Dan heb je toch wat gemistquote:
10sec nog wat maar het telde niet omdat het de raceversie van de AM was. Stig zal straks nog wel een rondje met de 'straat'versie rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Hoeveel seconden scheelde het dan?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:48 schreef ook_gek het volgende:
ik heb me laten vertellen dat zulke helie shots een gods vermogen kosten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu blijken ze ook nog eens die boot met een Alfa motor genomen te hebben ...
Weet ik,quote:
Die grens ligt een stuk hoger hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef ook_gek het volgende:
man geef gas met die SLR dat ga je makkelijk winnen. Ik zou dat ding echt zwaar open trekken. Ze hebben zelf getest dat oven de 250 je niet geflitst kan woren wheheh
Dat had ik begrepen hoor, zie ook PIquote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weet ik,was maar een (flauw?) grapje van mijnentwege door die Alfa grap van daarstraks ...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist
Toch maar eens kijken of er een Torrentje rond zweeft morgen
Dan kan ie 't maar 19 minuten volhouden, en is de benzinetank leeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef ook_gek het volgende:
man geef gas met die SLR dat ga je makkelijk winnen. Ik zou dat ding echt zwaar open trekken. Ze hebben zelf getest dat oven de 250 je niet geflitst kan woren wheheh
90....quote:Op zondag 3 juli 2005 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan kan ie 't maar 19 minuten volhouden, en is de benzinetank leeg..
Ja maar dat schiet wel op qua tijdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan kan ie 't maar 19 minuten volhouden, en is de benzinetank leeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |