abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28383045
Spannend , kan ik nog snel naar het toilet?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:01:19 #162
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28383420
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

*heel fok wacht oordeel af
Van Westerloo is een knuppel, moet nog leren om te presenteren, verder ziet het er allemaal goed uit, ik ben benieuwd of ze ook alles waar kunnen gaan maken wat ze zeggen te gaan doen..
sig verwijderd door FA
pi_28389113
Wel leuk die filmpjes. Ik vond die presentatie er wel leuk uitzien
pi_28392547
quote:
Victoria Koblenko gaat naar Talpa

Actrice Victoria Koblenko maakt zo goed als zeker de overstap naar Talpa, de nieuwe zender van John de Mol. Ze gaat samen met Angela Groothuizen, Froukje de Both, Gordon en Winston Gerschtanowitz het dagelijkse personality-programma Thuis presenteren. Dat vertelde ze in de nacht van donderdag op vrijdag in het NCRV-programma Casa Luna.

Bijna rond
De voormalige soapster uit Goede Tijden Slechte Tijden hield nog een kleine slag om de arm. Het is nog niet honderd procent zeker. We moeten de puntjes op de i zetten in het contract, maar eigenlijk zijn we er uit. Het is niet meer dan een formaliteit. Het is aan mij om ja of nee te zeggen, aldus Koblenko.

Nieuwe uitdaging
Na vijf jaar GTST is de actrice toe aan een nieuwe uitdaging. Koblenko: Ik ga eindelijk iets van mezelf laten zien. Daar ben ik heel hard aan toe. De meeste mensen kennen me jammer genoeg alleen als Isabella Kortenaar uit die soap.

Benefietconcert
De van oorsprong Oekraàñse is van plan om volgend jaar een benefietconcert te organiseren ten bate van de slachtoffers van Tjernobyl, waar in 1986 een kerncentrale ontplofte. Van het geld wordt een medische organisatie in Oekraﮥ opgezet, die zorg draagt voor medicijnen en hulp aan de bevolking.

Live8
Op zaterdag 2 juli is Koblenko als gastpresentator te zien bij het VARA-verslag van Live8. Ze gaat een rol spelen in de Nederlands horrorfilm Doodeind, van Erwin van den Eshof en Nick Jongerius, die volgend jaar in de bioscoop zal draaien.

Het interview is na te beluisteren via de website van Casa Luna. [RvB/Radio.NL]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:36:59 #165
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28392582
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

alweer een goede populaire naam
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:38:47 #166
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28392644
Ik vind Victoria helemaal geen type voor het programma Thuis. Niet dat ik denk dat ze niet kan presenteren, integendeel. Ik vind haar wat koel en afstandelijk voor zo'n programma. Froukje vind ik overigens ook
pi_28392801
Argh, Victoria Koblenko , irritant mens.

Nog een nieuwtje:
quote:
Weet ik veel [/b]

Een panel van comedians probeert antwoord te geven op door kijkers ingezonden vragen. Waarom staat een panda op zijn handen als hij plast? Waarom zag het Indiase team af van deelname aan het WK voetbal in 1950? Als het panel geen antwoord kan geven op de vraag, wint de inzender 300 euro. Het panel weet niet welke vragen hen te wachten staat, waardoor een beroep wordt gedaan op hun improvisatievermogen. De sfeer is rommelig en ongedwongen. Het programma wordt opgenomen voor een live publiek.

[ Bericht 74% gewijzigd door -Mk- op 01-07-2005 17:36:17 ]
pi_28394688
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Victoria helemaal geen type voor het programma Thuis. Niet dat ik denk dat ze niet kan presenteren, integendeel. Ik vind haar wat koel en afstandelijk voor zo'n programma. Froukje vind ik overigens ook
Ik vind haar ook totaal niet in het programma passen.
pi_28455639
Talpa begint een dag later, op zaterdag ipv vrijdag.
pi_28769361
quote:
[b]Talpa gaat kijkers irriteren

Talpa komt met een quiz tijdens de reclameblokken, die de kijker moet vasthouden. Deze quiz stelt vragen over spots, waarmee prijzen verdiend kunnen worden.
Volgens commercieel directeur Ton Rozestraten komen er op Talpa minder shoulderblokken en meer onderbrekingen van programma's. Die onderbrekingen kunnen kijkers irriteren, maar ze werken wel.
Daarnaast gaat Talpa het weerbericht in een 3d-vormgeving brengen. De kleding van de weerman of -vrouw wordt gesponsord door een kledingverkoper. [medialog]
pi_28769408
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef -Mk- het volgende:

[..]
het is slim, maar van Meer reclame worden we ook niet blijer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28770839
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:31 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

het is slim, maar van Meer reclame worden we ook niet blijer
Het zijn wel kortere blokken. Dat scheelt dan weer.
// Last.fm
pi_28771582
Hoe zit dat nou precies met de ontvangst via de sataliet
Op dit moment kan ik geen Nickelodeon ontvangen, kan dat straks vanaf 12 augustus wel? (gaat dat automatisch?)
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_28771814
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef mark_03 het volgende:
Hoe zit dat nou precies met de ontvangst via de sataliet
Op dit moment kan ik geen Nickelodeon ontvangen, kan dat straks vanaf 12 augustus wel? (gaat dat automatisch?)
Belletje naar Canal Digitaal
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juli 2005 @ 15:46:54 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28771942
ze gaan t dus gewoon op zn amerikaans doen, veel korte blokken! En dat 3d weer doen ze ook in Duitsland, best grappig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28773516
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Belletje naar Canal Digitaal
zie het nieuws op talpa.tv
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_28774448
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:11 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Het zijn wel kortere blokken. Dat scheelt dan weer.
Meer de amerikaanse opzet dus? Wordt daar altijd een beetje gek van. Als je bijvoorbeeld oprah ziet op de Nederlandse televisie, zie je dat er om de 5 minuten wel een reclameblok is daar.

Kom je net terug van de reclame, hoor je 'Dit was het! doei!'.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:09:06 #178
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_28775930
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:12 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Meer de amerikaanse opzet dus? Wordt daar altijd een beetje gek van. Als je bijvoorbeeld oprah ziet op de Nederlandse televisie, zie je dat er om de 5 minuten wel een reclameblok is daar.

Kom je net terug van de reclame, hoor je 'Dit was het! doei!'.
In Duitsland hebben ze in een programma van 45-60 minuten twee reclameblokken (dat mag overigens weer wel), maar de laatste reclameblok komt op een ongepast tijdstip zodat het laatste gedeelte in tegenstelling tot het eerste en het tweede gedeelte zeer kort is.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:12:00 #179
111382 Ofyles2
pi_28776007
quote:
Talpa gaat kijkers irriteren

Talpa komt met een quiz tijdens de reclameblokken, die de kijker moet vasthouden. Deze quiz stelt vragen over spots, waarmee prijzen verdiend kunnen worden.
Volgens commercieel directeur Ton Rozestraten komen er op Talpa minder shoulderblokken en meer onderbrekingen van programma's. Die onderbrekingen kunnen kijkers irriteren, maar ze werken wel.
Daarnaast gaat Talpa het weerbericht in een 3d-vormgeving brengen. De kleding van de weerman of -vrouw wordt gesponsord door een kledingverkoper. [medialog]
Ik ken een goed idee, waar SBS6 op is gekomen. Gewoon de weerman weglaten bij het weerbericht en het vooraf laten inspreken. Succes gegarandeerd en elk gebied wordt dan getoond. Het nadeel is dat ik dan die klachten over Erwin Kroll die Spanje bedekt met zijn lichaam niet meer op pagina 316 kan lezen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:19:40 #180
111382 Ofyles2
pi_28776172
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:38 schreef MadGuy het volgende:
En trouwens heb ik ook genoeg redenen om te twijfelen over de opleiding van Victoria Koblenko (ik vond haar heel dom overkomen in Win It & In It).

Overigens kan ik weer vier quizzen bijschrijven. Met de komst van 5 tegen 5 word ik weer herenigd met dat programma. En ik hoop verder dat Rolf Wouters ook gerespecteerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')