden 1 of meerdere passagiersvliegtuigen gekaapt worden en die zouden op burgerdoelen of overheidsgebouwen gestort laten worden' best belachelijk als dan blijkt dat dezelfde aanval echt plaatsvind, maar toch zou je zeggen dat een vanaf half 6 volop funktionerend NORAD wel iets van de kapingen meegekregen zou moeten hebben er er op adequate manier op gereageerd zou hebben, niets bleek minder waar...quote:--Five different air military training exercises were taking place on 9/11/01. Was this done purposely to confuse American air defense?
Tja dit blijft verwonderlijk, je zou zeggen dat alles en iedereen in die vliegtuigen morsdood zou moeten zijn, maar kennelijk hebben deze kapers heel erg goeie beschermengelen, of zouden ze er misschien niks mee te maken hebben? hoe dan ook, dit is net zo belachelijk als het terugvinden van Mohammed Atta's visitekaartje, het weg laten vliegen van de Bin-Ladens terwijl het luchtruim afgesloten was, het invoeren van de Patriot act en het bestoken van Afghanistan op een ongekende manier terwijl er niks te bombarderen viel...quote:--At least four of the '9/11 suicide hijackers' have turned up alive. The identities of several more are in question. The FBI director admitted not all of the hijackers are known, (New York Times, Washington Post, BBC news).
intressante link, ik ga vanavond als ik wat tijd heb de pdf's downloaden en doorlezen, maarrrr de site eindigt op .govquote:
Dat is je goed recht. Maar het is wel een onderzoek gepleegd met ik geloof zo'n 200 verschillende onafhankelijke onderzoekers. Natuurlijk wel in opdracht van de regering. Maar ik zou de pdf's eens lezen. Daarin kun je heel goed zien, wat voor schade de gebouwen hebben opgelopen door de impact alleen al.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef YuckFou het volgende:
intressante link, ik ga vanavond als ik wat tijd heb de pdf's downloaden en doorlezen, maarrrr de site eindigt op .gov
dus als conspiracy-aanhanger neem ik de info wel met een tikje argwaan...
Inderdaad......... Jij, Chewie en Wombcat blijven maar posten.............quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:25 schreef tong_poh het volgende:
Ik zeg niet, dat ze allemaal weerlegd zijn. Maar de meesten wel.
Voor details hierover, moet je de andere topics eens lezen. Met name chewie en wombcat komen met hele goede argumenten.
In diverse docu's van National Geographic en Discovery Channel worden ze 1 voor 1 weerlegd. Die laatste is overigens gewoonweg niet waar. Er is geen enkel bewijs dat die kaper nog zou leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:04 schreef Oversight het volgende:
ik heb de volgende feiten nog nergens weerlegd gezien.....
Based on current research, this is a succinct list of the “hardest evidence” available about the 9/11/01 attack on the World Trade Center and Pentagon; this information directly contradicts the American government’s version of events.
--The hole in the Pentagon was too small to have been made by a 757 passenger plane, as photos show. The impression made was approximately half the size of the airplane.
--Larry Silverstein, the World Trade Center’s leaseholder, is on tape saying “…Pull it,” in regard to WTC building 7. This building fell suddenly though it was not hit by a plane.
--The Bush Administration misled Americans about the health affects of the WTC attacks, stating "the air is safe to breathe," in order to reopen Wall Street and surrounding areas.
--According to eye witness testimony by several reporters and other citizens, “explosions” occurred at the WTC on 9/11. News footage is available..
--WTC damage was inconsistent with fire (Fire Engineering Magazine); yet consistent with the use of explosives.
--Bush blocked investigations into 9/11, then refused to testify under oath before the '9/11 Commission.' The Bush Administration benefited directly from the attacks in 'political capital.'
--Critical evidence from the 9/11 attacks was destroyed; the government has only released 25% of the documents requested by the 9/11 Commission, these documents have large blacked-out areas.
--The 9/11 attacks were used as a pretext for the war in Iraq; this war, based on ‘bad intelligence’ has resulted in the loss of more than 100,000 lives.
--Five different air military training exercises were taking place on 9/11/01. Was this done purposely to confuse American air defense?
--At least four of the '9/11 suicide hijackers' have turned up alive. The identities of several more are in question. The FBI director admitted not all of the hijackers are known, (New York Times, Washington Post, BBC news).
--Assia Mortensen May, 6, 2005
bron
Waarom zou je hier alleen maar mogen posten, als je in de conspiracy theories gelooft?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef NILATS het volgende:
[..]
Inderdaad......... Jij, Chewie en Wombcat blijven maar posten.............
Waarom blijven jullie maar doorgaan, terwijl je volledig achter de algemeen geaccepteerde versie van 9/11 staat.
Wat willen jullie bereiken?
Als ik ergens niet in geloof....... dan ben ik niet zo gestoord om dag en nacht de believers op te zoeken en met mijn voorgekauwde argumenten te bestoken.
Wat willen jullie nou?
Welk doel dient het?
Wat heeft de brandweer dan toch allemaal uitgespookt die dag ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:25 schreef tong_poh het volgende:
Wat betreft:" Pull it" Dit is een ongelooflijke punt van discussie. In de termen van een demolisionist, betekent pull it, dat de gebouw opgeblazen wordt. In het geval van een brandweer of rescue ploeg betekent het, dat men het gebouw gaan verlaten, omdat er niks meer te doen valt of dat het te onveilig is geworden.
Dan mag je het herhalen van mij, want ik ben de weerlegging nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In diverse docu's van National Geographic en Discovery Channel worden ze 1 voor 1 weerlegd. Die laatste is overigens gewoonweg niet waar. Er is geen enkel bewijs dat die kaper nog zou leven.![]()
Discovery docu's betrouwbaar?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In diverse docu's van National Geographic en Discovery Channel worden ze 1 voor 1 weerlegd. Die laatste is overigens gewoonweg niet waar. Er is geen enkel bewijs dat die kaper nog zou leven.![]()
Jij hebt alle recht om hier te posten........... maar dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waarom zou je hier alleen maar mogen posten, als je in de conspiracy theories gelooft?
Wat ik wil bereiken, is duidelijk maken dat heel veel van de theorieen die over 9/11 die op het internet rondgaan
makkelijk te weerleggen zijn. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik denk dat dat ook een beetje hun doel is. Trouwens daar is een forum voor. Om meerdere aspecten van een discussie te voeren en niet alleen van 1 kant.
Dat jij er niet in gelooft, dat is jou recht. Net zoveel recht dat wij hebben om te posten in een discussie forum.
Dus doe eens alsjeblieft een lol en blijf weg als je alleen wil zeiken. Ik denk dat ik voor de meesten spreek als ik zeg, dat we geen flame wars willen hebben. Het is nu eindelijk eens rustig in zo'n topic als deze en dit kunnen we niet gebruiken.
lol ja, idd... echt erg !quote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef NILATS het volgende:
[..]
Discovery docu's betrouwbaar?![]()
![]()
Een docu van Discovery over de moord op JFK.
Conclusie; Lee Harvey Oswald was de enige schutter.![]()
Ik geef antwoord op jouw vraag in mijn vorige post.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:18 schreef NILATS het volgende:
[..]
Jij hebt alle recht om hier te posten........... maar dat was niet mijn vraag.
Mijn vraag is: waarom zoveel moeite investeren in dit topic?
Ik kom hier simpelweg om de nieuwste info over 9/11 te ontdekken, danwel toe te voegen en erover te praten met andere mensen die de officiële versie bullshit vinden.
Jullie gedrevenheid doet mij het meest denken aan Jehova getuigen, die de ongelovigen opzoeken om het woord van God te brengen.
Betrouwbaarder dan Alex Jones, overigens liegt Alex Jones zelfs als hij zijn mond dicht houd, dus betrouwbaarder overkomen dan hem is niet zo heel erg moeilijk.quote:
Heb jij het bewijs dat er meerdere schutters waren? Overigens komt iedereen die de zaak niet uitsluitend van internet afleest en daadwerkelijjk veldwerk uitvoerd tot de conclusie dat Lee Harvey de enige schutter was. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Een docu van Discovery over de moord op JFK.
Conclusie; Lee Harvey Oswald was de enige schutter.![]()
standaard he ! das nou wat altijd bedoelt word...je voed nu !quote:Betrouwbaarder dan Alex Jones,
complete bull...maar als je hier van overtuigd bent verbaasd me niks !quote:Overigens komt iedereen die de zaak niet uitsluitend van internet afleest en daadwerkelijjk veldwerk uitvoerd tot de conclusie dat Lee Harvey de enige schutter was.
Vertel!quote:Op maandag 4 juli 2005 03:09 schreef -Angel- het volgende:
En we weten wel wat het belang is van de meeste mensen die deze theorieen ondersteunen.
Tja ... de complottheorieen zijn opgezet om de haat tegen de US aan te wakkeren, en 911 is opgezet om de haat tegen "terrorisme" aan te wakkeren ...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:09 schreef -Angel- het volgende:
Deze complottheorieen vallen goed bij linkse en extreem rechtse mensen, die met dit soort theorieen willen aantonen dat de VS en met name de huidige regering de kwaadwillende is. In de complottheorie komt als maar naar voren dat de Bush regering er van af wist en niets heeft gedaan om het te stoppen - kortom de complottheorie heeft als doel om de vinger te leggen op zogenaamde verraad van de Bush regering. Men wil hun haat tegen de Bush regering en de VS in het algemeen rechtvaardigen.
Het zijn theorieen die vaak onbewezen, onwaarschijnlijk, of fout zijn. Ach ja, het helpt weer een handje om wat meer de VS, de Bush regering, de CIA te haten. Dus post er nog maar één, omarm hem, en verdedig hem tot het uiterste. Kortom manipuleer zodat uiteindelijk je eigenbelang gediend is. En we weten wel wat het belang is van de meeste mensen die deze theorieen ondersteunen.
Ik vind Jones en z'n enthousiasme erg aanstekelijk maar soms wel een beetje over de top, maar om hem nou voor leugenaar uit te maken....hoe kom je erbij en waarom noem je hem een leugenaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Betrouwbaarder dan Alex Jones, overigens liegt Alex Jones zelfs als hij zijn mond dicht houd, dus betrouwbaarder overkomen dan hem is niet zo heel erg moeilijk.
De schutter van JFK is al vanaf de dag dat de arme man is doodgeschoten een punt van speculatie en discussie en al heel erg lang voor er internet was werden er boeken vol geschreven over vermeend mogelijk andere daders, en nou kom jij ff doodleuk zeggen dat iedereen die zich op andere bronnen dan internet baseert wel weet wie het gedaan heeft...ehm bron??quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Heb jij het bewijs dat er meerdere schutters waren? Overigens komt iedereen die de zaak niet uitsluitend van internet afleest en daadwerkelijjk veldwerk uitvoerd tot de conclusie dat Lee Harvey de enige schutter was. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Eh 'k vind het leuk bedacht maar ik ben pas in een complot gaan geloven toen er steeds meer puzzelstukjes niet op hun plek bleken te liggen maar er willekeurig tussen bleken gepropt en er wel heel erg vreemde dingen gebeurden met de bedrijven waaraan de mensen van de bush adminstration nauw gelieerd zijn, ik noem een Halliburton, ik noem een Carlyle, als je niet wilt zien dat er bij het afluiten van miljardencontracten onwijze vriendjespolitiek word bedreven dan heb je een struisvogelpositie ingenomen; kop in 't zand en ik wil het niet weten....quote:Op maandag 4 juli 2005 03:09 schreef -Angel- het volgende:
Deze complottheorieen vallen goed bij linkse en extreem rechtse mensen, die met dit soort theorieen willen aantonen dat de VS en met name de huidige regering de kwaadwillende is. In de complottheorie komt als maar naar voren dat de Bush regering er van af wist en niets heeft gedaan om het te stoppen - kortom de complottheorie heeft als doel om de vinger te leggen op zogenaamde verraad van de Bush regering. Men wil hun haat tegen de Bush regering en de VS in het algemeen rechtvaardigen
Vertel mij even wat mijn eigenbelang is bij het omwerpen of zwart maken van de regering Bush, dat ik hier op fok 3 zieltjes in het verhaal meekrijg? dat ik ein-de-lijk weet wie de twintowers heeft neergehaald?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:09 schreef -Angel- het volgende:
Het zijn theorieen die vaak onbewezen, onwaarschijnlijk, of fout zijn. Ach ja, het helpt weer een handje om wat meer de VS, de Bush regering, de CIA te haten. Dus post er nog maar één, omarm hem, en verdedig hem tot het uiterste. Kortom manipuleer zodat uiteindelijk je eigenbelang gediend is. En we weten wel wat het belang is van de meeste mensen die deze theorieen ondersteunen.
PS: Een complottheorie is onmogelijk omver te werpen.
Jullie naïeviteit grenst aan het oneindige..........quote:Op maandag 4 juli 2005 01:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan Alex Jones, overigens liegt Alex Jones zelfs als hij zijn mond dicht houd, dus betrouwbaarder overkomen dan hem is niet zo heel erg moeilijk.![]()
[..]
Heb jij het bewijs dat er meerdere schutters waren? Overigens komt iedereen die de zaak niet uitsluitend van internet afleest en daadwerkelijjk veldwerk uitvoerd tot de conclusie dat Lee Harvey de enige schutter was. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Ik begin jou beter te begrijpen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op jouw vraag in mijn vorige post.
Voor de rest ga ik er niet meer op in. Ik heb het gevoel, dat je een ongenuanceerde reactie probeert uit te lokken. Die lol ga ik je niet gunnen.
NILATS, je verpest het topic.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:24 schreef NILATS het volgende:
[..]
Ik begin jou beter te begrijpen.
Jij hebt een soort afwijking, waardoor jij denkt dat vragen beantwoord zijn, terwijl er helemaal niet op in wordt gegaan.
Dat verklaart waarom jij denkt dat alle vragen over 9/11 door het officiële rapport zijn beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |