Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:56 schreef vitazz het volgende:
Ben gisteren ook in Teveren geweest. Het trouwens het Heidestadion. Een amateurveldje met een kleine tribune. Denk niet dat die geteld gaat worden.... Anders sta ik op 100 :-)
Ik ging er niet voor om 'm te kunnen tellen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...
Antwerp - KVM?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Sjwanz01 het volgende:
Komend seizoen nog een wedstrijd van AGOVV, Omniworld, Helmond en Emmen meepikken, dan heb ik geloof ik alles gehad...
Qua buitenlandse wedstrijden zal ik met KV weer wat gaan bekijken,
verder als een handjevol zal het niet tot komen in NL/BE/DE helaas...
op dit moment sta ik dicht tegen de nacompetitie plaats aan
Als je bij het stadion van rcm bent kun je net zogoed meteen KVM meepikken (stadions liggen 700m van elkaar af).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef spurs het volgende:
Morgen komt voor mij VfL Bochum of Racing Mechelen d'r bij
Ben er zelf nog niet uit, maar als iemand een tip heeft voor 1 van de 2 mag ie het zeggen...
Eupen is lekker dichtbij, kan ik op de fiets doen hehe,quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadion van K.A.S. Eupen komt er ook binnenkort bij
Er zitten weer wat leuke matchen bij, helaas gaan stadsderby meer.quote:
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
en we gaan straks weer een nieuwe bezoeken
Hoop dat Gent voor een stunt kan zorgen deze ronde en dat wij volgende week goed doorkomen...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Otten Stadion van Gnet voor AA Gent v Valencia,samen met CMT
wat een heikneuters zeg,jankpubliek zegquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geweldig publiek daar op de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |