Das onzin, het hele ER-team is meegegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef dutchheroin het volgende:
Terra incognita is toch wel van de makers van Peking Express en Expeditie Robinson? Kan dan geen slecht programma worden lijkt me! Wat ik ooit begreep dat ik er dit jaar bij Terra Incognita meer ervaren mensen mee waren achter de schermen dan bij Robinson. Talpa heeft wel de naam gekocht en de presentator, maar niet de mensen die het altijd gemaakt hebben..... Ik vrees dat het dus wel eens een stuk minder zal zijn dan voorgaande jaren. Terwijl Terra Incognita iets nieuws is, lijkt me altijd leuk om te volgen...
Ik denk dat dat juist wel eens goed kan zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef dutchheroin het volgende:
Talpa heeft wel de naam gekocht en de presentator, maar niet de mensen die het altijd gemaakt hebben..... Ik vrees dat het dus wel eens een stuk minder zal zijn dan voorgaande jaren.
oke heb geen zin om alles te lezen, maar 't klinkt als een lekker zondagprogrammaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Nee..
Alles over TI: Terra Incognita vervangt Expeditie Robinson
Dus jij hebt nog geen Talpaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet alleen nog even zoeken waar die Talpa zit.![]()
Heb je Nickelodeon? Dat verandert vanaf 18.00u in Talpaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet alleen nog even zoeken waar die Talpa zit.![]()
Ergens op 38 geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb je Nickelodeon? Dat verandert vanaf 18.00u in Talpa
Niet de zondag, maar dat wordt TI avondquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:00 schreef mrkanarie het volgende:
ERVaste prik voor mij, ik hoop dat het weer op de zondag dr op komt.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga toch maar niet kijken. Talpa
Gelukkig komt Net5 met Terra Incognita, weer eens wat nieuws. ER begint toch een beetje afgezaagd te worden, vandaar dat het naar Talpa is gegaan
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef Jaytonized het volgende:
Ik moet standaard elke maandavond werken, weet iemand toevallig of er ook een herhaling is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |