3mnd terug had ze ineens in een topic gepost, ik helemaal blij.. maar helaas het bleef bij die ene post..quote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeft die nou al es goed zelfmoord gepleegd?
Mien is niet meerquote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
errr.....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:33 schreef MarjoleinA het volgende:
[..]
Mien is niet meer
† R.I.P. †
Voortaan gaat zij verder op Fok onder de nickname www.marjol3in.com
Er zit een slotje op dit fotoboek.
Doei!
mark_03 (met een k)quote:
Zie je wel ze verzuipt tegenwoordig tussen de duizende posts.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ze heeft gister nog gepost.http://forum.fok.nl/topic/719499
Vraag het haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
Die heeft een andere username.quote:
Ach, de stages zijn bijna voorbij. En Stuart zal toch ook wel eens buiten willen zitten.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Zie je wel ze verzuipt tegenwoordig tussen de duizende posts.
Ik vond het werkelijk een van de betere, als in rellen, users.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Het Forum is te groot geworden voor een Larissa Yvonne. Haar posts zouden verzuipen tussen al het geweld. Maar ik heb wel van haar genoten
Ik postte ooit dat ik erg let op m'n grammatica. Kwam ze met een lijst van zo'n 40 posts met taalfoutenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond het werkelijk een van de betere, als in rellen, users.
God hebbe zijn ziel!quote:
Daar hebben we nu xenomaniac voor!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis de drokne posts van PrivateRyan nog immer. }||:
Wie ?!?!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
paarse_paashaas, saahsaap_esraap, dr. mowinckel, sideshow_bob, mjölk, yako_tiurethca, gele_kangaroe, dance_commander
je bedoeld waarschijnlijk yako_si_tiurethca en Side_show_bob.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
paarse_paashaas, saahsaap_esraap, dr. mowinckel, sideshow_bob, mjölk, yako_tiurethca, gele_kangaroe, dance_commander
Ja legendarische namen.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bedoeld waarschijnlijk yako_si_tiurethca en Side_show_bob.
Ik ook, dat was lachenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Het Forum is te groot geworden voor een Larissa Yvonne. Haar posts zouden verzuipen tussen al het geweld. Maar ik heb wel van haar genoten
ja iddquote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bedoeld waarschijnlijk yako_si_tiurethca en Side_show_bob.
Ja, dat waren hilarisch users, hebben echt een naam opgebouwd en worden node gemist.quote:
Weet je nog die ene post dat we met z'n allen zo moesten lachen ?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat waren hilarisch users, hebben echt een naam opgebouwd en worden node gemist.
Iedereen heeft het er nog over.
Die van diequote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog die ene post dat we met z'n allen zo moesten lachen ?
tja nou sorry hoor ik draai hier nog niet zo lang mee .. alle hilarische users waren van voor mijn tijd !quote:Op maandag 27 juni 2005 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat waren hilarisch users, hebben echt een naam opgebouwd en worden node gemist.
Iedereen heeft het er nog over.
Nee, nee, je hebt helemaal gelijk, ze waren super en worden node gemist!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja nou sorry hoor ik draai hier nog niet zo lang mee .. alle hilarische users waren van voor mijn tijd !
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, je hebt helemaal gelijk, ze waren super en worden node gemist!!!
Dat was de tekst uit haar oude fotoboek. Die had ik gekopieerd. Kwam niet helemaal goed over geloof ik.quote:
Die post onder een andere naam.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef Het_Biertje het volgende:
Aernout iemand?
Ruk/Redux/Baukel en al z'n andere tyfusklonen mogen wmb zeker wegblijven..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef DaphneB het volgende:
Haaahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |