Ja dat vond ik ook. En ze hebben wel tijd om allemaal mooie beelden te maken dat ie langs plaatsen komt staan ze langs de weg te filmen en met helicopters enzo. Dat neemt ook allemaal tijd in beslag om dat te filmen. Ik denk dat er wel grotendeels de uitslag van tevoren vast staat. Al hoewel denk ik niet dat ze voor de lol die motoren opblazen van die speedboatquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef k_man het volgende:
Pfff, dat jullie die challenge zo gaaf vonden.
De uitslag had je van tevoren kunnen invullen. De auto wint bij Top Gear altijd. En indien niet, dan toch.
Blijft het beste autoprogramma, maar dit was echt voorspelbaar.
Ja en Adolf Hitler leeft nog.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef tupolev141 het volgende:
Ijsselmeer, pff wat een zever. Zuiderzee was het en zal het altijd blijven! En Urk is een eiland!
Volgens mij ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Volgens mij zei ie echt 19...
Hij zei toch echt dat de tank 21 gallon bevat, wat neerkomt op zo'n 79,5 liter.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Bij 90 minuten zou hij dus een SLR op topsnelheid anderhalf uur door laten jagen, dat is 500km met een topsnelheid van 340km/u.
De 2005 SLR rijd op de snelweg 1 op 7.65 (18miles a gallon). Ik denk echter dat dat wel normaal gebruik op de snelweg is aangezien het stadsgebruik 13 miles a gallon is ( 1 op 5.5). Dan zou de tank van de SLR 65liter groot moeten zijn en dan ga je er nog vanuit dat het snelwegverbruik hetzelfde blijft.
Als je een SLR op topsnelheid over de snelweg heen jaagt dan gaat je verbruik toch wel naar minder dan 1 op 7.65 denk ik en niet zo'n beetje ook
80 liter verbruiken in 20 minuten (19min+1 voor het makkelijke rekenwerk) @ 340km/u is dus 80 liter verbruiken op 110/115 kilometer is 1 op 1.4 ongeveer. Tja dat is wel een echt draaikolkje maar goed een V8 met 670pk op topsnelheid laten draaien lijkt me toch best kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij zei toch echt dat de tank 21 gallon bevat, wat neerkomt op zo'n 79,5 liter.
Volgens AutoWeek-CarBase is het verbruik buiten de bebouwde kom 1 op 9,25 (100km/10,8l), maar jij hebt andere info, dus we pakken het gemiddelde, van 1 op 8,45.
Met zo'n gemiddelde kom je een heel eind, als je dan rond de 200 rijdt kom je al op 23 liter per uur, wat zou betekenen dat je zo'n 3 1/2 uur kan rijden op één volle tank.
Maarja, als je uitgaat van een gemiddelde verbruik 1 op 4 op de snelweg, dan wordt het een ander verhaal. Dan hou je het nog niet eens een uur uit (340/4 = 85 liter per uur).
Dus, om 90 minuten voluit te kunnen rijden, heeft'ie een verbruik nodig 1 op 6,4 liter.
Of dat acceptabel is weet ik niet, ik rij niet zo vaak in een SLR
Geweldigquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
http://members.home.nl/thafreak2/dutchie.avi
even dutchie stukje geripped![]()
![]()
Hello Dutchie !!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
Hij zei toch letterlijk in de uitzending dat hij met het vliegtuig terug gekeerd was ?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef CrazyCavia het volgende:
Zoals al gemeld op andere fora, meeste sfeer impressie zijn op de terugweg gemaakt. Dat is eigenlijk ook wel zo logisch.
Je gelooft toch zeker zelf niet dat hij een vliegtuig neemt en de anderen laat aankloten?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij zei toch letterlijk in de uitzending dat hij met het vliegtuig terug gekeerd was ?
Als ze een terugvlucht geboekt hadden en de anderen op dat moment nog niet in Oslo waren lijkt mij dat nog niet eens zo onlogisch ...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker zelf niet dat hij een vliegtuig neemt en de anderen laat aankloten?
Waar hebben jullie dat gelezen / gehoord?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Setambre het volgende:
Yup, natuurlijk kreeg hij zijn geld terug. Een Topgear presentator die niet zijn geld terug krijgt. Weet je hoeveel slechte reclame dat oplevert
JC heeft het niet zo op Ferrari's
Wat dacht je van een DB(R)9
Jij moet vaker Top Gear (en zijn DVDs kijken). JC heeft zelf een F355 gehad wat hij geweldig vond, maar verkocht heeft omdat het nauwelijks gebruikt werd. De 360 vind hij qua looks idd minderquote:
"I believe Ferrari is a downscaled version of, euhm GOD"quote:Op maandag 4 juli 2005 18:19 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Jij moet vaker Top Gear (en zijn DVDs kijken). JC heeft zelf een F355 gehad wat hij geweldig vond, maar verkocht heeft omdat het nauwelijks gebruikt werd. De 360 vind hij qua looks idd minder
http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1677058,00.htmlquote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar hebben jullie dat gelezen / gehoord?
Heeft niks te maken met netjes zijn. Wat denk je dat er gebeurd als ze JC niks hadden gegeven of maar half geld? Dan hadden ze fort to op het bot afgekraakt.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
die cityrover waar je op doelde was ook in een gewone test compleet afgezekenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met netjes zijn. Wat denk je dat er gebeurd als ze JC niks hadden gegeven of maar half geld? Dan hadden ze fort to op het bot afgekraakt.
Vergis je niet maar top gear heeft heel veel macht in de auto wereld. Zo hebben ze ooit eens een merk afgeraden om te kopen en weet je hoe veel auto,s er minder werden verkocht door alleen die uitzending. Dat was echt over de 60%
En wilt een merk niet mee werken aan een test? Nou dan gaan ze gewoon proef rijden en slepen ze dat ding als nog mee naar de studio en als het dan ruk is. Dan word het ook zwaar afgekraakt.
En dat is dan net weer niet waarquote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef ook_gek het volgende:
En zo was hij het ook eens met daimon hill toen met die test tussen de 575 en de AM vanquise of zo iets. Beiden kozen voor de 575M Het geluid het gedrag van de auto alles was geniaal in de auto.
Sorry, dit klopt niet, ten eerste was het met Steve Coogan, en ze kozen allebei voor de AM Vanquish omdat die er beter uitzag, beter geluid maakte en beter was om er in te zitten. Maar qua preformance won de 575M GTC, toch kozen ze liever de underdog.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef ook_gek het volgende:
En zo was hij het ook eens met daimon hill toen met die test tussen de 575 en de AM vanquise of zo iets. Beiden kozen voor de 575M Het geluid het gedrag van de auto alles was geniaal in de auto.
Dus ja JC heeft een voor liefde voor Ferrari.
Shit, je was me voorquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat is dan net weer niet waar
Ze kozen allebei voor de Aston Martin, ook al waren ze het er roerend over eens dat de Ferrari de betere was. Het was echter zo dat ze een beetje 'Ferrari-moe' waren![]()
En de looks van de Aston speelden volgens mij ook een grote rol in zijn voordeel
Het ging trouwens om een AM Vanquish S en een 575 GTC.
Daimon hill geen twijfel over mogelijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, dit klopt niet, ten eerste was het met Steve Coogan, en ze kozen allebei voor de AM Vanquish omdat die er beter uitzag, beter geluid maakte en beter was om er in te zitten. Maar qua preformance won de 575M GTC, toch kozen ze liever de underdog.
14 november 2004, ken uw klassiekers.
jep dat ben ik. Grappig dat je het herkend. De andere fokkers beginnen te huilen over mijn spelfouten.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
-edit-
Ben jij dyslectisch trouwens? Je schrijft soms woorden wel goed, maar een zin later niet meer...
Dan was dat óf een andere uitzending, óf je hebt het toch echt verkeerdquote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daimon hill geen twijfel over mogelijk!
Zitten ze met z'n 2en op een gegeven moment een kopje thee te zuipen met op de voorgrond de 575M en de AM
En zeker weten dat ze beiden voor de 575M gingen. Was een blauwe 575M
Ah, ja, die was uit 2003 volgens mij, dat hij met die Aston aan het kloten is tijdens dat keren. Dat hij of de zee in zal rollen, of met 150 mp/h door het hokje voor hem zou knallenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daimon hill geen twijfel over mogelijk!
Zitten ze met z'n 2en op een gegeven moment een kopje thee te zuipen met op de voorgrond de 575M en de AM
En zeker weten dat ze beiden voor de 575M gingen. Was een blauwe 575M
Nou, als ik ga beginnen me te ergeren aan spelfouten op Fok! dan hou ik geen leven meer overquote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep dat ben ik. Grappig dat je het herkend. De andere fokkers beginnen te huilen over mijn spelfouten.
Dat waren de 575M GTC en de Vanquish S tochquote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Klonk het volgende:
was er ook niet zoiets met een rooie AM en een rooie Ferrari op track
Ja precies die bedoel ik. Dat hill effe terug schakelde in die AMquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, ja, die was uit 2003 volgens mij, dat hij met die Aston aan het kloten is tijdens dat keren. Dat hij of de zee in zal rollen, of met 150 mp/h door het hokje voor hem zou knallen.
Sorry, dan heb je iid gelijk.
die gast was door hessing uitgenodigt op italia a zandvoortquote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja precies die bedoel ik. Dat hill effe terug schakelde in die AM![]()
Zit meteen effe te zoeken tussen mijn top gear filmpjes. Kan hem helaas niet meer vinden. MAAr ik vind wel iets anders gaafs. de test rijder van Lambo die JC een rondje mee neemt![]()
Dat merkten we tijdens de uitzending; ze reden op de afsluitdijk de verkeerde kant opquote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef CrazyCavia het volgende:
Zoals al gemeld op andere fora, meeste sfeer impressie zijn op de terugweg gemaakt. Dat is eigenlijk ook wel zo logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |