Is die echt van hem? En is http://monidique.blogspot.com/ echt van jouquote:Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/
Mogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is die echt van hem? En is http://monidique.blogspot.com/ echt van jou
We hebben een liefde-haat verhouding. Onze relatie is als een vrouw in de overgang, een overgevoelige puber en een Gilles-de-la-Tourette syndroom. All-in-one.quote:
Er lopen al wat aanvragen maar we houden het nog even af - bang dat het ons in de war brengt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
We hebben een liefde-haat verhouding. Onze relatie is als een vrouw in de overgang, een overgevoelige puber en een Gilles-de-la-Tourette syndroom. All-in-one.
Psychologen zouden er op kunnen promoveren.
Neem web-log.nl/ en gooi daar een willekeurige naam van een geexcommuniceerde user voor.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn dat voor weblogs? Ik ben nu wel benieuwd.
Jezus, afgezien van de laatste ziet zelfs de gemiddelde boerentrien uit Staphorst er nog beter uit. Verkapte tvpquote:Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb trouwens ook een weblog, maar die gaat over echt belangrijke zakan.
Oh ja, sorry van gisteren. Ik had de post al geëdit. Ging te ver.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jezus, afgezien van de laatste ziet zelfs de gemiddelde boerentrien uit Staphorst er nog beter uit. Verkapte tvp
Welke bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh ja, sorry van gisteren. Ik had de post al geëdit. Ging te ver.
Dat is mooi. Toch mijn excuses.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Van zulke opmerkingen lig ik echt niet wakker.
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:55 schreef McCarthy het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
worden mods ook gebanned ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb trouwens ook een weblog, maar die gaat over echt belangrijke zakan.
done.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:18 schreef McCarthy het volgende:
Economie krimpt 0,5% in 1e kwartaal
voor mijn part mag hij dicht
ik zie dat hij al in NWS staat
Tot hij volwassen is, nog 14 jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Hoelang duurt de ban van speedfreak1 eigenlijk?
Een weekje toch? Volgens mij zou die alweer terug moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Hoelang duurt de ban van speedfreak1 eigenlijk?
Hier duurt een week 7 dagen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een weekje toch? Volgens mij zou die alweer terug moeten zijn.
Topic zijn dicht. Teveel spam en sommige topics waren dubbel. Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
EchtAnders = spamaccountje, heeft 3 topics geopend, niet eens zo beroerd maar wel met een sterk spamkarakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |