Bloesquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Bliss![]()
Ze kunnen beter al hun namen in een pot stoppen en er dan 1tje trekken.
Das wel zo eerlijk
Denk ook niet dat Talpa veel wou veranderen aan deze succesformule.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:02 schreef Bruce117 het volgende:
EP zal wel als voorwaarde gesteld hebben, dat hij bepaald hoe het programma er uit zien en dat Talpa er niet iets anders van mocht maken
Inderdaad, hij komt terug. Ik heb allerlei voorstukjes van hem gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Darklight het volgende:
Huh? Volgens mij heb ik Douwe nog in voorstukjes gezien![]()
Zou die terug komen?
Ik ook jaquote:
Ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het zielig voor Douwe.
blijkbaar welquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef amaranta het volgende:
En ze gaat maar door
Ik kan niet 2 dingen tegelijk volgen en Internetten...
ja dat dacht ik ook, k snapte al niet dat Douwe niet begon, hij kon op zn vingers natellen dat hij de lul zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich was het tactisch best wel slim om als eerste een naam te noemen. De kans dat de rest dezelfde naam noemt is behoorlijk groot.
Lootjes trekken was dus vele malen eerlijker geweest.
Hij had nog een klein kansje gehad als hij als tweede gegaan was en iemand anders genoemd had.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
ja dat dacht ik ook, k snapte al niet dat Douwe niet begon, hij kon op zn vingers natellen dat hij de lul zou zijn
God straft meteenquote:
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Op net5 was het leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |