Leuk stukje tekst, ik kende deze nog niet maar er zitten zeker interessante stukken tussen, en enkele die al wel bekend/uitgezocht zijn, ik probeer te weerleggen wat ik voor mezelf vrij zeker weet...
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:04 schreef Oversight het volgende:ik heb de volgende feiten nog nergens weerlegd gezien.....
Based on current research, this is a succinct list of the “hardest evidence available about the 9/11/01 attack on the World Trade Center and Pentagon; this information directly contradicts the American government’s version of events.
--The hole in the Pentagon was too small to have been made by a 757 passenger plane, as photos show. The impression made was approximately half the size of the airplane.
Hier is erg veel over te doen geweest en in een aantal (internet)documetaires en op sites als
www.letsroll911.org etc. zijn er jongens die frame voor frame hebben bekeken wat er te zien is en wat mij toch keer op keer het meeste opvalt is dat er drie fundamentele missers zijn in het 'boeing crashed the pentagon' verhaal,
ten eerste is er voor, in, bij en rond de plek van inslag niks te zien van een vliegtuigcrash, geen sporen op de grond, geen rondslingerende bagage, geen wrak of wrakresten....helemaal niks...
ten tweede zou er een inferno, een vreselijk woekerend vuur bestaande uit de enorme hoeveelheid kerosine zijn geweest die alles heeft verbrand, maar goed kijkend naar foto's en video frames blijken er
naast de plek van inslag nog objekten te zien (stoelen, buro's, een opengeslagen boek) die niet eens geblakerd, laat staan verbrand zijn....
en als laatste is er in een video ook materiaal te zien wat vlak na de inslag is opgenomen en live werd vertoond, wat enorm opviel is dat de
dakrand van het Pentagon nog intakt was en zelfs de ramen er nog in zaten terwijl daar toch de staart naar binnen had moeten klappen met alle schade vandien....maar nee het dak is pas ingestort
nadat de brandweer met blussen was begonnen...
quote:
--Larry Silverstein, the World Trade Center’s leaseholder, is on tape saying 'Pull it,' in regard to WTC building 7. This building fell suddenly though it was not hit by a plane.
Alhoewel ik er zelf van overtuigd ben dat WTC7 is opgeblazen, ik ken geen enkel eerder gemeld feit van een gebouw dat na een brand zo keurig instort, ga ik toch mee in de versie waarin word verklaard dat 'pull it' in dit geval betekend 'terugtrekken en laten afbranden' omdat ik er niet bij kan dat de NYFD bij deze scam was betrokken en silverstein de bewuste woorden tegen een NYFD medewerker sprak...
Wat WTC7 dan wel heeft doen instorten weet ik niet, de rest van het WTC is kort na elkaar ingestort, WTC7 pas 's middags tegen 5'en en is voor zover bekend niet door een vliegtuig o.i.d. geraakt.
quote:
--The Bush Administration misled Americans about the health affects of the WTC attacks, stating "the air is safe to breathe," in order to reopen Wall Street and surrounding areas.
Ik denk dat ieder normaal denkend mens zelf snel genoeg aan z'n longen voelt of je ergens rond kan lopen, dat de regering dat gebied weer zo snel open wilde hebben is deels psychologisch (we lopen er nu alweer) en deels economisch (wallstreet he...) dat er misleidingen zijn omdat de luchtkwaliteit nog gevaarlijk was is mij onbekend
quote:
--According to eye witness testimony by several reporters and other citizens, explosions occurred at the WTC on 9/11. News footage is available..
Ik ga mezelf eerst even quoten
![]()
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:21 schreef YuckFou het volgende:Intressant om te kijken is de docu 'In Plane Site' van ThePowerHour goed te vinden op P2P.
als je de timeline op 30:15 zet zie je een aantal NY brandweer mannen met koffie in de hand het volgende verklaren:
'we saw them going'
'boom boom boom boom boom'
'floor by floor it started to popin' out'
'it was like if, like if, it started an, detonate,how do you call it?'
'detonated'
'yeah like they had detonate plans to take down the building'
'yeah boomboomboomboomboom'
'all the way down, I was wandering...'
Daarnaast laat de bovengenoemde docu ook een shot zien van CNN-live waarin je mooi kan zien dat terwijl de rook van de brandende torens word weggeblazen in (ik meen) zuid-oostelijke richting er ondertussen aan de noordkant een dikke rookwolk opstijgt die naar het noorden pluimt, waar die rook vandaan komt is uiteraard niet bekend, dat er vele tientallen getuigenverslagen zijn die allemaal het eerder genoemde boomboomboomboomboom van de brandweermannen ondersteunen is wel bekend maar er gebeurt verder niets mee.
quote:
--WTC damage was inconsistent with fire (Fire Engineering Magazine); yet consistent with the use of explosives.
Nog steeds ook mijn overtuiging, het WTC was berekend op een inslag van een Boeing 707 een vliegtuig wat qua gewicht, brandstoflading en kruissnelheid vrijwel gelijk was aan een Boeing zoals die in het WTC is gevlogen, waarom dan toch deze schade, vanwege de brandstof, zeggen ze....maar het brandpunt van kerosine ligt lager dan het smeltpunt van staal en de eventuele brandwerende laag die daar ook nog wat in afremde dus dat het toch binnen een uur bekeken was is hoogst verwonderlijk, evenals de manier waarop ze gingen, ow ja, en de vooral dat ene kleine puntje....de valsnelheid van minder dan 9 seconden voor toren 2 die als laatste neerging maar als eerste neerkwm, natuurkundig bijna onmogelijk, maar op 9-11 kon alles...
quote:
--Bush blocked investigations into 9/11, then refused to testify under oath before the '9/11 Commission.' The Bush Administration benefited directly from the attacks in 'political capital.'
Tja da's ook een van de punten wat ik niet helemaal snap, de president nota bene ligt dwars bij het onderzoek en komt uiteindelijk alleen 'getuigen' achter gesloten deuren, niet onder ede, en zonder notulist...tja da's geen getuigenis, en inderdaad zijn er nogal wat bedrijven die aan de Bush administration gelieerd zijn die flink van 9-11 en met name de 2 oorlogen erna hebben geprofiteerd of dat nog steeds doen...
quote:
--Critical evidence from the 9/11 attacks was destroyed; the government has only released 25% of the documents requested by the 9/11 Commission, these documents have large blacked-out areas.
Acyh kan er ook nog wel bij, al ongeveer toen de gebouwen neerkwamen was het puin verkocht en ik heb nog nooit zo'n hoeveelheid puin en rotzooi in zo'n korte tijd zien verdwijnen, en inderdaad daarmee heel veel bewijsmateriaal, maar dat hadden ze niet nodig, de kapers waren met een paar dagen toch al bekend....
quote:
--The 9/11 attacks were used as a pretext for the war in Iraq; this war, based on ‘bad intelligence’ has resulted in the loss of more than 100,000 lives.
Dit heeft feitelijk natuurlijk niks met 9-11 te maken, alhoewel bekend is dat de blauwdruk voor deze aanval al begin 2000 bestond en zelfs nog eerder in verschillende vormen circuleerde.
quote:
--Five different air military training exercises were taking place on 9/11/01. Was this done purposely to confuse American air defense?
5 zelfs? ik wist er van 1 maar dan wel een hele grote waarbij het volgende scenario zou plaats vinden: 'ergens in de VS zouden 1 of meerdere passagiersvliegtuigen gekaapt worden en die zouden op burgerdoelen of overheidsgebouwen gestort laten worden' best belachelijk als dan blijkt dat dezelfde aanval echt plaatsvind, maar toch zou je zeggen dat een vanaf half 6 volop funktionerend NORAD wel iets van de kapingen meegekregen zou moeten hebben er er op adequate manier op gereageerd zou hebben, niets bleek minder waar...
quote:
--At least four of the '9/11 suicide hijackers' have turned up alive. The identities of several more are in question. The FBI director admitted not all of the hijackers are known, (New York Times, Washington Post, BBC news).
Tja dit blijft verwonderlijk, je zou zeggen dat alles en iedereen in die vliegtuigen morsdood zou moeten zijn, maar kennelijk hebben deze kapers heel erg goeie beschermengelen, of zouden ze er misschien niks mee te maken hebben? hoe dan ook, dit is net zo belachelijk als het terugvinden van Mohammed Atta's visitekaartje, het weg laten vliegen van de Bin-Ladens terwijl het luchtruim afgesloten was, het invoeren van de Patriot act en het bestoken van Afghanistan op een ongekende manier terwijl er niks te bombarderen viel...
zoals Asterix zou zeggen; "rare jongens, die Amerikanen"
quote:
intressante link, ik ga vanavond als ik wat tijd heb de pdf's downloaden en doorlezen, maarrrr de site eindigt op
.govdus als conspiracy-aanhanger neem ik de info wel met een tikje argwaan...
disclaimert: dit stukkie heb ik op m'n werk zonder m'n '9-11 bookmarks' uit m'n hoofd getypt, vandaar dat bronnen ontbreken en niet alles precies feitelijk juist is, excuus daarvoor en mocht je per se bronnen willen geef dan aan waarvan en ik zal ze proberen vanavond te geven...